Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare

Första bil startar kl. 10.00, Tystberga Bygdegård.

Mer info på:
      http://www.racenet.nu/sprintcupen/InbjudanLovdansen-07.pdf

Det kommer vara 3 ss som går 2 ggr så det är bara ta med fikat ut i skogen och titta på bilar i timmar!

Själv ska jag och kocken försöka åka lite på sladd 🙂

/
      fraSSe

Niklas
      Deltagare

Tack för tipset!!

Trist bara att svärföräldrar och syrran och svågern kommer på besök för att fira sonens födelsedag. Annars hade man nog kört ner.

Tipsa gärna om fler tävlingar runt Stockholm, var nästan okristligt länge sedan jag var ute i skogen. 😮

christopher
        Deltagare

Det brukar alltid dyka upp lite Imprezor och heja på. “Illern” och hans polare, som jag inte kom ihåg namnet på, är alltid ute och “gamar”.

/
          fraSSe (Starlet Power)

//Hej å hå, lyfta grupp H//

syke
          Blockerad

Grattis till placeringen!

Mr_Matte
            Deltagare

Tjena Frasse.

Du får väl komma upp och åka lite vintertävlingar.
              Jag har ju flyttat och bor numera i Östersund.

// Matte :+

christopher
              Deltagare

Tjena Frasse.Du får väl komma upp och åka lite vintertävlingar.Jag har ju flyttat och bor numera i Östersund. // Matte :+

Terve!

Hur hamnade du i Östersund? Var inte “biffen” från Västkusten eller nått?
                Hur blir det med Svenska 2008? Hör av dig om du ska med ,Kocken och jag saknade dig i vintras…..

/
                fraSSe

Mr_Matte
                Deltagare

Biffen kommer faktiskt från Sthlm, jag hittade henne i Västerås, sen flyttade hon till Strömstad, sen flyttade hon hem till mig i Sthlm, sen flyttade hennes jobb och hon till Östersund, och nu ca 1/2 år senare flyttade jag upp hit.
                  Håller på och letar efter en Subba till men denna gång en bil. Känns rätt då vi i morse hade 0,5 grader och snö. Jag vill ha kul på väg till jobbet… Sålde lgh i Sthlm med god vinst och investerar vidare i en ypperlig bil som jag troligtvis förlorar pengar på.
                  Tänkte ev köpa en GT. Svenska Rallyt är inte helt otroligt att jag hänger med på. Vi kommer ju att lägga ner banracingen efter detta år. Hade 130 mil enkel resa (via Sthlm) förra helgen då vi körde på Sturup.
                  Nu har vi en tävling kvar, nära som det är till Anderstorp. Vi hörs av om Svenska.

christopher
                  Deltagare

Terve matte!

Såg din brorsa i tidningen hemmavid, repotage om ert “miniteam”! Hör av dig ganska snart om svenska! Lenni ska väl med?
                    Vi kan fortsätta snacket på msn (leta upp mig där) eller ring

/
                    fraSSe

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.