SSC Allmänt snack Träffar Regionsträff i Östergötland – Linköping

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Hur många blir vi nu?

Som det ser ut nu så är det:
      STi_555
      SPiKE
      Snowman
      Storfiskarn

Ev Stormogulen himself, Black n´Dekker

Klasagasa
      Deltagare

Sorry som sagt pojkar… Hade varit mycket trevligt, men jobbar man som jag gör med fritiden inkluderad så får man stå sitt kast… Stackars flickvännen…
        Träffade Steven idag på OK/Q8 efter att jag monterat i mitt ”originalsystem”. Blev godkänd på avgasprovet idag! Gött som fa*”#%!!! Kul att träffa dig Steven, vi får prata mer Apexi och kokare vid ett senare tillfälle! Det är ju bara att dyka upp!
        Ha det så trevligt så hoppas jag vi ses snart. För övrigt. Förlåt SPiKE att jag har haft ditt system i snart ett år. Säg bara till när du behöver det! Tack för lånet förresten!
        GIVAAAAAAKT!!! Klas.

SPiKE
        Deltagare

Förlåt SPiKE att jag har haft ditt system i snart ett år. Säg bara till när du behöver det! Tack för lånet förresten!GIVAAAAAAKT!!! Klas.

Det är lugna puckar herr militär. Avgaseriet kan vi ta vid tillfälle (över en bit grillat och ett par tre kalla kanske?)

För övrigt har jag rekvirerat ett styck ”Distanspinne” tills på Lördag som jag tänkte kan symbolisera din närvaro 😀 :+ 😀
          Jag lovar att ha den som whiskypinne 😀
          MANÖVERRRR

/H – nyss grillat

Klasagasa
          Deltagare

Dä ä uppfattat dö. Dä ä inga problem att handha denna ett stycke distanspinne. Behandla den med respekt samt använd den flitigt, dock med insidan av huvudet.
            Reglemente Pinne årgång 1921 säger..
            ”- Officer vid truppförande cykelskyttebataljon må icke nyttja föremålet Distanspinne för att huvfudsakligen förstöra ekern i därför avsett cykelhjulh.”
            Ha en extremt trevlig helg och passa på att drick en extra för mig!
            Tills nästa gång.

//Klas.

storfiskarn
            Deltagare

kommer till biltema då,ska till vättern o fiska först bara.. gött mos… kan ju åka till motala motormuseum och fika,är rätt fint faktiskt….

555_STI
              Deltagare

Sorry som sagt pojkar… Hade varit mycket trevligt, men jobbar man som jag gör med fritiden inkluderad så får man stå sitt kast… Stackars flickvännen…Träffade Steven idag på OK/Q8 efter att jag monterat i mitt ”originalsystem”. Blev godkänd på avgasprovet idag! Gött som fa*”#%!!! Kul att träffa dig Steven, vi får prata mer Apexi och kokare vid ett senare tillfälle! Det är ju bara att dyka upp!Ha det så trevligt så hoppas jag vi ses snart. För övrigt. Förlåt SPiKE att jag har haft ditt system i snart ett år. Säg bara till när du behöver det! Tack för lånet förresten!GIVAAAAAAKT!!! Klas.

Tjenare!

Var skit kul att träffas och att se din fin Type R som var nyglien godkänd 😀

Så synd att du kan inte var med bara, du skall inte kör nån ”live via satellite” variant? 🙂

Bilen är förtförande hos Linköpings Motorsport för diverse underhåll (sagt till sambo). De beräknar den skall var klar nästa onsdag så jag saknar en ride till helgen 🙁 finns de nån kokare jag kan hänga med? Spike?

Ser fram emot helgen!.. om nån är sugen att grilla så hämta jag ut grillen imorgon!

555_STI
                Deltagare

Ingen som jag kan hänga med? :S Jag väger inte så mycket

Sorry som sagt pojkar… Hade varit mycket trevligt, men jobbar man som jag gör med fritiden inkluderad så får man stå sitt kast… Stackars flickvännen…Träffade Steven idag på OK/Q8 efter att jag monterat i mitt ”originalsystem”. Blev godkänd på avgasprovet idag! Gött som fa*”#%!!! Kul att träffa dig Steven, vi får prata mer Apexi och kokare vid ett senare tillfälle! Det är ju bara att dyka upp!Ha det så trevligt så hoppas jag vi ses snart. För övrigt. Förlåt SPiKE att jag har haft ditt system i snart ett år. Säg bara till när du behöver det! Tack för lånet förresten!GIVAAAAAAKT!!! Klas.

