Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #272360
    Andersson
    Deltagare

      Nej det viktigaste är att ni ansöker om ledigt nu så kan ni ju bestämma er senare. Ni har till mitten av januari att bestämma er. Jag tycker det är ett måste att ni är med 😉

      #272379
      rb.wrx
      Deltagare

        Nu har jag börjat ladda. Skoteroverall köpt, ledighet från jobbet godkänt,
        såå självklart att jag ska med 🙂

        #272352
        Surbarbro
        Deltagare

          Nu har jag börjat ladda. Skoteroverall köpt, ledighet från jobbet godkänt,
          såå självklart att jag ska med 🙂

          Bra, Robban, Jag är självklart på.
          Det kan ju stå en kommentar, om en gammal Subaru, som en Tjej körde. I ett tidningsinlägg!
          Får ju leva på det. 🙂
          Nu ser jag fram mot det här.
          Så se nu till att det blir fler som är laddade.
          Frysa behöver man inte göra om man planerar. Finns kläder.
          Det har bara varit ett år som jag var med då det var mellan 20-30 minus.
          Det gick kanon även då. Våra underbara Subarun startade ändå.
          Ses på Rallyt!

          #272371
          bobban
          Deltagare

            Äre så att det är fler från Fjollträsk som ska åka över ?? samåkning eller klämma ihop oss i några bilar ?? hakar gärna på 😛 ska kolla min ledighet i veckan ..

            #272341
            LegacyLarsa
            Keymaster

              Jag har begärt ledigt, men jag får veta det någongång i mitten av december, har två gamla rallyrävar som åxo vill hänga på, så går det igenom så är vi tre som gärna vill boka säng..

              /Larsa

              #272344
              Tallen
              Deltagare

                Grymt sugen på att haka på i år. Om allt klaffar med jobb och liknande är jag på.

                #272349
                Surbarbro
                Deltagare

                  Äre så att det är fler från Fjollträsk som ska åka över ?? samåkning eller klämma ihop oss i några bilar ?? hakar gärna på 😛 ska kolla min ledighet i veckan ..

                  Jag har pratat med Robban, så vi åker tillsammans. Vi kan säkert klämma in en till. Hoppas bara att Servicebilen mår bättre då. Allt löser sig.
                  Även jag är ju självklart sugen på en sängplats.
                  Ska bli så skoj. Ses i Rallyskogen.

                  #272361
                  Andersson
                  Deltagare

                    Härligt med några nya som vill hänga med hoppas några till vill se hur kul vi har. Och NEJ man fryser inte om man bara har bra kängor och lite konjak innanför västen 😉

                    #272372
                    bobban
                    Deltagare

                      Jag har pratat med Robban, så vi åker tillsammans. Vi kan säkert klämma in en till. Hoppas bara att Servicebilen mår bättre då. Allt löser sig.
                      Även jag är ju självklart sugen på en sängplats.
                      Ska bli så skoj. Ses i Rallyskogen.

                      nice ju har ju Legacyn annars går o fylla rätt mycket i den hehe.
                      vi får hålla kontakten efter jul så får vi bestämma lite hur det blir 🙂
                      Borde väll va fler än tre från Stockholms regionerna ??

                      Glömde att fixa ledigt denna vecka men ska säga till i nästa vecka om ledigt 😛

                      #272362
                      Andersson
                      Deltagare

                        Sitter ni och funderar på varma och prisvärda kläder till rallyt kan jag även i år tipsa om denna sida http://www.engelsons.se

                        #272348
                        mikke
                        Deltagare

                          Helt klart sugen! 🙂

                          #272353
                          Surbarbro
                          Deltagare

                            Kul, lever du. Var jättelänge sen vi sågs eller hördes.
                            Jag ser fram mot detta. Det är så skoj. Man umgås, fryser, kollar rally och äter gott.( För att vi har allas vår Andersson.)
                            Se nu till och kom.
                            // Catrine

                            #272342
                            LegacyLarsa
                            Keymaster

                              Jag har fått ledigt! så jag är på! och drar med mig 2 kompisar!

                              /Larsa

                              #272363
                              Andersson
                              Deltagare

                                Härligt! Lägger upp en ny anmälningstråd imorgon eftermiddag om det inte är för mycket på jobbet.

                                #272391
                                Grovsnus
                                Deltagare

                                  Börjar bli sjukligt sugen på detta…
                                  Får nog bli att försöka styra om andras ledigheter på jobbet så det passar mig bättre…
                                  Det måste ju vara ok att göra så när det är nåt sånt här man ska på?

                                  SSC #1596
                                  Oyp_Oyp

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.