Trevlig inledning, må det hålla ända till mål.
En reflektion efter Eurosportsammandraget från min sida är:
Japanarrangemanget verkar vara det mest välorganiserade
och diciplinerade rallyt hittils, kanske bäst igenom tiderna.
Kika på åskådar och fotografplaceringar.
Att toppfarterna är 200+ och otroligt utmanande underlag
och varierande rytm ställer otroligt höga krav på förarna.
Gillar Loeb:s kommentar “better to brake early this time”. 😀
Det nämndes att Ford eventuellt inte deltar kommande år. 😮
Knappast ett lämpligt beslut när det äntligen börjar gå riktigt
bra för teamet. Hoppas att både Mitsu och Skoda kommer in i matchen
för fullt snart. Ju fler märken = fler förare som får chansen.
P-G Anderssons temporära 12:e placering i Suzukin TOTALT anser jag
vara en bedrift över det normala. Sätt killen i en WRC-kärra så
kommer han definitivt att slåss på topp-10 placeringar.:7
Näe, dax att nöta lite japan-sträckor i RB-Rally för att stilla värsta suget. 😛
/K