SSC Allmänt snack Träffar Rally SM 25/8 Hässleholm

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 134 totalt)
  • Författare
    Desen
    Deltagare

Om en orginal GT med slitna gatdäck e välkommen så dyker jag med upp

Nikke McRae
      Deltagare

Det där hade varit något för mig. Låter riktigt skoj.
        Sponsrar de mig med 80 liter bensin så kommer jag med min rallypil med ljusbox o allt. 🙂

Andersson
        Deltagare

Tur att man fick se det i så god tid då får man planera in det i kalendern, synd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂 Det står 2 Imprezor bara 1km från garnisonen som jag inte tror är medlemmar kan ju sätta dit några SSI kot i rutan på dom så blir vi fler. Några loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!

Pasi_k
          Deltagare

Klart alla är välkommna.. 😛
            Du med Desen..

Väntar fortfarande på mer info.
            Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..

Desen
            Deltagare

synd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂

Andersson handbromshandtaget ska inte vara uppdraget när du kör 😛 😀 :+

RISKOKARE
              Deltagare

Några loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!

Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+

//Anton

Andersson
                Deltagare

synd bara att man har så långt att åka 1,5 mil det tar ju hela 10 minuter dit 🙂 🙂

Andersson handbromshandtaget ska inte vara uppdraget när du kör 😛 😀 :+

Ska ossa lite på den då men släpper ja den helt blir ju Evona så sura när man susar förbi dom x( 😀 😀

Andersson
                  Deltagare

Några loggor,flaggor eller annat skulle vi haft till ”montern” Någon som har det? Syns man inte så finns man inte!

Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+ //Anton

SWRT??? Pasi kanske kan ordna någon SSI klubb flagga?

Blocken
                    Deltagare

Klart alla är välkommna.. 😛 Du med Desen..Väntar fortfarande på mer info.Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..

SSI äger 2 banderoller tillverkade till just dessa ändamål…

/AB

Thai-Perr

Pasi_k
                      Deltagare

Klart alla är välkommna.. 😛 Du med Desen..Väntar fortfarande på mer info.Så fort vi vet mer såå ska jag kolla upp lite om banderoller och grejer..

SSI äger 2 banderoller tillverkade till just dessa ändamål… /ABThai-Perr

Japp.
                        Och jag väntar på mail från C G Wilke som säger att vi ska komma och hur det ska genomföras.

Sen ska jag ha tag i materialaren såå vi kan få tag i prylarna.
                        ÄR juh semester såå man är juh kanske ute och far land och rike runt och kan hämta dom nå´n stands.. 😀

Ska fixa en liten träff om ett par veckor så kolla i Träffar tråden 😀

RISKOKARE
                        Deltagare

Detta låter ju skit ball 😛 jag är på 🙂 angående grejer till montern så har ja en hyffsat stor subaru flagga ”SWRT” och ett nyckelband :+ //Anton

SWRT= subaru world rally team

http://www.garaget.org/?car=11139

Andersson
                          Deltagare

SWRT= subaru world rally teamhttp://www.garaget.org/?car=11139

SWRT.COM står ju längst upp på sidan så det borde ja ju förstått,men ibland står de still i skallen när man är stressad.Tack för förklaringen.
                            Andersson önskar alla SSI vänner en riktigt fin midsommar:+ 🙂 🙂

Pasi_k
                            Deltagare

Så nu har C G hört av sig.
                              Vi var de enda klubben som nappade på erbjudandet.
                              Varken Fordklubben eller Evo klubben ville vara med på detta.

NU får vi UT och visa vilken kanon klubb vi är..

Såå vi tar en liten förhands anmälan såå vi kan see ungefär hur många bilar som kommer.
                              Kopiera och fyll på listan.

Ja tack:
                              Pasi och vill köra sträckan

Desen
                              Deltagare

Ja tack:
                                Desen och vill köra sträckan

Snackade lite med Stoffe Nilsson och han kommer nog dit. Men han viste inte om han skulle va me i rallyt eller som föråkare eller bara med oss.

/Andreas, Skåne, Kristianstad
                                Blå GT -99

Pasi_k
                                Deltagare

Snackade lite med Stoffe Nilsson och han kommer nog dit. Men han viste inte om han skulle va me i rallyt eller som föråkare eller bara med oss./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

Låter bra..
                                  Klart Ett Rally Järn som han får stå hos oss.. 😛

Ja tack:
                                  Pasi och Vill köra sträckan
                                  Desen och vill köra sträckan

Fyller vi på listan 😛
                                  Philip??
                                  Alla som vill..?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 134 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.