› SSC › Allmänt snack › Träffar › Rally SM 25/8 Hässleholm
- Detta ämne har 133 svar, 5,826 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
23 augusti, 2006 kl. 12:48 #142667
Wehlin
DeltagareJag måste tyvärr hoppa av, ska på en Kick off med jobbet på torsdag kväll och vet inte om det är en så bra idé att köra detta med en bakfylla i kroppen, ska ju orka med en svensexa på lördag oxå!!!Så sista litan jag hitta var denna och jag tar bort mig därifrån, sorry!Pasi och Vill köra sträckanDesen och vill köra sträckanAnton och vill köra sträckanPhilip och vill köra sträckanDanne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)Andersson och vill köra sträckan/Tuggarn ”Chewie”
Låter juh som en bättre ide.. Vi blir juh några subbor ändåå. :PDessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.Pasi och Vill köra sträckanDesen och vill köra sträckanAnton och vill köra sträckanPhilip och vill köra sträckanDanne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)Andersson och vill köra sträckanFler som antagligen dyker upp.Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.18:00 Måste vi vara på plats.GLÖM NU INTE Hjälm och handskar , dom som vill köra.Mvh Pasi.
Tjosan..!
Verkar inte som jag kan dyka upp, en kille på jobbet ska till läkaren så jag måste vara här i butiken. Kan isåfall förmodligen inte vara där förrän tidigast 19.30 =( Men han skulle se om han kunde lösa det, men får leva på hoppet =)
23 augusti, 2006 kl. 18:05 #142655Desen
DeltagareYo Pasi
Tar du med ett SSI nyckelband till mig e du snäll :*
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9924 augusti, 2006 kl. 06:00 #142602Pasi_k
DeltagareYo Pasi Tar du med ett SSI nyckelband till mig e du snäll :* /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Självklart.. Dom ligger redan med tröjorna i bagaget.. 😛
24 augusti, 2006 kl. 06:45 #142668Wehlin
DeltagareHur länge kommer ni att hålla till nere på Garnisonen..?
// Magnus Wehlin
24 augusti, 2006 kl. 08:09 #142603Pasi_k
DeltagareHur länge kommer ni att hålla till nere på Garnisonen..?// Magnus Wehlin
Tävlingen planerades vara slut vid 20:45.
Vet inte vart vi blir av sen..
Kan juh iofs glida till K-stad till däcket och kolla läget?24 augusti, 2006 kl. 08:22 #142669Wehlin
DeltagareHur länge kommer ni att hålla till nere på Garnisonen..?// Magnus Wehlin
Tävlingen planerades vara slut vid 20:45.Vet inte vart vi blir av sen..Kan juh iofs glida till K-stad till däcket och kolla läget?
Då är det stor risk att jag kör in direkt efter jobbet och kollar läget samt fixar medlemsavgift mm.
Kan ju vara där vid halv 8-8 nånting…// Wehlin
24 augusti, 2006 kl. 08:28 #142618minid
DeltagareInte K-stad.. aldrig mer om vi inte ska ha konbana där förstås 😛
Det kommer att gå undan på banan imorn, växlarna kommer att flyga i. 😛
Har kapat min quickshift spak, vilket resultat.. :7 :7
24 augusti, 2006 kl. 08:31 #142604Pasi_k
DeltagareVi lär Säkert vara kvar. 😀
Ska vi stanna i Hässleholm då? Philip?
Men jag vet itne om det händer nåt där?VI får snacka om det på parkeringen . 😛
24 augusti, 2006 kl. 08:48 #142619minid
DeltagareNe inte h-holm heller 😛
Hbg på kvällen 😉 dit ska jag och anton tror jag.24 augusti, 2006 kl. 09:49 #142605Pasi_k
DeltagareVi får see vart vi blir av iallafall. 😛
Dessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.
Pasi och Vill köra sträckan
Desen och vill köra sträckan
Anton och vill köra sträckan
Philip och vill köra sträckan
Danne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)
Andersson och vill köra sträckan
Wehlin och köra sträckan ?(om han hinner)
Blackwidow och köra sträckan ?Fler som antagligen dyker upp.
Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.
18:00 Måste vi vara på plats.
GLÖM NU INTE Hjälm , dom som vill köra.Mvh Pasi.
24 augusti, 2006 kl. 09:57 #142670Wehlin
DeltagareVi får see vart vi blir av iallafall. 😛Dessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.Pasi och Vill köra sträckanDesen och vill köra sträckanAnton och vill köra sträckanPhilip och vill köra sträckanDanne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)Andersson och vill köra sträckanWehlin och köra sträckan ?(om han hinner)Blackwidow och köra sträckan ?Fler som antagligen dyker upp.Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.18:00 Måste vi vara på plats.GLÖM NU INTE Hjälm , dom som vill köra.Mvh Pasi.
Även om jag hinner dit blir det ingen körning, vet ej hur bilens kondition är riktigt =)
Men jag ska försöka hinna så jag kan ställa ut med er..!MVH
Wehlin24 augusti, 2006 kl. 13:53 #142606Pasi_k
DeltagareVi får see vart vi blir av iallafall. 😛Dessa har visat sitt intresse och vill ställa ut på Rally SM.Pasi och Vill köra sträckanDesen och vill köra sträckanAnton och vill köra sträckanPhilip och vill köra sträckanDanne-Lakan och vill köra sträckan (om han är i landet vill säga)Andersson och vill köra sträckanWehlin och köra sträckan ?(om han hinner)Blackwidow och köra sträckan ?Fler som antagligen dyker upp.Henrik GT-Kombi 95-96Sammling vid 17:00 McDonalds Hässleholm.18:00 Måste vi vara på plats.GLÖM NU INTE Hjälm , dom som vill köra.Mvh Pasi.
Även om jag hinner dit blir det ingen körning, vet ej hur bilens kondition är riktigt =)Men jag ska försöka hinna så jag kan ställa ut med er..!MVHWehlin
Det låter bra..
Körning är inget tvång. 😀24 augusti, 2006 kl. 16:35 #142620minid
DeltagarePasi, Jonnie med -06an vill köra sträckan om han hinner till samlingen.
Han skulle snacka med chefen imorn om det.. 😛24 augusti, 2006 kl. 21:10 #142640Andersson
DeltagareNu står subban i garaget med ny koppling,Tack för det Tommy!
V-power i tanken o hjälmen + handskar ligger i soffan 😛 Tommy tror inte vi får köra för 19.00 ska rallyt va i full gång så vi får väl se.24 augusti, 2006 kl. 21:15 #142641Andersson
DeltagareNää Handskar behövs inte. 😀 Bara att hoppas du kan komma tidigare.. Annars får du koma och hälsa på oss inne på Rallyt..Kan juh köra och käka efter eller nått? Mvh Pasi.
Men handskar är inte dumt att ha om man får glassplitter i bilen eller om det skulle börja brinna!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.