• Detta ämne har 6 svar, 979 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av dlehtihet.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Efter diskution på Dalaträffen 14/11 så undrar jag följande:

Vad jag förstått tidigare så hör Gästrikland (Gävle med omnejd) till Region Norrland
      Region Dalarna|Värmland, består av Dalarna & Värmland. Logiskt!

Men med de nya regionsdekalerna så börjar man undra, tex så ser Värmland|Dalarna ut så här:

http://www.shellkonto.nu/alien/images/webshop/reg_dal.jpg

Gästrikland verkar tydligen hära till Dalarna|Värmland enligt den.

Och Norrland ser ut så här:

http://www.shellkonto.nu/alien/images/webshop/reg_nor.jpg

Gästrikland är inte med där längre….. vad gäller?

SecretAgentMan
      Deltagare

…sickna bekymmer ni har. 😀

Tog inte Äljen&Co fram denna lite på eget (berömmansvärt) bevåg – det är inte en “officiell” klubbdekal s.a.s (även om den blivit det med all rätt)?
        Det är självklart det som vi spikat som gäller, inte en lätt miss på ett klistermärke.

/J

Janne248
        Deltagare

Det är inte några problem…eller bekymmer, absolut inte. (Är allt problem eller bekymer som man frågar om här eller?)
          Utan vi har bara märkt lite här i “vår” region att Sandvikenfolk, Gävlefolk, mm … kommer på “våra” träffar, säkerligen mer än dom åker till Norrland….eller skulle om det hände saker där….dvs.

Men inget viktigt…bara en undran.

Never mind!

EDIT: Förtydligande och rättatde stavfel.

SecretAgentMan
          Deltagare

När du använder fet stil och kursivt ser det ut som att det är en allvarlig fundering….lite som att använda arga smileys trots att man egentligen inte är arg. 🙂

Det är rätt svårt att få fram saker på rätt sätt i text – ännu värre när man kan lägga fet stil och en arg smiley till det hela. 😀 :+

/J

Janne248
            Deltagare

My bad! (i så fall)

Som jag alltid hävdat, man skall vara “lurker” på forum, dvs läsa allt och aldrig skriva inlägg. Enklast så! 😀

Niklas
              Deltagare

Dekalerna togs fram i sammarbete mellan mig och Ozo där vi diskuterade var gränserna skulle gå. Det var inte en enkel uppgift för att alla skulle bli glada.

Självklart kan vi göra om dekalerna så att de som köper i fortsättningen får en mer korrekt layout. Rita gärna i vilket område som Dalarna skall “sno” från Norrland så löser jag resten.

Tack Jerry för svaren du gett, såg inte denna tråden förrän nu.

dlehtihet
                Deltagare

var [font size=”6″ color=”red”]snälla nu 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.