SSC Allmänt snack Allmänt småprat RB5?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Såg den modellen på Scoobynet.. Va fan är det för nåt? såg dock fin ut 🙂
      Impreza GT is teh ####!!

MariaimprezaGT
      Deltagare
        OzO
        Deltagare

Gissar att det är en version framtagen för att hylla att Richard Burns har vunnit WRC. 🙂

Subaru har en lång tradition att av olika anlednintgar ta fram begränsade upplagor av Imprezan i olika utföranden/specar.

/G

pannan
          Deltagare

RB5 är en version som Subaru UK tog fram själva just för parallelimporten som pågick.

Har en gammal Engelsk biltidning ifrån början av 2000 talet där de ställde upp alla UK modeller mot varandra dvs RB5, Turbo 2000, P1, 22B och några fler.

Den som gick segrande ut var faktiskt P1:an. Varför inte 22B vann vet jag inte. Det är ju den hårigaste Subarun genom tiderna enligt mig.

För er som orkar Googla. Sök efter Subaru Impreza CR363. Då skall ni få se något sjukt porrigt 🙂 snyggaste Subarun jag har sett.

MariaimprezaGT
            Deltagare

jag orkade googla.. men itne titta i alla tidningar.. så råka du stöta på den sajten en gång till så kan du vara snäll å länka 🙂

Impreza GT is teh ####!!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.