Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare

Texacosnurren start 11.01 vid Folketshus i Åkers styckebruk.
      DM för Södermanland/Västmanland, Stockholm, Gotland samt Suzuki Cup.
      3,5 mil ss fördelat på 6st sträckor.

Över 100 startande däribalnd bröderna Väätenen (eré makrill)så det kommer laddas.

/
      fraSSe

Niklas
      Deltagare

Vilka vill ut och titta på rally? Jag är sugen men har noll koll på sträckorna där…förutom de vi körde OutRun på i våras! 😀

christopher
        Deltagare

Bar köpa karta och ut och kolla. Jag ska köra så hör av dig innan start så kan jag säkert tipsa om nått bra ställe.
          /
          fraSSe

biloper
          Deltagare

Men… det e ju bil-o då.. .snyft
            Aja, jag kommer till kolsva i september, 2-dagars, SM andra dagen så det blir mkt rallybilar…

christopher
            Deltagare

Sladdar ni nått i Bil-O?
              Man har ju hört om en och annan rullning men det händer ju i trafiken också.
              /
              fraSSe

Blocken
              Deltagare

Hur gick det för FraSSe & Kocken? Hittade en bild, men inga resultatlistor…

http://www.motorz.se/foto/texaco/images/DSC_0223.jpg

/AB

Min STi

Kocken
                Deltagare

Vi blev 5:a i klassen. Dock efter en “nära att bajsa på sig” upplevelse??

//Kocken

christopher
                  Deltagare

Hur gick det för FraSSe & Kocken? Hittade en bild, men inga resultatlistor…http://www.motorz.se/foto/texaco/images/DSC_0223.jpg/ABMin STi

Vart hittade du bilden??

Vi kom sexa i klassen som var ett geting bo med tillresta gutar, smålännigar samt “pulver” från Ludvika.
                    Så jag är nöjd, sträckorna på skjutfältet var för snabba och raka för Starleten men sen när det svängde lite mer så var man med.

Kocken blev lite tyst när vi gkorde en “James Bond” grej på ss4, men det ordnade sig.

Resultat finns på:
                    http://www.taxingemk.se/article.php?article=22

/
                    fraSSe

Blocken
                    Deltagare

Vart hittade du bilden??

Via en länk på aktuellmotorsport.se som allt annat 🙂

Vi kom sexa i klassen som var ett geting bo med tillresta gutar, smålännigar samt “pulver” från Ludvika.Så jag är nöjd, sträckorna på skjutfältet var för snabba och raka för Starleten men sen när det svängde lite mer så var man med.Kocken blev lite tyst när vi gkorde en “James Bond” grej på ss4, men det ordnade sig.Resultat finns på:http://www.taxingemk.se/article.php?article=22/fraSSe

Grattis! 🙂

Nå, berätta, vad hände när Kocken “blev lite tyst”? 😉

/Block

Min STi

christopher
                      Deltagare

Vart hittade du bilden??

Via en länk på aktuellmotorsport.se som allt annat 🙂

Vi kom sexa i klassen som var ett geting bo med tillresta gutar, smålännigar samt “pulver” från Ludvika.Så jag är nöjd, sträckorna på skjutfältet var för snabba och raka för Starleten men sen när det svängde lite mer så var man med.Kocken blev lite tyst när vi gkorde en “James Bond” grej på ss4, men det ordnade sig.Resultat finns på:http://www.taxingemk.se/article.php?article=22/fraSSe

Grattis! :)Nå, berätta, vad hände när Kocken “blev lite tyst”? ;)/BlockMin STi

Kockens ständiga uppmaningar om att “håll i , gasa gasa, lugnade ner sig efter en för hög ingångs hastighet i en högerböj som mynnade ut i en “skaplig” retur och bilen gick ner i diket……( det stog 78 blås på trippen ner i diket…..)Men håller man bara i ratten och håller stumgas så ordnar det sig.

hehe hehe hi hi……även jag behävde byta kallingar sen……..

De é rally!!!

Trist med olyckan på SM. En åskådare dog……..
                        /
                        fraSSe

Sso
                        Deltagare

För egen del åkte jag kartis med Fredrik Andersson från Ludvika i en R5 Turbo (som jag har för mig ägts av medlem/tidigare medlem här på forumet?), tyvärr kom vi bara halva första sträckan innan tempmätarn parkerat så långt upp det gick.. Vi fortsatte i lugnt tempo genom sträckan o hoppades på att den skulle gå ner i temp, men det blev i stället kylarslangras när vi stanna i mål-TK:n.. 🙁
                          Men den gick bra så långt den gick iaf 🙂

christopher
                          Deltagare

För egen del åkte jag kartis med Fredrik Andersson från Ludvika i en R5 Turbo (som jag har för mig ägts av medlem/tidigare medlem här på forumet?), tyvärr kom vi bara halva första sträckan innan tempmätarn parkerat så långt upp det gick.. Vi fortsatte i lugnt tempo genom sträckan o hoppades på att den skulle gå ner i temp, men det blev i stället kylarslangras när vi stanna i mål-TK:n.. 🙁 Men den gick bra så långt den gick iaf 🙂

Tidigare ägare är en polare till mig Jonas men har förre kartis körde/kör Impreza. Såg bilen efter ss1. Jonas kom sällan i mål med den så det tar någ ett tag att få allt att hålla och pröva ut allt.
                            Fredrik är en riktig friskus på att köra har han trappat ner? Med tanke på bilvalet?
                            Synd att ni inte kom längre det var kanon vägar sen!!!
                            /
                            fraSSe

Sso
                            Deltagare

Tidigare ägare är en polare till mig Jonas men har förre kartis körde/kör Impreza. Såg bilen efter ss1. Jonas kom sällan i mål med den så det tar någ ett tag att få allt att hålla och pröva ut allt.Fredrik är en riktig friskus på att köra har han trappat ner? Med tanke på bilvalet?Synd att ni inte kom längre det var kanon vägar sen!!!/fraSSe

Ok, hade för mig rätt att bilen hade SSI-anknytning då 🙂

Fredrik åker back-SM med den här kärran i år, vet inte riktigt vad han siktar på nästa år, men ladda kan han när han är på humör ja 🙂

Jo, var klart trist att vi inte kom längre, men men, inte mycket att göra åt det tyvärr. 🙁

/Stefan

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.