› SSC › Allmänt snack › Träffar › Rally SM 25/8 Hässleholm
- Detta ämne har 133 svar, 5,826 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
16 augusti, 2006 kl. 09:42 #142584
Pasi_k
DeltagarePasi_K: Frugan är i Jönköping och var på Ullared igår, jag fick ett MMS med en bild på en överfull kundvagn. Dessutom installerades en luftvärmepump hemma i huset igår. Pengar, ja det var länge sedan man såg något sånt. ;)Vi får se vad som händer och fötter. Grymt skoj att de bjuder in oss varjefall, även om jag gärna hade kört en riktig sträcka också…ute i skogen.
Men det är juh BILLIGT i Ullared 😀 :D:D
VI får väl see om Älgen kommer eller inte..
Glad såå länge alla subbor kommer. .:D
Nja.. i skogen står träd och dessa är hårda har jag hört.. 😛
Staffe? Kommer du och kör?
/P Vallåkra på Söndag , Rally nästa Fredag 😛
16 augusti, 2006 kl. 09:55 #142647Desen
DeltagareÄljen det hade varir riktigt kul om du hade tittat ner till oss en runda. Klart att du e välkommen. Här i skåne e vi kanske lite könstia men inte ogästvänliga.
Skulle gärna vilja ta en till titt på din wallykokare, går i starka funderingar på att fylla min med med rallyklibbor.Vill du ha pengar till soppa kan du väl alltid slänga ihop en ny version av battlefield eller något lite snabbt och sälja den. Fixar du väl på en vecka. 😉
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9916 augusti, 2006 kl. 09:57 #142677Niklas
DeltagarePasi_k: Det kan göra ont och gå riktigt illa med och utan träd. Även på en flygraka kan plåt bli skrynklig om det vill sig illa. Vem har sagt att vi skall köra för fullt, avsett om det är bana eller en skogsväg? Om jag kommer så är ljusrampen på och då går det inte överdrivet fort om det är ojämnt underlag.
16 augusti, 2006 kl. 09:59 #142585Pasi_k
DeltagareÄljen det hade varir riktigt kul om du hade tittat ner till oss en runda. Klart att du e välkommen. Här i skåne e vi kanske lite könstia men inte ogästvänliga.Skulle gärna vilja ta en till titt på din wallykokare, går i starka funderingar på att fylla min med med rallyklibbor.Vill du ha pengar till soppa kan du väl alltid slänga ihop en ny version av battlefield eller något lite snabbt och sälja den. Fixar du väl på en vecka. 😉 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Tänk på att Ailien är juh en Expoterad Skåning.
Han skulle behöva känna på det hur det känns att vara skåning igen 😀 😀 😀16 augusti, 2006 kl. 10:01 #142586Pasi_k
DeltagarePasi_k: Det kan göra ont och gå riktigt illa med och utan träd. Även på en flygraka kan plåt bli skrynklig om det vill sig illa. Vem har sagt att vi skall köra för fullt, avsett om det är bana eller en skogsväg? Om jag kommer så är ljusrampen på och då går det inte överdrivet fort om det är ojämnt underlag.
Joo har en polare som kör rally som total skrotat en gång iallafall.. 😛
Man ska inte köra över sin förmåga..
Bara kul att köra där man inte kan fåå möte 😀
Kan man sladda lite iallafall. 😀Visst Olyckor kan ske vart som.
16 augusti, 2006 kl. 10:21 #142648Desen
DeltagareOm vi nu har exporterat honom så bör vi kanske kolla upp varför innan vi släpper in honom igen. 😉
Ska bli kul att se stoffe köra, han verkar ju vara i bra form med tanke på helgens 1:a plats.
Synd att man inte har Stoffes angenäma problem att behöva tuna ner motorn för att där är för mycket hästar. :+
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9916 augusti, 2006 kl. 11:07 #142678Niklas
DeltagareLustigt, ”exporterad skåning” är just vad det står på min t-shirt idag. 🙂
16 augusti, 2006 kl. 12:08 #142587Pasi_k
DeltagareLustigt, ”exporterad skåning” är just vad det står på min t-shirt idag. 🙂
Sedär jag är SYNSK 😛
17 augusti, 2006 kl. 06:55 #142657Wehlin
DeltagareSka själv dit och kolla eftersom pappa ska köra tävlingen…
Är tänkt att jag ska åka och köpa en impreza på lördag,
så det ska bli kul att titta lite på era bilar och få
lite tips eventuellt…
Första gången jag har en Impreza så de ska bli skoj..!!
