Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #261083
    TypeR
    Deltagare

      huge gratz to meekes for getting a seat for 2014 season with mads in the same team should be a very interesting year next year only trouble is its in a good damm french car 😮

      lets hope citroen can do some development over the Winter to give them a fighting chance d—0.o—b

      am i really going to be supporting a french car 😮

      #261087
      Joakimgabrielsson
      Deltagare

        lets hope citroen can do some development over the Winter to give them a fighting chance d—0.o—b

        Citroen en chans? Det är inte bilen det har vart fel på. Felet stavas Hirvonen och Sordo. Kolla tiderna Meek satte i finland och Australien. Snabbare än båda utan test och endast 8 wrc-starter i ryggen.
        Håller med andra ord också på Meek! Skön pöjk! Men Tidemand kan bli farlig hoppas jag.

        #261084
        TypeR
        Deltagare

          Meeks has a huge amount of time with citreon yes hes fast but can he be fast and keep it on the road 😉
          Im more interested in Mads though he has so much potential if he can just get a bit of luck and a flow going then hes deffinatly one to Watch next year for the title

          #261088
          Joakimgabrielsson
          Deltagare

            Håller inte med:) har följt varje sträckas splittider hela 2013 och han är inte snabbare än 4-5 bil i genomsnitt på de sträckor han kört utan problem. Men vem vet. han kanske kan få till det. Vore roligt. Minns när han var kartläsare i en norsk volvo 240 i rally killingen för massa år sedan. Rullade 4 varv framför fötterna på mig.

            2014 tippar jag såhär när året är slut

            1. Oiger vinner överlägset
            2. Latvala
            3. Hirvonen
            5. Mads
            4. Neuville
            6. Meeke
            7. Mikkelsen

            #261074
            Andersson
            Deltagare

              Nu börjar det närma sig. Bara hoppas på lite snö och kyla så det blir ett riktigt viterrally oxå.
              Jag brukar ju försöka fixa nåt enkelt i skogen att käka, har ni några önskemål så jag vet vad jag ska skjuta och frysa in 😉

              #261070
              Surbarbro
              Deltagare

                Nu börjar det närma sig. Bara hoppas på lite snö och kyla så det blir ett riktigt vinterrally också.
                Jag brukar ju försöka fixa nåt enkelt i skogen att käka, har ni några önskemål så jag vet vad jag ska skjuta och frysa in 😉

                Kolla här!

                Prata med Christian (Andersson) nyss.
                Då skulle han gå ut och skjuta vildsvin.
                Han är så positiv.

                Varför har ingen svarat?

                Jag tycker att det är jättegott med spetten och kebaben. (Såklart vitlöksfritt) till mig. Inget fel på korvarna.

                Räknar ner. Vet inte om det är till Rallyt eller till Anderssons mat.

                Ser fram emot att frysa. Se till att ni har varma skor.

                Ses i Rallyskogen.

                #261081
                Vince
                Keymaster

                  Nu börjar det närma sig. Bara hoppas på lite snö och kyla så det blir ett riktigt viterrally oxå.
                  Jag brukar ju försöka fixa nåt enkelt i skogen att käka, har ni några önskemål så jag vet vad jag ska skjuta och frysa in 😉

                  Något enkelt håller jag inte med. Du har alltid grymtfint käk. Vilket djur det än är du skjuter spelar ingen roll.
                  Korvarna var goa (glöm inte att lägga in späck bara ;))

                  @alla som kommer o vill käka det som Andersson fixar åt oss i skogen. Glöm inte att 99% av alla åskådare i skogen käkar tråkiga barnkorvar o vi i SSC får, tack vare Andersson, käka lyxmat mitt i skogen så glöm inte att ta med ett bidrag till honom…..tänk på alla skott (även om det inte är så många när man är så pricksäker ;))och framförallt tid som han lägger på detta! 🙂

                  #261066
                  Pedersen
                  Deltagare

                    Var uppe hos föräldrarna i helgen och nu går det åt rätt håll. -11 grader och 5-10 cm snö i Hagfors. Håller tummarna.

                    #261085
                    TypeR
                    Deltagare

                      Last years food was tops matey so im sure you have it under control this year as well, if youve got some spare bambi ill grab some for the freezer at home 😉

                    Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.