SSC Allmänt snack Allmänt småprat Region??

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Känns som detta kommer bli som regionsavdelningarna på Zatzy på evenemangsforumet. Varje by vill ha sin egen region.

Skall vi ändra något så röstar jag för:
      Syd, Öst, Väst, Mitt och Norr

Sen kan man tex ha en träff i Göteborg, en i Trollhättan och en i Borås men alla tillhör region Väst. Dvs: ”Regionsträff Väst – Trollhättan 10/6”

Detta skulle innebära att Mitt regionen skulle växa från att bara innefatta Västerås med omnejd till att gå längre söderut och längre norrut. Öst och Väst sträcker sig längre norrut. Syd tar också några kliv norrut och Norr blir lite mindre.

Om detta är bäst eller inte vet jag ej men det känns som det blir det mest logiska och enklaste att administrera.

Kvarnis
      Deltagare

Kan ju säga som så här…
        Area mässigt skulle man kunna göra flest regioner av Norrland …om man som så…..men sen är det ju med anatal aktiva en annan 5:a…..

Bilar fins det nog mer än vad man vet av funderar på pom man ska börja preja av bilar man stöter på å kolla vem det är….men kan iofs bli lite fel:+

Nano
        Deltagare

jo jag tycker det verkar vettigt. Bra lösning om man ska dela upp regionerna här nere. Men visst, sen har äljen ett poäng i sitt förslag.

MVH
          Mårten

stockis
          Deltagare

ännu en till som införskaffat sej in impreza i småland 🙂 vilken avdelning ska jag välja? Syd? är inte de ”Danmark” ? 🙂 🙂

Danne-Lakan
            Deltagare

Skulle Vara gutt med region sydost och det finns 1 eller 2 Imprezor på Öland och man kan väll värva dom 🙂

OzO
              Deltagare

Region Sydost är spikat sen senaste styrelsemötet. Ändring på web, mm kommer inom kort. 🙂

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Danne-Lakan
                Deltagare

Mycket trevligt när drar värksammheten igång man blev ju väldigt nyfiken:+

down_the_drain
                  Deltagare

vad skulle menas med sydost? Skåne,Halland,blekinge, öland?

/P

Nano
                    Deltagare

Region Sydost är spikat sen senaste styrelsemötet. Ändring på web, mm kommer inom kort. :)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

kalajs bra, har väntat på en ”egen” region för oss här. 😉

MVH
                      Mårten

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.