Lycka till med körnigen boys.17 augusti, 2006 kl. 08:07 #142679Niklas
DeltagareJag kommer inte, krockar med släktbesök och firande av sonens tvåårsdag som vi har en helg innan han fyller. Minne är kort…och dåligt. 😛
Lycka till, och som Micke ”Felbil” R sa igår i telefon; ”Om jag skulle varit med och kört så skulle jag gett allt för att få bäst tid”. 🙂
17 augusti, 2006 kl. 08:11 #142588Pasi_k
DeltagareSka själv dit och kolla eftersom pappa ska köra tävlingen…Är tänkt att jag ska åka och köpa en impreza på lördag,så det ska bli kul att titta lite på era bilar och fålite tips eventuellt…Första gången jag har en Impreza så de ska bli skoj..!!Lycka till med körnigen boys.
Ska du köpa bil nu på Lördag såå kan du lämna uppgifter om medlemskap på fredag till en av medlemshanterarna , som kommer vara på plats.
Vill du ställa ut med oss såå ser jag inget problem med det.
Vad blir det för en Impreza , och vart håller du hus då?Alien >> Minnet är kort men intensivt. 😀
Men men dom rallystripade Imprezorna får väl gåå i det riktiga rallyt dåå. 😛17 augusti, 2006 kl. 08:58 #142658Wehlin
DeltagareSka själv dit och kolla eftersom pappa ska köra tävlingen…Är tänkt att jag ska åka och köpa en impreza på lördag,så det ska bli kul att titta lite på era bilar och fålite tips eventuellt…Första gången jag har en Impreza så de ska bli skoj..!!Lycka till med körnigen boys.
Ska du köpa bil nu på Lördag såå kan du lämna uppgifter om medlemskap på fredag till en av medlemshanterarna , som kommer vara på plats.Vill du ställa ut med oss såå ser jag inget problem med det.Vad blir det för en Impreza , och vart håller du hus då? Alien >> Minnet är kort men intensivt. :DMen men dom rallystripade Imprezorna får väl gåå i det riktiga rallyt dåå. 😛
Det blir en Impreza GT -99 som kommer att rulla i Skåne.
Närmare bestämt mellan Hässleholm och Helsingborg..!
Vad kostar medlemskap och sånt..?17 augusti, 2006 kl. 09:09 #142649Desen
DeltagareHej och välkommen till forumet.
Ett ypperligt val av bil du tänkt köpa. Om du tycker om att köra ”aktiv” körning och ha en bil som som inbjuder till det, så kommer du att älska impreza.Ett gått råd e att läsa en del på forumet innan du köper bilen så du vet lite vad du ska kolla på bilen innan du köper den.
Medlemsskapet kostar 300 kr. Då får du ta del av de rabatter vi har hos olika firmor och att få åka på de olika träffar vi har.
/Andreas, Skåne, Kristianstad, Medlemshanterare SSI
Blå GT -9917 augusti, 2006 kl. 09:12 #142659Wehlin
DeltagareHej och välkommen till forumet.Ett ypperligt val av bil du tänkt köpa. Om du tycker om att köra ”aktiv” körning och ha en bil som som inbjuder till det, så kommer du att älska impreza.Ett gått råd e att läsa en del på forumet innan du köper bilen så du vet lite vad du ska kolla på bilen innan du köper den.Medlemsskapet kostar 300 kr. Då får du ta del av de rabatter vi har hos olika firmor och att få åka på de olika träffar vi har. /Andreas, Skåne, Kristianstad, Medlemshanterare SSI Blå GT -99
Tack för det..!
Hitta inget direkt i forumet efter saker man ska kolla vid köp.
Nån som kan informera lite snabbt kanske..?
Har iochförsig inte haft så mycket tid att leta heller =)
Ska jag betala medlemsskapet direkt på lördag eller får
man nåt inbetalningskort hem..?17 augusti, 2006 kl. 09:35 #142589Pasi_k
DeltagareSök eller stara en tråd om info om bilar.
Ska inte ha för mycket OFF topic i tråden 😛Ska du hämtra bilen nu på lördag?
Några av oss i Klubben kommer även finnas på Vallåkraträffen på Söndag.
Bara leta efter nå´n med en Mörkblå SSI tröja 😀
Lite nyfiken.. Hur hittade du hit?
Åter till Rallyt.. Nå´n mer som ville hänga med.?
Skåne-Stoffe ???Mvh Pasi.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.