SSC Allmänt snack Allmänt småprat Regionsdekalerna är nu tillgängliga i shoppen…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Ni som skickat in era ordrar kan se dem här och även läsa info om hur/var ni betalar:
      http://www.shellkonto.nu/alien/dekal/index.html

Länken skall läggas till på shoppen också…

Janne248
      Deltagare

>Janne: Skall se vad jag kan göra för STI-färgen.

Hur blev det?

Niklas
        Deltagare

Jobbar på det, han hade inte hela RAL-skalan så han bad om några bilder på din bil. Han fick en länk till ditt galleri så får han titta själv. Men det finns bara två rosa nyanser (LJUS och MÖRK) så jag antar att det kommer bli LJUSROSA för din del om du vill ha rosa.

modulated
          Deltagare

>Ni som skickat in era ordrar kan se dem här och även läsa
            >info om hur/var ni betalar:

Är jag helt dum eller är det nått fel? Hur skall man göra för
            att logga in och få betalningsinformationen? Varken orderid eller
            beställare fungerar?!

// Patrick P – fundersam och inkompetent.

Regionsansvarig Västerås
            –>Jag mäter lycka i centiliter nu<--

Niklas
            Deltagare

Fick du inte ett mail med lösenord? Flera andra som fått det att fungera. Glöm inte bort att den email som ni skickar in beställningen med är den jag svarar till.

Skickar lösenord igen i PM till dig.

EN VECKA KVAR! Sen skickar jag iväg första beställningen av regionsdekaler! Skynda, skynda eller stå där naken på nästa träff! 😉

modulated
              Deltagare

Det första mailet hade fastnat i spamfiltret, 78% sannorlikhet till
                spam, så det var därför jag inte hade fått det.

// Patrick P – nu med lösenord.

Regionsansvarig Västerås

Janne248
                Deltagare

I brist på RAL 4010 STi rosa…vilken dekal är bäst i rutan på en silver bil? Vit syns bättre va?
                  På vilken plats kommr ni sätta eran dekal/er?? Bakrutan förarsida längst ned eller?

modulated
                  Deltagare

Min kommer iaf att hamna längst ner till vänster i bakrutan.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                    Deltagare

>Min kommer iaf att hamna längst ner till vänster i
                      >bakrutan.

Samma som min…

Niklas
                      Deltagare

MatsN: Ok, jag tror det är helt ok att ha vita regionsdekaler och de övriga rosa. Då blir ju SSI lite annorlunda.

Janne248
                        Deltagare

MatsN/Alien: precis, tänkte ha på rutorna/rutan och då syns inte svart så bra. Hade i min ”GT-ungdom” en svart dekal i bakrutan vilket inte syndes så bra, förutom inifrån.

Nja, jag lurar på en i varje sidoruta bak jag…vevar nästan aldrig ner dem iaf… plus att det är ju på utsidan som listen ligger imot, ej insidan. De bör inte skadas i första taget.
                          Tror jag skippar bak pga de dekaler jag redan har bak:
                          http://www.solace.mh.se/~el302/subaru/bilder/dekaler1.jpg
                          EDIT: Skäll inte på TSW, gammalt kort, det ÄR bytt till Compomotive. Skäll inte på högtalarna.De är bytta till rikitga galler. 😉

Niklas
                          Deltagare

Uppdatering angående ordern:
                            – tobbe och Yonaz har inte kompletterat sin order.
                            – tobbe, nisse och modulated har inte bekräftat sina ordrar genom att betala.
                            – Jerry har inte gett mig sin adress.

Skulle uppskatta om ni fixar det så fort så möjligt.

SISTA BESTÄLLNINGSDAG ÄR IMORGON!
                            SISTA BETALNINGSDAG ÄR PÅ TORSDAG, ÖVERMORGON (tänk på att det kan ta nån dag för banken att få över pengarna)!

Tack o hej!

OzO
                            Deltagare

”Självklart kan du välja en unik och personlig färg men då kommer din dekal att bli dyrare”
                              ——

Hur blev det med priser om man beställde ”egen” färg?

_______________________________________________________________________________
                              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Niklas
                              Deltagare

Ozo: Du har nog missat mitt inlägg:

>=================
                                >PRISUPPDATERINGAR!
                                >=================
                                >
                                >Har precis fått besked från Dekaltrim att det blir ett pris
                                >för dekalerna om jag på ett enkelt och smidigt sätt kan
                                >förklara hur många dekaler av de olika typerna skall
                                >tillverkas. Därför frångår vi regionsrabatter och det blir
                                >istället rabatt på beställarbasis.
                                >
                                >1st dekal = 60kr
                                >2st dekal = 100kr
                                >+1st dekal = +50kr
                                >
                                >Kalle vill köpa 1 dekal = 60kr
                                >Olle vill köpa 2 dekaler = 50+50=100kr
                                >Lisa vill köpa 5 dekaler = 50+50+50+50+50=250kr
                                >
                                >Olika färgval eller monteringssätt kommer alltså inte
                                >innebära olika priser, alla dekaler kostar 50kr/st förutom om
                                >du bara köper en, då kostar den 60kr.

———

Kunde inte ändra mitt första inlägg eftersom jag inte är moderator. 😉

OzO
                                Deltagare

Sket i att läsa denna tråd noggrannt. Läser bara på hemsidan (o det verkar jag vara själv med) 🙂

_______________________________________________________________________________
                                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.