SSC Allmänt snack Träffar Regionsträff Öst 6/6

Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
  • Författare
    Snowman
    Deltagare

Lägesrapport på mackorna:

4 st grova formfranska:
      2 st med 2 skivor korv på varje. 2 st med ost, den ena 3 skivor Gouda (uttalas ”schaoda”) och den andra med Glada kossans mjukost.

Kaffit köper jag nog på plats eller om storfiskarn har sin sedvanliga 2-liters termos med sig som man kan snutta lite av 😉

/Markus – en grillkväll rikare och X antal timmar sömn fattigare 😛 ;(

555_STI
      Deltagare

Lägesrapport på mackorna:4 st grova formfranska:2 st med 2 skivor korv på varje. 2 st med ost, den ena 3 skivor Gouda (uttalas ”schaoda”) och den andra med Glada kossans mjukost.Kaffit köper jag nog på plats eller om storfiskarn har sin sedvanliga 2-liters termos med sig som man kan snutta lite av ;)/Markus – en grillkväll rikare och X antal timmar sömn fattigare 😛 ;(

Jag tror han är lite förälskad i kaffe som mig så risken finns att 2L räcker bara till honom 😀

Lite formula för igår kväll :

x = 15y + 8z – c;

x : Antal timmar
        y : Antal öl
        z : Antal Drinks
        c : Antal hjärnceller 😀

Snowman
        Deltagare

Lägesrapport på mackorna:4 st grova formfranska:2 st med 2 skivor korv på varje. 2 st med ost, den ena 3 skivor Gouda (uttalas ”schaoda”) och den andra med Glada kossans mjukost.Kaffit köper jag nog på plats eller om storfiskarn har sin sedvanliga 2-liters termos med sig som man kan snutta lite av ;)/Markus – en grillkväll rikare och X antal timmar sömn fattigare 😛 ;(

Jag tror han är lite förälskad i kaffe som mig så risken finns att 2L räcker bara till honom :DLite formula för igår kväll 😡 = 15y + 8z – c;x : Antal timmary : Antal ölz : Antal Drinksc : Antal hjärnceller 😀

Hahahaha! Ja, jag känner mig som om c = -35000 eller nåt 🙂 Fast då borde jag ju ha en sjuhelsikes massa timmar tillövers, o så känns det inte alls, så din formel är nog lite sné :+

Tack grabbar för en kanon dag!

/Markus – trött men lycklig

storfiskarn
          Deltagare

Helt jävla otroligt! Jag fick åka med en RIKTIG rally bil… Höll nästan på att få orgames alltså,helt sjukt.. Ja som aldrig vinner nått? Vilket JÄVLA JÄVLA gånger tusen drag det var,vad heter jag? Var det en dröm? NEJ DET ÄR SANT;JIIHAa…..:P 😛

Snowman
            Deltagare

Helt jävla otroligt! Jag fick åka med en RIKTIG rally bil… Höll nästan på att få orgames alltså,helt sjukt.. Ja som aldrig vinner nått? Vilket JÄVLA JÄVLA gånger tusen drag det var,vad heter jag? Var det en dröm? NEJ DET ÄR SANT;JIIHAa…..:P 😛

Hahaha! Vad frääääänt det måste vart!! Fan jag vill oxå åka 🙂 Flytnisse där, köp en triss vettja 😉

Nästa Elmia är det jag som slantar för att åka med Hasse eller Ramona om dom är där då med!

/Markus – bara liite avis…

storfiskarn
              Deltagare

Det kan jag säga är värt pengarna,på med responsen så skör vi! fullt ladd hela tiden,man är i himelen alltså….:o

Blocken
                Deltagare

Region Öst… :7

TACK för vykortet! 🙂 🙂 🙂

/Black

…………………..
                  ThaiPerr!

Snowman
                  Deltagare

Region Öst… :7 TACK för vykortet! 🙂 🙂 :)/Black…………………..ThaiPerr!

Hehehe.. Klasagasa hade lite svårt med stavningen 🙂 Seight.. Shajts.. Saijtsejing eller vad var det vi skulle på :+

/Markus – kaffet börjar äntligen sprida sig i kröppen!

Klasagasa
                    Deltagare

Region Öst… :7 TACK för vykortet! 🙂 🙂 :)/Black…………………..ThaiPerr!

Hehehe.. Klasagasa hade lite svårt med stavningen 🙂 Seight.. Shajts.. Saijtsejing eller vad var det vi skulle på :+/Markus – kaffet börjar äntligen sprida sig i kröppen!

Jaja, är huvvet dumt får kroppen lida… Samt att jag skrev det i all hast och med kärlek i spetsen! 😉 Det är tanken som räknas, och då pratar vi 65 liter.

Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.