Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Sådär ja! Då var Blocks “högerstols-svenne” borta :DDessvärre fullföljde vi inte pga trassel med en drivknut, men vi tar nya tag imorgon och satsar på Hallsberg på lördag :)Tack för trevligt sällskap Daniel83 och LegacyLarsa :)/Patrik, Jörgen & BlockenMin STi

Det var så lite Block.

Ska ni åka i Hallsberg som ligger utanför Örebro eller???

modulated
      Deltagare

Ska ni åka i Hallsberg som ligger utanför Örebro eller???

Så många andra hallberg finns det inte i sverige, så det är det
        utanför örebro.

// Patrick P.

Blocken
        Deltagare

Block// Blev det några varv?Hörde att D1ck vann och Kolberg blev utslagen av Håkan Eriksson Mazda 323 GTR!!!En Clio samt en golf skulle tydligen ha tokrullat också… stämmer det?Själv blev det en kväll igaraget inför lördagens batalj i Valdemarksvik./fraSSe

Stämmer allt du säger, bilder kommer nästa vecka 🙂

Lycka till i Valdemarsvik!

/AB & co

Min STi

Blocken
          Deltagare

Sådär ja! Då var Blocks “högerstols-svenne” borta :DDessvärre fullföljde vi inte pga trassel med en drivknut, men vi tar nya tag imorgon och satsar på Hallsberg på lördag :)Tack för trevligt sällskap Daniel83 och LegacyLarsa :)/Patrik, Jörgen & BlockenMin STi

Det var så lite Block.Ska ni åka i Hallsberg som ligger utanför Örebro eller???

Japp japp!

Grabbarna grus har tokmekat hela dagen (jag har mest varit i vägen och fotat…) 😉

Studiebesök hos Sellholm blev det oxå! 😀

Tack S.A.D-Janne för mekplats mm!

/AB & co

Min STi

Blocken
            Deltagare

Jävlar i min lilla låda sicken resa man fick idag! :7 :7 :7

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/DSC_7219_copy.sized.jpg

Tack för en kanonhelg, Patrik & Jörgen!

Mvh Blocken

Min STi

daniel83
              Deltagare

Man får gratulera till 2:a platsen.

christopher
                Deltagare

Jävlar i min lilla låda sicken resa man fick idag! :7 :7 :7 http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/DSC_7219_copy.sized.jpgTack för en kanonhelg, Patrik & Jörgen!Mvh BlockenMin STi

Blodad tand??

Själv tillbringade jag lördagen i olika diken i Valdemarksvik, faaan vad det svängde 😉
                  /
                  fraSSe

syke
                  Blockerad

Blodad tand??Själv tillbringade jag lördagen i olika diken i Valdemarksvik, faaan vad det svängde 😉 /fraSSe

Och du missade SO-finalen med några minuter 🙁

Blocken
                    Deltagare

Jävlar i min lilla låda sicken resa man fick idag! :7 :7 :7 http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/DSC_7219_copy.sized.jpgTack för en kanonhelg, Patrik & Jörgen!Mvh BlockenMin STi

Blodad tand??Själv tillbringade jag lördagen i olika diken i Valdemarksvik, faaan vad det svängde 😉 /fraSSe

Blodad tand? Svar JA! :7

SAD-Janne> Kan du arrangera notkurs? :+

/Black

Min STi

christopher
                      Deltagare

Blodad tand? Svar JA! :7SAD-Janne> Kan du arrangera notkurs? :+/BlackMin STi

Noter kan man gott vänta med tills man är varm i kläderna (du ska väl börja köra själv?) Ska man sitta brevid så känner man sig lite lugnare om man kan påverka händelserna lite…… då kan note vara en grej 😉

Syke// Jag undrade vad det var för stopp på motorvägen när jag skulle iväg, sen fattade jag och klev ur bilen.
                        /
                        fraSSe

Blocken
                        Deltagare

BILDER från Rally Xplosion finns HÄR 🙂

/AB

Min STi

Blocken
                          Deltagare

…och HÄR FINNS BILDER från resten av helgen 🙂

/Blocken

Min STi

Grusdraparn
                            Deltagare

…och HÄR FINNS BILDER från resten av helgen :)/BlockenMin STi

Fyy fään vilken aphård bild (och bil) Block! :7 Weespect!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Mekochtestk%F6rninginf%F6rHallsbergssprinten/DSC_6904_copy.jpg

/K – jahapp, då fick man en släng av kamerabegär igen då…

Blocken
                              Deltagare

Tack Graveldreaper! 🙂 Ljuset var så himla perfekt precis när ovädret drog förbi. Att jag lyckades hitta en vattenpöl och massa däckmärken gjorde bara saken bättre 😀

Vi får la ringas nån dag vettja, det var alldeles för längesen!

/Blod

Min STi

Manor
                                Deltagare

Block//Kan bli tufft motstånd för er i 2wd.http://www.vms.u.se/upload/documents/startlistaxp05.pdf/fraSSe

…blir det FÖR tufft får väl Block rulla ut Kokarn och sätta D1cken & co på plats 😀 :+/ABMin STi

Japp…sätt D1CKEN på plats :D.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.