› SSC › Allmänt snack › Motorsport › Rally i Nyköping i helgen 1/9-07
- Detta ämne har 7 svar, 1,046 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
christopher.
-
FörfattareInlägg
-
30 augusti, 2007 kl. 07:10 #11456
christopher
DeltagareFörsta bil startar kl. 10.00, Tystberga Bygdegård.
Mer info på:
http://www.racenet.nu/sprintcupen/InbjudanLovdansen-07.pdfDet kommer vara 3 ss som går 2 ggr så det är bara ta med fikat ut i skogen och titta på bilar i timmar!
Själv ska jag och kocken försöka åka lite på sladd 🙂
/
fraSSe30 augusti, 2007 kl. 07:33 #124513Niklas
DeltagareTack för tipset!!
Trist bara att svärföräldrar och syrran och svågern kommer på besök för att fira sonens födelsedag. Annars hade man nog kört ner.
Tipsa gärna om fler tävlingar runt Stockholm, var nästan okristligt länge sedan jag var ute i skogen. 😮
31 augusti, 2007 kl. 14:19 #124508christopher
DeltagareDet brukar alltid dyka upp lite Imprezor och heja på. ”Illern” och hans polare, som jag inte kom ihåg namnet på, är alltid ute och ”gamar”.
/
fraSSe (Starlet Power)//Hej å hå, lyfta grupp H//
3 september, 2007 kl. 07:38 #124507syke
BlockeradGrattis till placeringen!
12 september, 2007 kl. 09:02 #124511Mr_Matte
DeltagareTjena Frasse.
Du får väl komma upp och åka lite vintertävlingar.
Jag har ju flyttat och bor numera i Östersund.// Matte :+
14 september, 2007 kl. 20:15 #124509christopher
DeltagareTjena Frasse.Du får väl komma upp och åka lite vintertävlingar.Jag har ju flyttat och bor numera i Östersund. // Matte :+
Terve!
Hur hamnade du i Östersund? Var inte ”biffen” från Västkusten eller nått?
Hur blir det med Svenska 2008? Hör av dig om du ska med ,Kocken och jag saknade dig i vintras…../
fraSSe17 september, 2007 kl. 13:39 #124512Mr_Matte
DeltagareBiffen kommer faktiskt från Sthlm, jag hittade henne i Västerås, sen flyttade hon till Strömstad, sen flyttade hon hem till mig i Sthlm, sen flyttade hennes jobb och hon till Östersund, och nu ca 1/2 år senare flyttade jag upp hit.
Håller på och letar efter en Subba till men denna gång en bil. Känns rätt då vi i morse hade 0,5 grader och snö. Jag vill ha kul på väg till jobbet… Sålde lgh i Sthlm med god vinst och investerar vidare i en ypperlig bil som jag troligtvis förlorar pengar på.
Tänkte ev köpa en GT. Svenska Rallyt är inte helt otroligt att jag hänger med på. Vi kommer ju att lägga ner banracingen efter detta år. Hade 130 mil enkel resa (via Sthlm) förra helgen då vi körde på Sturup.
Nu har vi en tävling kvar, nära som det är till Anderstorp. Vi hörs av om Svenska.19 september, 2007 kl. 19:12 #124510christopher
DeltagareTerve matte!
Såg din brorsa i tidningen hemmavid, repotage om ert ”miniteam”! Hör av dig ganska snart om svenska! Lenni ska väl med?
Vi kan fortsätta snacket på msn (leta upp mig där) eller ring/
fraSSe -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.