SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Realcars frontspoiler till WRX

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Amit
    Deltagare

hej!
      Ang den spoilern!
      Passformen e enormt dåligt har aldrig sett nått liknande!
      har fått ta bort balkar såga slipa m.m 11 timmars jobb! för att få de på!
      otroligt!
      någon annan som fått nått liknande!?

MVH
      Amit

Niklas
      Deltagare

Men det blev snyggt…eller? 🙂

PS: Skulle aldrig köpa plast till Imprezan från svenska stylingbutiker. Hade kört på säkra kort i England istället.

Motin
        Deltagare

Håller med Alien… Det finns anledningar till att Realcar säljer grejor billigare 🙂 hehe…

Amit
          Deltagare

hehe jo tack jag fick veta de först efter jag köpt de… inte undra på att jag var den första som köpt den fronten hos dom….

mvh
            Amit

moken
            Deltagare

hm, ringde dom angående frontläpp till min gt förra veckan, ville se den på bild eller nåt.. men dom hade ingen bild…
              Jag fråga om den fanns i butik så kunde man åka o kolla på den…
              Han: Nä, finns inte…
              Jag: har ni sålt ngn i sverige då? då kan jag ju leta på imprezaklubben…
              Han: Nä, har inte sålt ngn…
              Jag: Vem tillverkar den då, kanske kan surfa runt o försöka hitta en bild i övriga världen…
              Han: Hm, minns inte vem vi köper den av, tror det är en firma i England… Men jag är inte säker…

Ok, tack då, får väl fnula runt lite sa jag o lade på… Iaf, det verkar inte vara dom som tilverkar delarna utan ngn från England, så ni kan nog få lika pissig passform även om ni köper därifrån och råkar köpa från samma ställe som realcar 🙂

Niklas
              Deltagare

Jag tvivlar på att de köper den från de större säljarna i England för de är inte stora för att de säljer grejor som inte passar…om man säger så.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.