› SSC › Allmänt snack › Träffar › Rally SM 25/8 Hässleholm
- Detta ämne har 133 svar, 5,826 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
24 augusti, 2006 kl. 21:40 #142656
Desen
DeltagareMan kan ju tycka att den som är ansvarig för tävlingen och har bjudit dit oss borde ha bättre koll på de tiderna än Tommy.
Klart vi får köra, annars får väl de där rallybilarna vänta tills vi e klara 😀
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9925 augusti, 2006 kl. 05:47 #142607Pasi_k
DeltagareMan kan ju tycka att den som är ansvarig för tävlingen och har bjudit dit oss borde ha bättre koll på de tiderna än Tommy.Klart vi får köra, annars får väl de där rallybilarna vänta tills vi e klara 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Klart Jonnie får köra han är juh medlem han med såå. 😛
Bara see till att vara på sammlingen vid 17:00 på MC donalds 😛
Ses senare idag.. 😛
MVh PAsi.
25 augusti, 2006 kl. 07:12 #142671Wehlin
DeltagareSer ut som att det löser sig för mig idag.
Verkar nästan som jag kan komma till McDonut ikväll.
Vad kostar SSI-tröjorna och nyckelbanden..?MVH
Magnus Wehlin25 augusti, 2006 kl. 07:19 #142680Niklas
DeltagareMan kan ju tycka att den som är ansvarig för tävlingen och har bjudit dit oss borde ha bättre koll på de tiderna än Tommy.
Hur ser schemat ut för fredagen? Är det fler sträckor som körs än den på garnisionen? Om det är fler så är kanske avslutningen på det området och medans bilarna är ute i skogen så agerar ni publikvärmare.
25 augusti, 2006 kl. 07:35 #142608Pasi_k
Hur ser schemat ut för fredagen? Är det fler sträckor som körs än den på garnisionen? Om det är fler så är kanske avslutningen på det området och medans bilarna är ute i skogen så agerar ni publikvärmare.
Vet inte hur schemat ser ut riktigt..
Men visst såå kan det juh vara..
Vi får mer info när vi är på plats.
Vi är juh där en halvtimem innan såå. 😛Tröjan Kostar 149:-
Nyckelband 39:-MVh Pasi.
25 augusti, 2006 kl. 07:37 #142672Wehlin
Vet inte hur schemat ser ut riktigt.. Men visst såå kan det juh vara.. Vi får mer info när vi är på plats.Vi är juh där en halvtimem innan såå. :PTröjan Kostar 149:-Nyckelband 39:-MVh Pasi.
Hade varit kanon om du kunde ta med en tröja och ett nyckelband till mig då =)
MVH
Wehlin25 augusti, 2006 kl. 07:48 #142609Pasi_k
Vet inte hur schemat ser ut riktigt.. Men visst såå kan det juh vara.. Vi får mer info när vi är på plats.Vi är juh där en halvtimem innan såå. :PTröjan Kostar 149:-Nyckelband 39:-MVh Pasi.
Hade varit kanon om du kunde ta med en tröja och ett nyckelband till mig då =)MVHWehlin
Lådan ligger i bilen. 😀
Vilken storlek vill du ha för jag har slut på XXL.. 😛
25 augusti, 2006 kl. 07:57 #142673Wehlin
Hade varit kanon om du kunde ta med en tröja och ett nyckelband till mig då =)MVHWehlin
Lådan ligger i bilen. :DVilken storlek vill du ha för jag har slut på XXL.. 😛
Haha, tror mer att en S eller M passar min kroppshydda =)
25 augusti, 2006 kl. 08:04 #142610Pasi_k
Lådan ligger i bilen. :DVilken storlek vill du ha för jag har slut på XXL.. 😛
Haha, tror mer att en S eller M passar min kroppshydda =)
Okej..
Såå du är en halvfigur :+ :+ :+ :+ :+ :+Joo såna har jag med..
Köp såå många du vill. 😀25 augusti, 2006 kl. 08:17 #142674Wehlin
DeltagareJo jag e nog det 😉
Tror jag klarar mig med en =)25 augusti, 2006 kl. 08:35 #142611Pasi_k
DeltagareJo jag e nog det 😉 Tror jag klarar mig med en =)
Låter bra..
Bara en timme till på jobbet sen ska jag tvätta av bilen och börja göra mig i ordning till Rallyt. .:P/P som är sugen på att snacka lite skit och ratta subba. 😛
25 augusti, 2006 kl. 09:15 #142612Pasi_k
Deltagare25 augusti, 2006 kl. 09:26 #142681Niklas
DeltagareKollade deras tidsplan, det står att superstagen är 8km lång?!?! 😮 De måste väl ha skrivit fel där tycker jag. Annars är det nog världens längsta superstage.
25 augusti, 2006 kl. 09:28 #142613Pasi_k
DeltagareKollade deras tidsplan, det står att superstagen är 8km lång?!?! 😮 De måste väl ha skrivit fel där tycker jag. Annars är det nog världens längsta superstage.
Man ska nog kalla det en RS bana istället.?
Det är juh 2 varv på en 4 km slinga. .:D -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.