› SSC › Allmänt snack › Träffar › Region Skåne
- Detta ämne har 34 svar, 2,024 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 7 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
12 februari, 2006 kl. 17:30 #14149
Pasi_k
DeltagareVad det gäller träffar får ni Gärna komma med förslag om var när och hur?
Vår region sträcker juh sig upp i småland med.
Har Lite Funderingar om man ska ha ett litet sammarbete med STCS?
Några ideer om det såå kan ni juh skriva i tråden.
Jag är öppen för alla förslag.Vill juh ha såå mycket Imprezor som möjligt på träffarna.
12 februari, 2006 kl. 17:47 #141009minid
DeltagareHej!
Tycker i allafall att man ska ordna träffar titt som tätt.. 🙂 men det e vad jag tycker.. Det beror ju mycket på när folk jobbar osv..
Bankörning på Sturup hade varit kul 😛
Lite mer konbana kanske? 🙂
Gokart?
Paintball?
Helt vanlig träff med fika och lite tjattrande.. 🙂
Det finns mycket kul..Lycka till som Reg. ansvarig!
MVH
Philip
12 februari, 2006 kl. 18:00 #140986RISKOKARE
DeltagareVad det gäller träffar får ni Gärna komma med förslag om var när och hur?Vår region sträcker juh sig upp i småland med.Har Lite Funderingar om man ska ha ett litet sammarbete med STCS?Några ideer om det såå kan ni juh skriva i tråden.Jag är öppen för alla förslag.Vill juh ha såå mycket Imprezor som möjligt på träffarna.
Iden med sammarbeta med STCS välkommnar jag 🙂 man skulle ju kunna arrgera banträff med dom tillexempel 🙂 för då blir det andra summer per persson om man hyr t.ex sturup lr knutsorp.
Träffar uppe småland låter bra!
Önskar dig lycka till pasi:D
//Anton
12 februari, 2006 kl. 18:02 #140992Pasi_k
DeltagareJoo Men det får nog bli om helger för att det ska funka.?
Lördagar inne på Däcket i Kristianstad när det blir varmare kan man juh ha som en spontanträff plats.?
Fast då blir det nog typ bara du och jag. 😉Konbana är juh kanon, men är det nå´n som har en plats där vi kan vara och inte stör så?
Sturup är inte fel , men vet inte om man får nått från klubben till sånt.?
Vet inte hur mycket hyran av banan skulle kosta?
Är vi villiga att hosta upp det med max 7-8 bilar.?
Vi är juh inte många betalande i skåne.?Gokart går juh att ordna.
Paintball med Om intresse finns och nå´n som har bra kontakter såå visst.Alla förslag är att fundera på.
Mer ideer tack.12 februari, 2006 kl. 18:06 #140993Pasi_k
DeltagareVad det gäller träffar får ni Gärna komma med förslag om var när och hur?Vår region sträcker juh sig upp i småland med.Har Lite Funderingar om man ska ha ett litet sammarbete med STCS?Några ideer om det såå kan ni juh skriva i tråden.Jag är öppen för alla förslag.Vill juh ha såå mycket Imprezor som möjligt på träffarna.
Iden med sammarbeta med STCS välkommnar jag 🙂 man skulle ju kunna arrgera banträff med dom tillexempel 🙂 för då blir det andra summer per persson om man hyr t.ex sturup lr knutsorp. Träffar uppe småland låter bra!Önskar dig lycka till pasi:D//Antonhttp://www.garaget.org/?car=11139
Tyvärr är det juh problem med Banträffar med STCS.. dom blir Sjukt många bilar såå där är chansen liten men ska snacka med dom iallafall.
Några från småland som har några ideer..
Gärna Från Blekinge med Danne-Lakan.. 😉12 februari, 2006 kl. 18:11 #141010minid
DeltagareI’ll be there.. Lördagar på däcket.. haha
Klart man kommer om man inte åker till päronen på helgen..
Fast ska ju flytta från kr-stad när jag tagit studenten.. vilket jag gör 9 juni iår.
Förresten samåkning till Elmia mässan från skåne skulle ju vara en bra idé och en bra öppningsträff för året om det inte blir något tidigare..
MVH
Philip
12 februari, 2006 kl. 18:18 #140987RISKOKARE
Deltagare12 februari, 2006 kl. 18:24 #140994Pasi_k
DeltagareI’ll be there.. Lördagar på däcket.. hahaKlart man kommer om man inte åker till päronen på helgen..Fast ska ju flytta från kr-stad när jag tagit studenten.. vilket jag gör 9 juni iår.Förresten samåkning till Elmia mässan från skåne skulle ju vara en bra idé och en bra öppningsträff för året om det inte blir något tidigare..MVHPhilip
HEhDäcket när det blir varmare jaa. .:P
MAN fryser juh tasken av sig där nu 😀Elmia ÄR juh en Idee..
