Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare

Nu är det bara att följa upp Svenska, speciellt ni som stanna hemma
      🙂
      De är Bemektrofèn som går på Lördag, arangeras av Börje SK Motor. Första start Kl: 11,01 från Börje Idrotsgård där kartor säljs samt även vid Svensk bilprovning Librobäck i Västra Uppsala. Dessa fins från Kl, 08,00 på Lördag morgon den 14/2
      Vägarna ligger 2-3 mil västerut från Uppsala.
      Härliga rallyvägar med bra fartsträckor, backar och div, krökar. Håll bara tummarna att de ej blir för mycket töande. Som tur är så har tjälen gått ner ordentligt så jag tror dekommer att hålla bra även om de råkar bli någon plusgrad i luften.
      /
      fraSSe

GRID
      Deltagare

Tack för infon, jag hade ingen aning om att dom skulle köra rally här annars, sen att jag inte hittade dit i tid, och bara hann se ca 30 bilar är ju en annan sak 🙁

christopher
        Deltagare

Rally är inte någon publiksport så tillvida att man kan parkera på en parkering, sitta på en läktare, köpaa korv, få resultaten på en jumbotron. Det är snudd omöjligt att veta när det körs tävling efter som det inte annonseras så mycket.
          Det gäller att ha kontakter eller kolla i Idrottsbladet motor.

En bra sida för rally runt i mellan sverige är http://www.motorsport4sale.com kör repotage från dom flesta tävlingar.

Jag kommer att lägga ut lite info om tävingar runt om i mellan sverige. Det vore kul om det kunde komma ut lite folk i skogen.

/
          fraSSe

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.