› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Region??
- Detta ämne har 38 svar, 1,718 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 9 månader sedan av
Nano.
-
FörfattareInlägg
-
17 mars, 2005 kl. 07:16 #92208
Niklas
DeltagareKänns som detta kommer bli som regionsavdelningarna på Zatzy på evenemangsforumet. Varje by vill ha sin egen region.
Skall vi ändra något så röstar jag för:
Syd, Öst, Väst, Mitt och NorrSen kan man tex ha en träff i Göteborg, en i Trollhättan och en i Borås men alla tillhör region Väst. Dvs: ”Regionsträff Väst – Trollhättan 10/6”
Detta skulle innebära att Mitt regionen skulle växa från att bara innefatta Västerås med omnejd till att gå längre söderut och längre norrut. Öst och Väst sträcker sig längre norrut. Syd tar också några kliv norrut och Norr blir lite mindre.
Om detta är bäst eller inte vet jag ej men det känns som det blir det mest logiska och enklaste att administrera.
17 mars, 2005 kl. 09:18 #92182Kvarnis
DeltagareKan ju säga som så här…
Area mässigt skulle man kunna göra flest regioner av Norrland …om man som så…..men sen är det ju med anatal aktiva en annan 5:a…..Bilar fins det nog mer än vad man vet av funderar på pom man ska börja preja av bilar man stöter på å kolla vem det är….men kan iofs bli lite fel:+
17 mars, 2005 kl. 14:57 #92190Nano
Deltagarejo jag tycker det verkar vettigt. Bra lösning om man ska dela upp regionerna här nere. Men visst, sen har äljen ett poäng i sitt förslag.
MVH
Mårten28 april, 2005 kl. 10:11 #92201stockis
Deltagareännu en till som införskaffat sej in impreza i småland 🙂 vilken avdelning ska jag välja? Syd? är inte de ”Danmark” ? 🙂 🙂
11 maj, 2005 kl. 16:34 #92204Danne-Lakan
DeltagareSkulle Vara gutt med region sydost och det finns 1 eller 2 Imprezor på Öland och man kan väll värva dom 🙂
11 maj, 2005 kl. 16:47 #92172OzO
Deltagare11 maj, 2005 kl. 17:11 #92205Danne-Lakan
DeltagareMycket trevligt när drar värksammheten igång man blev ju väldigt nyfiken:+
11 maj, 2005 kl. 18:32 #92197down_the_drain
Deltagarevad skulle menas med sydost? Skåne,Halland,blekinge, öland?
/P
11 maj, 2005 kl. 18:57 #92191Nano
DeltagareRegion Sydost är spikat sen senaste styrelsemötet. Ändring på web, mm kommer inom kort. :)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
kalajs bra, har väntat på en ”egen” region för oss här. 😉
MVH
Mårten -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.