Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    ADDE.H
    Deltagare
      Niklas
      Deltagare

Då kör han väl hårt med flaskan istället.

Bilarna var väl till Tobias, inte en till Tobias och en till Rådis?

ADDE.H
        Deltagare

>Då kör han väl hårt med flaskan istället.
          >
          >Bilarna var väl till Tobias, inte en till Tobias och en till
          >Rådis?

Näe men jag tror att Rådis hade haft större chans att hamna på pallen.

/Adde

Niklas
          Deltagare

Tveksam. Visst han är bra i SM men när konkurrensen blir hårdare så verkar det som om misstagen lätt kommer. Snövallarna har inte varit snälla mot Rådis de senaste tävlingarna.

ADDE.H
            Deltagare

Säger bara rutin;)

/Adde

Nikke McRae
              Deltagare

När han senast körde Svenska rallyt i Xsaran var den väl inte riktigt färdigt utvecklad. Ändå så satte han flera topptider efter han kört av.
                Och året innan tog han en andra plats i Lancern.
                Så nog tror jag han hängt med iår i en Impreza. Han har ju inte precis tagit det lungt sedan dess. SM seger i rally och bra resultat i rallycross.

Niklas
                Deltagare

Många förare gör topptider efter att de kört av för då har de ingen press utan kan köra med ett psykologiskt lugn. Petter har gjort samma sak. Efter att ha kladdat till det första dagen har han vunnit sträcka efter sträcka resterande sträckor fram till mål. Hade han inte kört i början av rallyt hade han vunnit överlägset, MEN om han inte hade kört av tror jag inte han hade fått så bra tider.

Jag ser mer fram emot Tobias framfart i Subarn än vad jag sörjer att Rådis inte får köra Tobias andrabil.

/Dr Phil

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.