Det får vi juh se till att ordna till..Postat på STCS med nu.
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?p=899351#89935113 februari, 2006 kl. 07:00 #141018Chewie
DeltagareHej från GBG!
Har en kollega här på jobbet som sitter i styrelsen för STCS så jag har också fiskat efter en samkörning. Det han sagt till mig e´ att dom ska köra sitt eget race iår. Dom hade ett samarbete med TPC men dom e inte välkomna längre.
Dom misskötte sig ganska kraftigt med fylla och oansvarshet på banan. Alla deras banträffar e mer eller mindre bokade men han sa att ”kanske” det finns chans för en inbjudan! Men han kunde inte lova något.
Dom har nämligen ex antal tusen betalande medlemmar som dom tänkte ta hand om. Tyckte han sa att dom har ca 3-4000 besökare varje dag på sitt forum, lite mer än oss kan man säga!Fast trycker vi på från lite fler håll så kanske det fungerar! 😀
Vi har ju trots blandade gener 😀13 februari, 2006 kl. 07:52 #140995Pasi_k
DeltagareHej från GBG!Har en kollega här på jobbet som sitter i styrelsen för STCS så jag har också fiskat efter en samkörning. Det han sagt till mig e´ att dom ska köra sitt eget race iår. Dom hade ett samarbete med TPC men dom e inte välkomna längre.Dom misskötte sig ganska kraftigt med fylla och oansvarshet på banan. Alla deras banträffar e mer eller mindre bokade men han sa att ”kanske” det finns chans för en inbjudan! Men han kunde inte lova något.Dom har nämligen ex antal tusen betalande medlemmar som dom tänkte ta hand om. Tyckte han sa att dom har ca 3-4000 besökare varje dag på sitt forum, lite mer än oss kan man säga!Fast trycker vi på från lite fler håll så kanske det fungerar! 😀 Vi har ju trots blandade gener 😀
Joo Bankörningar är nog tyvärr borträknat, sjukt mycket folk på deras redan.
Men dom har ”småträffar” i regionerna det var dessa jag tänkte se om man kan haka på.
Är juh ett motorintresse som är delat ju.
Vi är en såå Liten klubb om man jämnför med.13 februari, 2006 kl. 08:20 #140989down_the_drain
Deltagarea, det e häurligt att se Pasi ! Bara sätt igång. Oh oh oh paintball !!Så sjukt roligt! Bara dra folket i öronen så de kommer på träffarna:)
/P
13 februari, 2006 kl. 08:24 #140996Pasi_k
Deltagarea, det e häurligt att se Pasi ! Bara sätt igång. Oh oh oh paintball !!Så sjukt roligt! Bara dra folket i öronen så de kommer på träffarna:)/P
Vi får väl se vad som blir genomfört sen med. 😛
Paintball får du med hänga med på.Väntar gärna på värmen innan träffarna drar igång. .:P
14 februari, 2006 kl. 20:05 #141007Danne-Lakan
DeltagareJa i mina trakter så e det rätt svårt att få till någon banträff eller dyligt. Bor ju granne med Emmaboda men där hänger bilsport ett stort hänglås på när dom inte är där. Och det är ju en flygplats… Det märkte ju dom som var där på SSI vs EVO träffen
Vilken väg kör ni upp till Elmia tänkte att dra dit fredag eller lördag
14 februari, 2006 kl. 21:02 #141014Staffe
DeltagareOooo ROLIGT med träffar hoppas det blir många sånna i år 😛 :7
Nja jag är ifrån Sölvesborg så jag har inte så långt till p-däcket i k-stad heller så vi blir 3 😀 😀
Sen har vi ju Uråsa övanför Tingsryd söder om växjö där vet jag att det är full fart under sommaren Stripp, konbane körning mm…det är ett gammalt militärflygfält som man kan hyra :+ Det är ett mycket bra ställe har vatt där flera gånger 🙂 😉
—————————————
Tuning Is Not A Crime!!!
15 februari, 2006 kl. 07:06 #140997Pasi_k
DeltagareOooo ROLIGT med träffar hoppas det blir många sånna i år 😛 :7Nja jag är ifrån Sölvesborg så jag har inte så långt till p-däcket i k-stad heller så vi blir 3 😀 :DSen har vi ju Uråsa övanför Tingsryd söder om växjö där vet jag att det är full fart under sommaren Stripp, konbane körning mm…det är ett gammalt militärflygfält som man kan hyra :+ Det är ett mycket bra ställe har vatt där flera gånger 🙂 😉 —————————————Tuning Is Not A Crime!!!
Välkommen. 😀
Ska försöka få till såå mycket jag kan.. 😀
Kan du juh hålla koll på det där Uråsa då, såå kan vi juh ha småträffar där med?Kan du kolla vad det skulle kosta att hyra det?
ÄR juh intressant. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.