› SSC › Allmänt snack › Träffar › Regionsträff i Stockholm? 9/9 alt 10/9
- Detta ämne har 10 svar, 810 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
6 september, 2006 kl. 07:38 #14305
Niklas
DeltagareFick hem ett reklamblad från Subaru igår angående ”öppet hus” hos Risbergs Bil AB på Hägernäsvägen 15 i Täby. Vi kanske skulle ta och ha en liten regionsträff på deras parkering, kunde ju vara skoj både för de som jobbar där och för alla Subaruintresserade som kommer och skall titta.
Det är den 9-10e september och de har öppet kl 10-15 eller något sånt. Om vi träffas där på lördagen (eller om söndagen passar bättre) vid typ 12, tittar på deras lokaler, verkstad, hälsar på trevligt folk och snackar skit tills vi blir trötta. Kanske en gemensam lunch på närliggande McD.
Finns det ett intresse?
EDIT: Bekräftade datumen
6 september, 2006 kl. 08:10 #144225p_ilis
DeltagareLåter trevligt.
/Peter
6 september, 2006 kl. 08:53 #144223Manor
DeltagareJag är PÅ om det inte krockar med något i Annes kalender ;).
6 september, 2006 kl. 19:24 #144226Niklas
DeltagareLäste genom reklambladet igen, datumen nu bekräftade.
7 september, 2006 kl. 07:58 #144221OzO
DeltagareSöndag skulle passa bättre. SSI styrelsemöte på lör… 🙂
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::7 september, 2006 kl. 08:01 #144227Niklas
DeltagareVi kan ta på söndagen, vilken tid passar bäst? 12 som jag skrev innan eller någon timme senare?
10 september, 2006 kl. 09:11 #144224Manor
Deltagare…då blev det väl inget inget av denna träff :-(.
Jag hade tänkt att svänga förbi, men så blir det inte…10 september, 2006 kl. 09:54 #144228Niklas
DeltagareIntresset var ju lagom svalt om vi säger så. Jag valde att åka till Västerås istället. Idag söndag är det städning av förråd, avslutande byggning av altan och diverse renoveringssysslor som skall avklaras.
11 september, 2006 kl. 07:50 #144222OzO
DeltagareSöndagen bestod av:
* Ta sig hem från en ö och resa hem från SSI styrelsemöte (Nyköping – Sorunda)
* Klippa gräs
* Skjutsa tjej till stan
* Åka köpa säng i Solna Centrum
* Åka köpa köksmöbler i Länna
* Åka dra upp båt i Västerhaninge
* Hämta hem Subban
* Middag hos kusinerSå… jag hann inte med nåt mer på söndag. Sorry.
Jag funderar dock varför inte fler intresserar sig av träffar som denna då man får tillfälle att visa upp klubben och besöka Subaruhandlare… istället åker man till nån parkering.
Fast det annonserades kanske i sista minuten…
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::11 september, 2006 kl. 08:15 #144229Niklas
DeltagareOzo: Det får vi skylla på Subaru som skickade ut reklamblad om eventet bara några dagar innan. Men oavsett var det riktigt lite aktivitetet och intresse i tråden. Väldigt glad att vi valde att åka till Västerås istället.
11 september, 2006 kl. 08:15 #144230Niklas
DeltagareOzo: Det får vi skylla på Subaru som skickade ut reklamblad om eventet bara några dagar innan. Men oavsett var det riktigt lite aktivitetet och intresse i tråden. Väldigt glad att vi valde att åka till Västerås istället.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.