- Detta ämne har 10 svar, 983 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av Kocken.
-
FörfattareInlägg
-
14 februari, 2005 kl. 08:41 #11293ToniDeltagare
Knappt 20 man blev vi i skolan i år. Många välkända ansikten från förr om åren och några nya också. Trevligt!
Dag 1 så hjälpte vi Guy Wilks Suzuki ur diket på Hara-sträckan (nåja, de flesta hjälpte till medan en ägnade sig åt att slita av frontspoilern som souvenir…).
Dag 2 så gick vi genom skogen och var med Per Eklund från TV ute på ett special-ställe på slutet av Sundsjön-sträckan. Det var nog för mig det häftigaste fart-stället med fullt ös på ställ i innerkurva.
Sen blev det VIP-besök i Subarustallet.
Dag 3 avslutade vi med hoppet före mål på Lesjöfors-sträckan.På kvällarna dracks det öl, tittades på arabiska asfaltsbredsladdar på PC, Larsas DV-filmer från dagen till middagen och snackades mod, trim och skrönor om rallytokar och Impreza-bekanta.
Det fylls på med sängar och bäddsoffor för varje år i vårt rum av byalaget. Alla utom två fick säng eller soff-platser i år i rummet. Det var annars delvis nytt folk i köket och i byalaget i år som fixade matsäck och kvällsmat. Funkade mycket bra i det stora hela och hungriga SSI:are lät sig väl smaka.
14 februari, 2005 kl. 09:45 #123259MDEDeltagareJAPP!! Jättetrevlig helg, rally dygnet runt ja man drömde om wrc bilarna till och med.
anmäler mej redan till nästa år
/Micke(vinstkransen hamnade runt rätt kille också gör det hela ännu bättre)
14 februari, 2005 kl. 17:03 #123254christopherDeltagareDet var ett rally som innehöll ALLT!!!! Träffa storåkarna hos Bror Danielsson Bil, Invigning på stora torget, action på sträckorna, lyfta bil:D :D, besök hos SWRT V.I.P och allt ljug på kvällarna.
Tack alla för en ball rally helg!!!
Vi syns kanske nästa år om jag inte kör själv…….
/
fraSSe14 februari, 2005 kl. 18:31 #123252BlockenDeltagareNi verkar haft en SUPERHELG! :D:D:D
Hur hade ni det hos Bror Danielsson i torsdags? Mycket folk? Aktiviteter osv?
/Bloxter
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
14 februari, 2005 kl. 19:14 #123255christopherDeltagareHos Bror Danielsson var det förutom hans dotter 😮 hela Suzuki teamet + PG;s kärra. Dom drog i gång med intervjuver med PG, Guy Wilks och TeamChefen “Laine” nånting från Finland. Mot slutet av intervjuverna så ser alla hur några bekanta lirare stiger ur bilarna utanför och kommer in. Allas blickar är nu mot bakdörren och Petter kommer in och tjoar “hej guttar”!
Den så följer en massa intrevjuver, skoj, prat och autografskrivande.
Petter och grabbarna tog god tid på sig att snacka och bli fotade med dom som ville.Sen drog jag, Kocken och Micke (MDE) till stora torget där en “rallybiff” intogs. Sen vart det invigning och presentation av alla förarna som är mycket roligare än man tror! Hela Karlstad vimlar nu med rallypulkor som kör kors och tvärs på gatorna, några t.o.m med responsen PÅ!!!:D 😀
Sen drog vi upp mot sugan för en bira och lite sömn……
/
fraSSe14 februari, 2005 kl. 20:26 #123253BlockenDeltagareHärligt härligt!
Träffade ni Mr Genberg hos Bror? 🙂
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
14 februari, 2005 kl. 20:31 #123256christopherDeltagareJag gjorde inte det tror jag eller så ….. humm hälsade på en massa lirare. Man var ju så laddad:+
/
fraSSe16 februari, 2005 kl. 19:17 #123257KockenDeltagareVerkligen as bra helg, tack alla!
Väl mött nästa år!!
Mvh
Kocken
16 februari, 2005 kl. 19:17 #123258KockenDeltagareDet var ju inte så jag menade, klart jag kommer på träffar;)
//Kocken
16 februari, 2005 kl. 19:17 #123260andreaswrxDeltagarevi vill se bilder:):)
16 februari, 2005 kl. 19:17 #123261NiklasDeltagareJaha, så du skall inte komma på några regionsträffar eller banträffar din soffliggare? 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.