› SSC › Allmänt snack › Träffar › Rally SM 25/8 Hässleholm
- Detta ämne har 133 svar, 5,826 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
16 juni, 2006 kl. 18:44 #142642
Desen
DeltagareOm en orginal GT med slitna gatdäck e välkommen så dyker jag med upp
16 juni, 2006 kl. 19:20 #142562Nikke McRae
DeltagareDet där hade varit något för mig. Låter riktigt skoj.
Sponsrar de mig med 80 liter bensin så kommer jag med min rallypil med ljusbox o allt. 🙂18 juni, 2006 kl. 10:22 #142631Andersson
DeltagareTur att man fick se det i så god tid då får man planera in det i kalendern, synd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂 Det står 2 Imprezor bara 1km från garnisonen som jag inte tror är medlemmar kan ju sätta dit några SSI kot i rutan på dom så blir vi fler. Några loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!
19 juni, 2006 kl. 05:53 #142568Pasi_k
DeltagareKlart alla är välkommna.. 😛
Du med Desen..Väntar fortfarande på mer info.
Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..19 juni, 2006 kl. 14:52 #142643Desen
Deltagaresynd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂
Andersson handbromshandtaget ska inte vara uppdraget när du kör 😛 😀 :+
19 juni, 2006 kl. 16:58 #142558RISKOKARE
DeltagareNågra loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!
Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+
//Anton
19 juni, 2006 kl. 18:05 #142632Andersson
Deltagaresynd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂
Andersson handbromshandtaget ska inte vara uppdraget när du kör 😛 😀 :+
Ska ossa lite på den då men släpper ja den helt blir ju Evona så sura när man susar förbi dom x( 😀 😀
19 juni, 2006 kl. 18:10 #142633Andersson
DeltagareNågra loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!
Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+ //Anton
SWRT??? Pasi kanske kan ordna någon SSI klubb flagga?
19 juni, 2006 kl. 19:41 #142551Blocken
DeltagareKlart alla är välkommna.. 😛 Du med Desen..Väntar fortfarande på mer info.Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..
SSI äger 2 banderoller tillverkade till just dessa ändamål…
/AB
20 juni, 2006 kl. 05:30 #142569Pasi_k
DeltagareKlart alla är välkommna.. 😛 Du med Desen..Väntar fortfarande på mer info.Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..
SSI äger 2 banderoller tillverkade till just dessa ändamål… /ABThai-Perr
Japp.
Och jag väntar på mail från C G Wilke som säger att vi ska komma och hur det ska genomföras.Sen ska jag ha tag i materialaren såå vi kan få tag i prylarna.
ÄR juh semester såå man är juh kanske ute och far land och rike runt och kan hämta dom nå´n stands.. 😀Ska fixa en liten träff om ett par veckor så kolla i Träffar tråden 😀
20 juni, 2006 kl. 16:30 #142559RISKOKARE
Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+ //Anton
SWRT= subaru world rally team
22 juni, 2006 kl. 21:50 #142634Andersson
SWRT= subaru world rally teamhttp://www.garaget.org/?car=11139
SWRT.COM står ju längst upp på sidan så det borde ja ju förstått,men ibland står de still i skallen när man är stressad.Tack för förklaringen.
Andersson önskar alla SSI vänner en riktigt fin midsommar:+ 🙂 🙂4 juli, 2006 kl. 06:02 #142570Pasi_k
DeltagareSå nu har C G hört av sig.
Vi var de enda klubben som nappade på erbjudandet.
Varken Fordklubben eller Evo klubben ville vara med på detta.NU får vi UT och visa vilken kanon klubb vi är..
Såå vi tar en liten förhands anmälan såå vi kan see ungefär hur många bilar som kommer.
Kopiera och fyll på listan.Ja tack:
Pasi och vill köra sträckan4 juli, 2006 kl. 14:49 #142644Desen
DeltagareJa tack:
Desen och vill köra sträckanSnackade lite med Stoffe Nilsson och han kommer nog dit. Men han viste inte om han skulle va me i rallyt eller som föråkare eller bara med oss.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -995 juli, 2006 kl. 05:27 #142571Pasi_k
DeltagareSnackade lite med Stoffe Nilsson och han kommer nog dit. Men han viste inte om han skulle va me i rallyt eller som föråkare eller bara med oss./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Låter bra..
Klart Ett Rally Järn som han får stå hos oss.. 😛Ja tack:
Pasi och Vill köra sträckan
Desen och vill köra sträckanFyller vi på listan 😛
Philip??
Alla som vill..? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.