› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Region??
- Detta ämne har 38 svar, 1,718 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 9 månader sedan av
Nano.
-
FörfattareInlägg
-
19 november, 2004 kl. 09:20 #8169
Plura
DeltagareHej,
Jag har köpt en impreza bara väntar på leverans…
Har tänkt att gå med i Impreza klubben men jag vet inte vilken region jag ska välja. Jag bor i Anderstorp som ligger mitt i Småland.
Är det några från Småland som är medlemmar och vilken region har ni valt?
Det känns som om jag ska välja Göteborg för dit har jag ca 15 mil. Till Skåne, Malmö har jag ca 25 mil och det är ju en bit./Pelle
19 november, 2004 kl. 09:27 #92206Niklas
DeltagareBörjar bli ett antal nere i Småland nu, kanske dags för en egen region med träffar i Växjö? Hur många är ni exakt?
19 november, 2004 kl. 09:48 #92202Plura
DeltagareJag har ingen aning om hur många det finns i Småland mer än att det rullar ett par runtom där jag bor.
/Pelle
19 november, 2004 kl. 10:50 #92184Micke81
DeltagareNån som har ett block med ”värvnings”-kort över så kan Plura jaga subarus och lappa dom 😀
/Micke
19 november, 2004 kl. 11:10 #92207Niklas
DeltagareDet finns väl minst 3-4 SSIare i eller kring Växjö om jag inte är helt fel på det. Om de alla kommer på regionsträffarna så är det ju minst lika många som kommer på träffarna i Göteborg. 😉
19 november, 2004 kl. 13:21 #92198strickz
DeltagareJag valde Skåne, inte för att jag känner mig som en skåning (i Växjö nu) men det kändes mindre fel än Stockholm 🙂
20 november, 2004 kl. 10:20 #92196down_the_drain
DeltagareSå klart att alla skall välja skåne;) Finns det något bättre län? Jag är här nere ju;)
/P
6 december, 2004 kl. 17:14 #92192andreaswrx
Deltagarevi är nog ca 10 imprezor här och omkring växjö nu! kanske skulle skicka lite lappa så man kan lappa dom? uppåt oskarshamn och mönsterås finns det en del med! känns lite långt att åka till skåne eller kan ni tänka er och ha varana träff i småland??:9
Andreas6 december, 2004 kl. 18:32 #92185Nano
Deltagarejo vi är en del är runt Oskarshamn. Skulle vara kul om det ev. blir en region i småland. om inte så är jag/vi hur som helst sugna på att hälsa på någon gång i växjö.
Känns som man bor mittemellan alla regioner. Det är runt 30 mil till både stockholm, göteborg, västerås, skåne.
Till växjö är det ju bara 12.Det är en stor anledning till att jag har varit så inaktiv på klubbträffar. Jag har velat åka länge på era träffar men ska man åka så pass långt så blir det bara på de största eventen.
Jag ställer gärna upp på att hjälpa klubben ordentligt om det blir mer aktivitet här i småland.
MVH Mårten
6 december, 2004 kl. 18:50 #92193andreaswrx
Deltagarejag tycker vi samlar ihop alla imprezor här omkring så åker vi till skåne-smålandsgränsen med spet och spade och hugger loss skåne:D 😀 😀
nä slut skojat nu! verkar ju finnas intresse för något här omkring!!
skicka lappa så vi kan lappa bilar:9
Andreas6 december, 2004 kl. 19:00 #92186Nano
Deltagareja det låter som en bra idé hehe. Jo det är klart det finns intresse. Ska tipsa några här om att läsa och kommentera lite i denna tråd.
MVH Mårten
6 december, 2004 kl. 19:53 #92199strickz
Deltagare>jag tycker vi samlar ihop alla imprezor här omkring så åker
>vi till skåne-smålandsgränsen med spet och spade och hugger
>loss skåne:D 😀 😀
>
>nä slut skojat nu! verkar ju finnas intresse för något här
>omkring!!
>skicka lappa så vi kan lappa bilar:9
>AndreasHur många är det i Växjö som inte hänger på forumet här? Apropå det, vem är den blå GTn med stor vinge, lackad och massor vita dekaler på kjolarna? Kan inte minnas att jag sett den förrän nån vecka sen… Är det jag som räknat fel eller är den ny?
6 december, 2004 kl. 21:59 #92173Blocken
DeltagareHej på er!
Detta togs upp på gårdagens styrelsemöte efter att ha fått frågan från Pierre (aka Mujo).
Mer info i veckan!
Mvh Anders Block
Ordf SSi6 december, 2004 kl. 22:01 #92187Nano
Deltagareokej det låter bra att höra.
MVH Mårten
7 december, 2004 kl. 03:39 #92194andreaswrx
Deltagaretro han jobbar på davidson som har den stod en blå prospeed trimmad sak repad på subaru igår;(
tro det är 3-4 till här från växjö som är på forumet!!Andreas
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.