› SSC › Allmänt snack › Träffar › Region Skåne
- Detta ämne har 34 svar, 2,024 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 7 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
15 februari, 2006 kl. 07:13 #140998
Pasi_k
DeltagareJa i mina trakter så e det rätt svårt att få till någon banträff eller dyligt. Bor ju granne med Emmaboda men där hänger bilsport ett stort hänglås på när dom inte är där. Och det är ju en flygplats… Det märkte ju dom som var där på SSI vs EVO träffenVilken väg kör ni upp till Elmia tänkte att dra dit fredag eller lördag
Banträff är väl inte lätt nää , men rullar det fler Subbor där.?
Emmaboda hade varit nice att hyra.. 😛Kan juh försöka koma överräns om dag att rulla upp till Elmia.?
Alla från syd som ska up kan juh skriva vilken dag och varifrån.VI kör väl Markaryd , Ljungby Värnamo , jönköping.
MEn det går juh köra om växjö med , blir inte såå mycket längre.
NÅgra Ideer.?17 februari, 2006 kl. 10:41 #140999Pasi_k
DeltagareTräffen blir i slutet av April med STCS..
Nå´n som har bra kontakter såå man kan köpa ett gäng småkoner? (nu har vi inte kvar peters)
Får kolla om man har nå´n budget från SSI eller man får pröjsa dom själv.? 😀Datum meddelas senare..
Men blir nog efter Elmia. 😀Såå får vi snacka Elmia Samåkningen med sen 😀
17 februari, 2006 kl. 22:05 #141015Staffe
DeltagareOooo ROLIGT med träffar hoppas det blir många sånna i år 😛 :7Nja jag är ifrån Sölvesborg så jag har inte så långt till p-däcket i k-stad heller så vi blir 3 😀 :DSen har vi ju Uråsa övanför Tingsryd söder om växjö där vet jag att det är full fart under sommaren Stripp, konbane körning mm…det är ett gammalt militärflygfält som man kan hyra :+ Det är ett mycket bra ställe har vatt där flera gånger 🙂 😉 —————————————Tuning Is Not A Crime!!!
Välkommen. 😀 Ska försöka få till såå mycket jag kan.. :DKan du juh hålla koll på det där Uråsa då, såå kan vi juh ha småträffar där med?Kan du kolla vad det skulle kosta att hyra det? ÄR juh intressant.
Okej…jag ska kolla upp de 😉
—————————————
Tuning Is Not A Crime!!!
17 februari, 2006 kl. 22:44 #141011minid
DeltagareKoner kan ju köpas i nästan vilken sportbutik som helst..
MVH
Philip
18 februari, 2006 kl. 09:42 #140988RISKOKARE
Deltagare18 februari, 2006 kl. 10:09 #141000Pasi_k
DeltagareBra Staffe.
Ska kolla upp koner det med koner.
Visst länge sen man hade en träff nu juh 😀
Ska bli skitkul..
18 februari, 2006 kl. 12:10 #141012minid
DeltagareKan vi inte ha en spontan vinter träff i Kr-stad nu?
Skulle varit roligt.. 😛
Snö o allt
MVH
Philip
18 februari, 2006 kl. 21:32 #141001Pasi_k
DeltagareSorry Kör en Sunkig Mazda 323F just nu 😛
Nästa eller nästnästa helg iSåfall. 😀
OM jag fått bilen igen.22 februari, 2006 kl. 11:06 #140985Wallinen
DeltagareJaså, ny regionsansvarig här nere.
Får tacka Peter för hans tid vid rodret o önska Pasi lycka till.
Peter du kommer väl berätta för oss vad det blir för ny bil?
/W
23 februari, 2006 kl. 06:47 #141002Pasi_k
DeltagareJaså, ny regionsansvarig här nere.Får tacka Peter för hans tid vid rodret o önska Pasi lycka till.Peter du kommer väl berätta för oss vad det blir för ny bil?/W
Det blev ju det.
Ska försöaka hålla samma klass som Peter 😛Har du några ideer på vad och hur vi kan göra nått såå är det fritt fram att komma med åsikter.
/ Pasi som verkligen har tröttnat på att vara utan subban…
24 februari, 2006 kl. 20:07 #141016Maxans
Deltagarelätt på om det händer något i skåne!!!
25 februari, 2006 kl. 12:57 #141003Pasi_k
Deltagarelätt på om det händer något i skåne!!!
Låter juh bra.
Vart i skåne håller du hus då?Vad har du för bil och är du medlem.?
Ser ut at det blir nått med STCS i slutet av april iallaflal.
Men vi får väl ha en mini träff innan med men inväntar barmark först 😛Såå alla kan lära känna varandra först.
27 februari, 2006 kl. 09:02 #140990down_the_drain
DeltagareNeehh, ni kommer bara att mobba mig 😉 nä då. bilen är beställd.leveranstid på hissnande 10-12v. Blev en Sprillans ny Audi A4 Avant Quattro 2.0T med extra lull lull.Skit härlig att köra. Måste juh ha en avant nu när man börjar komma upp i åren:) Snart ifatt dig Mats…
/P
Jaså, ny regionsansvarig här nere.Får tacka Peter för hans tid vid rodret o önska Pasi lycka till.Peter du kommer väl berätta för oss vad det blir för ny bil?/W
1 mars, 2006 kl. 15:04 #141008Danne-Lakan
DeltagareÄr Audi en skjukdom eller 😀
2 mars, 2006 kl. 12:09 #140991down_the_drain
DeltagareÄr Audi en skjukdom eller 😀
det kan stämma, kan va det som fåglarna dör av nu… 😀
/P
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.