SSC Allmänt snack Var det du? RBG*** i vårgårda

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    PetterSolberg
    Deltagare

vem var du som körde om mig? sjysst ljud..
      Patrik

MittX
      Deltagare

d va la änna ja….
        ville ju fan dra ut på E20 me dig men du fega visst ur….
        Emil glans om du vet vem d är säger att du aldrig Gasar nånting… är detta sant lr?

mm bara vräka på större rör på din så låter den lika skönt den me… rätt snygg by the way den där du åker i….

PetterSolberg
        Deltagare

fega ur och fega ur.. hade hämtat pizza och skulle hem..:) vad beträffar de som glans eller vem de nu va så stämmer detta ej. bara de att jag inte gillar volvoraggare:D

johan84a
          Deltagare

tänkte bara säga att jag såg din bil idag (rbgxxx..johan):)

jag stog i tvätthallen på OKQ8 i kinna när jag hörde nåt underbart hehe:D
            låter för jäkla mysigt..men är det inte jobbigt att åka i pärlan då?..eller det kan man kanske stå ut med hehe
            du var inte ute på sjön å körde nåt eller? för typ några veckor sen eller nåt?

vi hade jäkligt skoj hehe..vi var i hanatorp..

du bor väl i skene va? men vart då?
            själv håller jag till i Örby..

Mvh Johan (mörkblå GT med sommardäck på guldisar just nu:)) 😀

MittX
            Deltagare

Jo Glans är ju änna riktiga volvo raggare dom…

men känner du inte Jonas gustavsson från Nårunga? han säger att ni är lika gammla?

och du i örby:

ja bor nu i kinna men bilen står inne i garaget i skene! =) så får hämta den där när ja ska ha den… fan man kan inte ha bilen ute i getto town en natt ju utan att nått är borta…

köra på sjön? huum kvadda bilen i vårgårda förra året så höll mig ifrån den detta året.

och det kanske låter lite mö att åka i bilen men man vänjer sig efter ett tag.. men ja vill att d ska dööna så ja skiter i d… själv slänger ja på mina sommar pjux imöre.. måste vara fin te elmia ju. vet ej riktigt vem du är men, lär väl se d nån gång… men d enda du lär se av mig är mina baklampor =) hehehehe

PetterSolberg
              Deltagare

känner gör jag väl inte så, men jag vet vem han är.. har gått i skolan med honom..:-)

johan84a
                Deltagare

var i kinna bor du då?

kvadda du bilen? vad hände?

jopp precis, bilen måste vara fin till elmia..gjorde färdigt min grill idag oxå..(satte i lite snyggare svart nät)

vad är det du gjort me din bil??

funderar på att trimma min oxå:) ..fast isåfall kanske man kunde få en provtur i din nån gång å se hur mycket skillnad det gör?:D hehe..

ha de gött vi kanske syns häromkring nån gång..då får vi stanna å tjöta lite..

//Johan

MittX
                  Deltagare

Nja sladda in i en annan bil..som hade hemmabyggd dragkrok så den tog i vänster bak fälg och böjde fjäderbensstaget. men bytte d lite snabbt bara.. hade vart fint att få allt i bakdörren..

klart vi ska ta en provtur, hänger runt rätt mö i kinna ändå.. man är väl en sann strögare lr?

bor på lövåsgatan. samma hus som mobergsmattor låg innan bakom harrys pub. där vetrinären är nu om du vet?

nä ska ut och sätta på sommardäck nu och tvätta inför elmia imöre…. vi syns…

har väl pillat lite på motorn. kanske inte ska avslöja allt för mö =) hehe… får väl köta nån dag då ja..

johan84a
                    Deltagare

ok..

jopp det vet jag nog var det ligger..

jo jag ska väl tvätta pärlan sen iaf..så den är fin till elmia..

jodå i kinna kör man väl endel..

vilken tid drar du till elmia då?…vi åker vid 8 från OKQ8 i kinna..vi kanske synes på vägen..isåfall får du dra om mig så jag får höra nåt gött:o 🙂 hehe..

ha d gött…

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.