SSC Allmänt snack Allmänt småprat Regionsdekalerna är nu tillgängliga i shoppen…

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 89 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Nix ingen vit, en ljusgrå var tanken. Nu är mailet iaf skickat.

Niklas
      Deltagare

Fick mailet, fick min egen och Manges test av beställning från webshoppen. Vet inte om ditt mail fastnade i nått spamfilter. Känns inte helt hundra det där systemet. Får nog göra om en grej där…

Lägger in din order också. Kolla mailen för info om hur du bekräftar din order. In med pengarna så fort du kan. Deadline för stålarna är ikväll 23:59.

Grusdraparn
        Deltagare

Klar-klar-klar, pengarna är nu skickade! Tack ska du ha!:)

Niklas
          Deltagare

Kämpar med dekalerna nu, undrar hur många timmar jag plöjt ner i dem nu. 😮

thehook
            Deltagare

Fan Äljen, jag har aktier i DiCE, jobba nu!!!! 😉

Mvh / Krooken

Niklas
              Deltagare

Jag multitaskar.

Någon har skickat in 100kr till mig med ett lite annorlunda meddelande som inte kan kopplas till en person eller till en beställning. Någon som ”ringt in överföring” och som kan bekräfta detta? Finns ett antal 100kr beställningar kvar som inte är betalda.

Niklas
                Deltagare

ABSOLUT BESTÄLLNINGSSTOPP NU!

Vissa eftersläntare (bla Dawn) har fått sina ordrar inlagda men nu är det stopp. Ni andra får vänta till nästa tillfälle (dock går det bra att skicka in beställningar men det kommer dröja nån vecka innan nästa beställning).

Whitewheels
                  Deltagare

Såg att regionen på dekalen var svartmarkerad. Då blir nästan hela sverige ”svart” för dom få i Norrlandsregionen 😉
                    Fast….jag ska kanske inte yttra mig…..har ju inte ens en bil att klistar den på :+

RS
                    Deltagare

>Såg att regionen på dekalen var svartmarkerad. Då blir nästan
                      >hela sverige ”svart” för dom få i Norrlandsregionen 😉
                      >Fast….jag ska kanske inte yttra mig…..har ju inte ens en
                      >bil att klistar den på :+

Du kan ju köpa en dekal å klistra den på min 😉

Niklas
                      Deltagare

Jag har inte glömt er, jag ligger på och så fort jag får hem dem sätter jag igång och klistrar brev och postar dem direkt. Hoppas verkligen att de dimper ner i min brevlåda i veckan.

Tar lite extra tid pga att folk ville ha så olika färger. Om vi alla hade tagit samma så hade vi nog redan haft dekalerna. Nu får vi vänta tills andra beställningar kommer in i samma färger för att de inte skär ut bara en dekal i en färg utan vill göra fler. Detta får vi ta då vi fick sånt billigt pris.

nisse
                        Deltagare

när kommer dom?

Niklas
                          Deltagare

Dekaltrim har problem med utskärningen av dekalerna och har beställt nya skärhuvuden som skulle ha kommit i veckan. Dekalerna skulle vara klara i slutet av denna veckan. Jag ligger på och frågar hur det går hela tiden. Så fort jag får dekalerna kommer de skickas ut dagen efter vilket innebär att ni har den två dagar efter att jag fått dem. Så det är inte jag som är seg och inte orkar skicka ut dekalerna.

Hoppas ni har överseende med tiden det tar. Första beställningen kan strula lite innan köpare och säljare är inkörda på hur det skall se ut och hur det skall levereras.

Självklart känns det inte bra för mig att ni varit tvunga att ligga ute med pengar för beställningarna ni gjort men lyckligtvis snackar vi inte tusentals kronor.

Hoppas på att kunna leverera dekalerna i veckan som kommer!

nisse
                            Deltagare

ingen fara, var bara lite nyfiken!

Niklas
                              Deltagare

Efter lägetsrapport från tillverkaren vågar jag lova att om inget oväntat händer (Posten kan ju alltid klanta till det) ser det ut som om de som var med i första beställningen kommer kunna glassa runt på Mantorp med regionsmärkt bil till helgen.

/A – som skall köpa frimärken ikväll

Niklas
                                Deltagare

Jall80: Har du skickat in en order? 🙂 Har tyvärr ingen budget att köpa in extra dekaler för att ”sälja över disk”. 🙁

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.