› SSC › Allmänt snack › Träffar › Rally SM 25/8 Hässleholm
- Detta ämne har 133 svar, 5,826 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
21 augusti, 2006 kl. 15:34 #142663
Wehlin
DeltagareHar jag hunnit få paketet med medlemsutrustningen innan dess går det bra att betala på plats, annars får du göra en ansökan via nätet så kommer ett inbetalninskort så småningom. Eller vänta tills jag fått paketet (om inte innan fredag)så kan vi lösa det så du kan betala till mig och få medlemskort och märke direkt. Vi har väl inte så många mil till varandra?Blocken hinner jag få paketet tills fredag?/Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Jag chansar på att det kommer tills fredag.
Nej jag bor i Perstorp så det e inte så farligt =)22 augusti, 2006 kl. 05:35 #142595Pasi_k
DeltagareHar jag hunnit få paketet med medlemsutrustningen innan dess går det bra att betala på plats, annars får du göra en ansökan via nätet så kommer ett inbetalninskort så småningom. Eller vänta tills jag fått paketet (om inte innan fredag)så kan vi lösa det så du kan betala till mig och få medlemskort och märke direkt. Vi har väl inte så många mil till varandra?Blocken hinner jag få paketet tills fredag?/Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Jag chansar på att det kommer tills fredag.Nej jag bor i Perstorp så det e inte så farligt =)
Tjena.
Gissar på att ditt regnummer börjar med HURXXX ?? 😛Samlas med oss på McDonalds vid 17:00.
Måste snacka med dom andra om det går bra att du kör på sträckan.
Ställa ut bilen med oss ska väl gå bra.
Alternativt kom och snacka med oss på rallyt.Mvh Pasi.
22 augusti, 2006 kl. 05:54 #142653Desen
DeltagarePasi du har PM
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9922 augusti, 2006 kl. 06:31 #142596Pasi_k
DeltagareSammlas med oss andra på Mc Donalds.
Häng med till rallyt.
Ställ ut bilen med oss.
KÖr sträckan OM du känner för det.
Glöm inte Hjälm och handskar isåfall. 😀Mvh Pasi.
22 augusti, 2006 kl. 06:35 #142597Pasi_k
DeltagareDessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.
Pasi och Vill köra sträckan
Desen och vill köra sträckan
Anton och vill köra sträckan
Philip och vill köra sträckan
Danne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)
Andersson och vill köra sträckan
Wehlin och köra sträckan ?Fler som antagligen dyker upp.
Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.
18:00 Måste vi vara på plats.
GLÖM NU INTE Hjälm och handskar , dom som vill köra.Mvh Pasi.
22 augusti, 2006 kl. 06:47 #142654Desen
DeltagareGLÖM NU INTE Hjälm och handskar , dom som vill köra.Mvh Pasi.
Räcker väl med hjälm för att få köra?
/Andreas, Skåne, Kristianstad, som inte hinner beställa handskar innan fredag
Blå GT -9922 augusti, 2006 kl. 06:54 #142664Wehlin
DeltagareDessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.Pasi och Vill köra sträckanDesen och vill köra sträckanAnton och vill köra sträckanPhilip och vill köra sträckanDanne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)Andersson och vill köra sträckanWehlin och köra sträckan ?Fler som antagligen dyker upp.Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.18:00 Måste vi vara på plats.GLÖM NU INTE Hjälm och handskar , dom som vill köra.Mvh Pasi.
Godday..!
Jag jobbar i Helsingborg och slutar inte förräns kl. 18.00
Ska se om jag kan sluta tidigare och isåfall samlas med er på McDonkan, men jag hoppas nog körningen =)
Men jag ska kolla läget om jag kan sluta tidigare.
Hade varit mycket trevligt att ställa ut bilen med er..!
Och ja, mitt reg nummer börjar på HUR*** =)22 augusti, 2006 kl. 07:25 #142598Pasi_k
DeltagareNää Handskar behövs inte. 😀
Bara att hoppas du kan komma tidigare..
Annars får du koma och hälsa på oss inne på Rallyt..
Kan juh köra och käka efter eller nått?Mvh Pasi.
22 augusti, 2006 kl. 07:44 #142665Wehlin
DeltagareNää Handskar behövs inte. 😀 Bara att hoppas du kan komma tidigare.. Annars får du koma och hälsa på oss inne på Rallyt..Kan juh köra och käka efter eller nått? Mvh Pasi.
Låter trevligt enligt mig.
När börjar ni köra samt när samlas ni inne på Garnisonen..?
Är det där ni ska ställa ut era bilar eller på Hässleholmsgården..?MVH
Magnus Wehlin22 augusti, 2006 kl. 08:12 #142599Pasi_k
DeltagareNää Handskar behövs inte. 😀 Bara att hoppas du kan komma tidigare.. Annars får du koma och hälsa på oss inne på Rallyt..Kan juh köra och käka efter eller nått? Mvh Pasi.
Låter trevligt enligt mig.När börjar ni köra samt när samlas ni inne på Garnisonen..?Är det där ni ska ställa ut era bilar eller på Hässleholmsgården..?MVHMagnus Wehlin
Sammling inne på Garnisoinen 18:00
Körning 18:30-19:15
Utställning på Garnisionen tror jag..
Dom använder juh inte Hässlehols gården på fredagen väl?22 augusti, 2006 kl. 08:19 #142666Wehlin
Låter trevligt enligt mig.När börjar ni köra samt när samlas ni inne på Garnisonen..?Är det där ni ska ställa ut era bilar eller på Hässleholmsgården..?MVHMagnus Wehlin
Sammling inne på Garnisoinen 18:00 Körning 18:30-19:15Utställning på Garnisionen tror jag.. Dom använder juh inte Hässlehols gården på fredagen väl?
Okej, ska försöka komma…
Vet inte om dom gör det men det har du nog rätt i att dom inte ska vara där på fredag.
Får kolla med fassan =)22 augusti, 2006 kl. 10:03 #142600Pasi_k
Sammling inne på Garnisoinen 18:00 Körning 18:30-19:15Utställning på Garnisionen tror jag.. Dom använder juh inte Hässlehols gården på fredagen väl?
Okej, ska försöka komma…Vet inte om dom gör det men det har du nog rätt i att dom inte ska vara där på fredag.Får kolla med fassan =)
Du är Välkommen 😀
22 augusti, 2006 kl. 15:38 #142628Blackwidow
DeltagareJag kommer 😛 Måste ju försvara ledningen från förra mötet el hur Pasi 😉
22 augusti, 2006 kl. 15:41 #142617minid
DeltagareJag var ju delad 2a, dela tid på konbanan med någon, kommer inte ihåg vem det var.. 😛
22 augusti, 2006 kl. 19:50 #142601Pasi_k
DeltagareJag var ju delad 2a, dela tid på konbanan med någon, kommer inte ihåg vem det var.. 😛
Joo om det nu blir på tid..
Välkommen Samling på MCDonalds 17:00 som sagt.. 😀 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.