Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #285365
    Andersson
    Deltagare

      Sörby 170, vi brukar äta vid sjutiden beror på när vi är hemma från sista sträckan.

      #285377
      Christian S
      Deltagare

        tack alla för en underbar helg, ett särskilt stort tack till Andersson som fixade med mat osv.

        #285370
        bobban
        Deltagare

          Säger desamma stort tack Andesson för go mat och som vanligt klockren helg o woallyy skogarna

          #285392
          Grovsnus
          Deltagare

            Instämmer i kören. Stort tack till alla som var med och gjorde detta till en av årets absoluta höjdpunkter!
            Och ett extra stort tack till Andersson för allt jobb du lägger ner på denna helg!

            SSC #1596
            Oyp_Oyp

            #285352
            roadtip85
            Keymaster

              Ja, tack alla för en grym helg!
              Extra mycket tack till Andersson som styrt upp allt och till kockarna Snörök och Fransosen!

              #285403
              Joker
              Deltagare

                Jag håller med de tidigare talarna.
                Superkul att träffa lite folk från klubben och jag ser fram mot att träffa er mer i år! =)

                //micke

                Skickat från min D5803 via Tapatalk

                #285381
                Daniel666
                Deltagare

                  Instämmer med er andra 🙂 Alltid lika trevligt och roligt att träffas.

                  Och superbra roddat av Andersson som vanligt 🙂

                  #285382
                  Daniel666
                  Deltagare

                    Kan också tillägga ett stort tack för att ni står ut med en ganska störd Ford-förare med lite “lätt” storhetsvansinne 😉
                    Kramar till er allihopa

                    #285366
                    Andersson
                    Deltagare

                      Tack ska ni ha och tack till alla som var med utan er hade det ju inte blivit så här bra.
                      Tack alla ni…ja jag tror det va alla faktiskt som hjälpte till med att bära,släpa,elda,hacka,röra,vända och blanda såser.
                      Som sagt det är ju kanske årets höjdpunkt, påsk,midsommar,semester,jul och nyår är ju bara en transportsträcka till nästa rally 🙂

                      #285394
                      SaraW
                      Keymaster

                        Tack alla ni som var med och gjorde helgen i rallyskogen, alltid lika kul att ses 🙂
                        Andersson, maten är lika fantastisk som alltid (Y)
                        Var det förresten någon som fick med sig min rallytidning hem eller försvann den på vägen? Alltid kul att ha kvar. Om någon fick med sig den eller om någon bor i närheten där det säljs så är jag spekulant på en ny 🙂

                        #285385
                        Vince
                        Keymaster

                          Instämmer alla andra talare (eller snarare skrivare). Grym helg med underbart folk, fräcka wallybilar och lyxmat. Kul att många hjälpte till med allt möjligt i år d—0.o—b.
                          Till nästa år måste vi fixa en fyrhjuling med släp bara 😉

                          #285367
                          Andersson
                          Deltagare

                            Liten släp räcker Vins 😉
                            Sara jag har ett rallymagasin till dig.

                            #285395
                            SaraW
                            Keymaster

                              Liten släp räcker Vins 😉
                              Sara jag har ett rallymagasin till dig.

                              Tack Andersson, då vet jag att den är i säkert förvar 🙂

                            Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.