Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    andreaswrx
    Deltagare

var på vm i finland i helgen frän åkning och några rikigt skrottningar va bilar stod i svängen efter 0,35 in i denna videon
      http://www.youtube.com/watch#!v=Fvj5TVPx3NQ&playnext=1&videos=IxAvRuXMDYQ&feature=recentlik

Jimzon
      Deltagare

dåligt felberäknad kurva 🙂 vem av fordarna var det som krascha där? hirvonen tror jag krascha på ett annat ställe?

andreaswrx
        Deltagare

dåligt felberäknad kurva 🙂 vem av fordarna var det som krascha där? hirvonen tror jag krascha på ett annat ställe?

al quida mannen var det som la igen att det hirvonen blev på ss4! lördagen var vi i svängen där kimi rullade förra året var några kriser där! senare var vi på himos där det var ett sjukt flyg!

detta är samma sväng som solberg hamnar i sjön 2000 med focusen

Nikke McRae
          Deltagare

detta är samma sväng som solberg hamnar i sjön 2000 med focusen

Ja, ja tyckte väl att jag kände igen svängen. 🙂
            http://www.youtube.com/watch?v=ODp-TfUjH2M

Följde rallyt på tv och webben. Osis för Hirvonen, men kul att Latvala lyckades hålla citrorna bakom sig. Synd åt Flodin också (motorras), hade ju en fin andra plats på G och poäng som kunde gett honom Grp.N titeln i år. :/

Måste också bege mig till finland’et nån gång!

Niklas
            Deltagare

Måste också bege mig till finland’et nån gång!

Våra två bilar hade gjort sig bra i karavan till Finland. Om man nu har kvar bilen om det blir fler vändor dit. Det är ju faktiskt sjukt skönt och billigt att se rallyt i soffan/sängen. Nu med Motors TV där man får 1h/dag känns det ju som det räcker och blir över när man plöjt genom en rallyhelg framför tvn. Men visst, live är ju alltid live. I så fall får vi ta rygg på andreaswrx verkar det som… 😉

andreaswrx
              Deltagare

Våra två bilar hade gjort sig bra i karavan till Finland. Om man nu har kvar bilen om det blir fler vändor dit. Det är ju faktiskt sjukt skönt och billigt att se rallyt i soffan/sängen. Nu med Motors TV där man får 1h/dag känns det ju som det räcker och blir över när man plöjt genom en rallyhelg framför tvn. Men visst, live är ju alltid live. I så fall får vi ta rygg på andreaswrx verkar det som… 😉

Vi åkte i måndags från stolholm! Sen rekade vi två dagar. Åkte alla sträckorna! Så vi hade rätt bra koll var man ska

Niklas
                Deltagare

Imponerande minst sagt!! 😮

Var bodde ni? Eller ni sov i bilen? 😀

andreaswrx
                  Deltagare

Imponerande minst sagt!! 😮

Var bodde ni? Eller ni sov i bilen? 😀

inne i stan hade 500 m till första sträckan

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.