Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    rallymarkus
    Deltagare

har funderat på o köpa det spelet e de nån som testat de än?
      körkänsla gentemot colin 4??

FoNZie
      Deltagare

Det rockar. Inget att fundera över, det är bara att åka å handla.
        Skön känsla, schysst grafik, å många olika typer av underlag och mycket bilar att välja mellan…

Strat
        Deltagare

:* 😀

SecretAgentMan
          Deltagare

…synd bara att man tydligen fick torrvarva helt i onödan, och inte har det ramlat in någon kopia av det heller… 😉 :+

/J

Strat
            Deltagare

Jasså, du hann gnälla din gammle strutt! 😛 Kanske har med mig nåt ikväll serru 😉

SecretAgentMan
              Deltagare

*asg*

Dig kan man i alla fall lita på…valp… 😉 😀
                Ses ikväll!

/J

rallymarkus
                Deltagare

får väl åka o handla ett… 🙂

SecretAgentMan
                  Deltagare

Dice har snickrat ihop (enligt min uppfattning naturligtvis) det roligaste racingspelet hittills.
                    Det går fort (som f*n), det är kontrollerbart och det är vackert! 😀
                    …att halka ned i en Pegga 405 T16 och skicka skea’ uppför en backe ger den där goa’ “nu-går-det-för-fort”-känslan.

Det enda “negativa” jag har just nu är att rallysegmentet är klart distanserat av rallycross, isracing, crossover och hillclimb, det känns inte lika roligt, och är inte i klass med CMR4.

Men när det är så kul i de andra lägena spelar det ingen roll. 😀

Lysande jobbat Claes & Co!

/J

Niklas
                    Deltagare

Fick mitt exemplar av RSC2 idag, skall ställa det i hyllan sidan om de andra fina DICE-spelen som jag har. RSC1, Midtown3, …ja sen var det visst inte fler. 😉 Dax att köpa Xbox snart tror jag. Skall se om bonusen i sommar erbjuder ett sådan inköp.

Skall bli intressant vad Richard Burns Rally lyckas göra då det försöker vara ett realistiskt rallyspel (till skillnad från CMR?).

daniel83
                      Deltagare

köpte mitt exemplar idag.
                        f*n vad det är roligt.

Vectorm12
                        Deltagare

Är det någon som lirar kör via Live än?

Kontakta mig om ni känner för att ta ett race.

Gamertag: Vector M12

Strat
                          Deltagare

>Dice har snickrat ihop (enligt min uppfattning naturligtvis)
                            >det roligaste racingspelet hittills.
                            >Det går fort (som f*n), det är kontrollerbart och det är
                            >vackert! 😀
                            >…att halka ned i en Pegga 405 T16 och skicka skea’ uppför
                            >en backe ger den där goa’ “nu-går-det-för-fort”-känslan.
                            >
                            >Det enda “negativa” jag har just nu är att rallysegmentet är
                            >klart distanserat av rallycross, isracing, crossover och
                            >hillclimb, det känns inte lika roligt, och är inte i klass med
                            >CMR4.
                            >
                            >Men när det är så kul i de andra lägena spelar det ingen
                            >roll. 😀
                            >
                            >Lysande jobbat Claes & Co!
                            >
                            >/J

Tack Jerry! 🙂 Ska vidarebefordra ditt utlåtande till teamet 😉

rallymarkus
                            Deltagare

ja måste nog åka o handla ett spel nu då man har subarun hemma i jokkmokk…. så man har nåt att göra i sthlm.. pressa lite tider.. får lägga ut lite tider på olika banor sen o se om man behöver pressa ännu mer..:)

rallymarkus
                              Deltagare

ja då har man nött ett tag men det e ju inte bara rallykörning som jag trodde… men isracingen var ju ganska skoj.. o en sån bil efter en rallysträcka var ju en ganska bred körning..

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.