Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    nisse
    Deltagare

det är ju snart jul! så jag håller på att kolla ut nya aspiranter till önskelistan.

någon som kör med annan ratt? vilken ratt har ni valt(storlek, djup, märke)?

bygger navet ut till orginal distans(i förhållande till ”blinkers-spak”)?

jag är själv peppad på att få ratten närmare när jag kör, men Opeppad på att få alltför långt avstånd till blinkers?

Blocken
      Deltagare

Sellholm i Köping har allt du söker! Telnr står på http://www.gulasidorna.se 🙂

/AB

nisse
        Deltagare

tackar! men jag vill även ha lite feedback från folk som bytt sin ratt! tex sam och strat(såg i galleriet)

SecretAgentMan
          Deltagare

Jag kör med en liten mockakringla levererad av SnapOff – tillsammans med deras eminenta rattnav. 🙂 Hela paketet flyttar tillbaka ratten ca 4-5 cm, och blinkers etc är inget att göra något åt tyvärr (inte för att jag reagerat över det som ett problem).

Prata med Sellholm som Blocken redan rekommenderat, de är oerhört trevliga och kunniga, och vi har bra priser där med…

/J

nisse
            Deltagare

tackar för tipsen! det är nu en ratt med snap-off på väg med posten!!! 😉

Blocken
              Deltagare

>tackar för tipsen! det är nu en ratt med snap-off på väg med
                >posten!!! 😉

nisse
                Deltagare

sellholm (genom en lokal återförsäljare, ”umeå bilstyling & racing”)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.