Tjenare!Var skit kul att träffas och att se din fin Type R som var nyglien godkänd 😀 Så synd att du kan inte var med bara, du skall inte kör nån ”live via satellite” variant? :)Bilen är förtförande hos Linköpings Motorsport för diverse underhåll (sagt till sambo). De beräknar den skall var klar nästa onsdag så jag saknar en ride till helgen 🙁 finns de nån kokare jag kan hänga med? Spike?Ser fram emot helgen!.. om nån är sugen att grilla så hämta jag ut grillen imorgon!

Snowman
                  Deltagare

Jo för fasen, det går jättebra o hänga med mig 🙂

Bara kul! Men då måste jag få hänga med dig i raketen i sommar!! :9

/Markus

555_STI
                    Deltagare

Jo för fasen, det går jättebra o hänga med mig :)Bara kul! Men då måste jag få hänga med dig i raketen i sommar!! :9 /Markus

Jättebra och deal, du får hänga med när som helst när den är klar.. enligt Emil skall den var klar nästa Onsdag hade hoppades att få den till helgen 🙁

vart skall vi träffas isf imorrn?

SPiKE
                      Deltagare

Du får gärna åka med mig oxå, det, antingen en asball silvrig GT eller en asball silvrig GT.
                        Man skulle kunna säga att det är en win win situation 😀 😀 😀

Btw jag frågade Kim på Motorbörsen om han ville med och hinka whisky i din bastu.

Kim: Blir det mycket brudar???? :7

Jag: Näe det blir bara vi hårdingar. :+

Kim: Hmm, amen va f**n ni kan ju inte sitta där som ett gäng… ja liksom…nån j*vla ”bastuklubb”! :*

Fy f*n va jag och frugan garva (och nix han hade inte tid)

/H – Laddad som en kärnreaktor inför imorrn

Edit: sen post

555_STI
                        Deltagare

Du får gärna åka med mig oxå, det är bara att du väljer och vrakar, antingen en asball silvrig GT eller en asball silvrig GT.Man skulle kunna säga att det är en win win situation 😀 😀 😀 Jag kan komma och hämta dig hemma hos dig så åker vi till Biltema och där kan du hoppa över i Marcus eller Örjans raket (om vi kommer så långt 😀 )Btw jag frågade Kim på Motorbörsen om han ville med och hinka whisky i din bastu.Kim: Blir det mycket brudar???? :7 Jag: Näe det blir bara vi hårdingar. :+ Kim: Hmm, amen va f**n ni kan ju inte sitta där som ett gäng… ja liksom…nån j*vla ”bastuklubb”! :* Fy f*n va jag och frugan garva (och nix han hade inte tid)/H – Laddad som en kärnreaktor inför imorrn

haha lol :)Han är orginell 😀

Mycket uppskattat med skjuts :D..

555_STI
                          Deltagare

Hur många blir vi nu?

Som det ser ut nu så är det:STi_555SPiKE SnowmanStorfiskarnEv Stormogulen himself, Black n´Dekker

Jag skall jagar lite mat till os 4/5 ikväll. Annars så ses vi runt 3 tiden. Ta nåt med att dricka bara!

/Steve

SPiKE
                            Deltagare

Tjoho snart är det dags!!!!!!:D

Snowman
                              Deltagare

Jahapp!!! Nu börjar kvällen dra ihopsig till sitt slut o vi drar från 555_STI’s place o neråt stan! Whiskyn, GT:n o bärrrrsen har glidit nerför strupeno vi har lärtkänna varandra som inget förr! o NU LYSSNAR VI på FEAR OF THE DARK!!!!!!!! O stä,ningen stiger i rummet!!! ujujujuj, o Sen harvu GÖran härsomåker SUUUUUUPRA o ska köra ossner till stans utestäöklle. Fast vi fårnogåkaAKUUDI A4. Får belite om ursäkt för

Janne248
                                Deltagare

App app app… inget eftersnack här det finns undertiden/eftersnack-tråd här använd den.

Låses!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
                                • Ämnet ”Regionsträff i Östergötland – Linköping” är stängt för nya svar.