SSC Allmänt snack Träffar REGIONSTRÄFF Östergötland – Hörde jag skål?

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Jag tror jag hör skål redan nu! :+

Förfest på Scandic lr? ^^ Eller när börjar fikat så man vet när man borde gå upp på morgonen och slänga sig i bilen för att tuffa ner till Liiiiiinkoeping! 😀

/G
      _____
      ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Klasagasa
      Deltagare

Jag är ledig redan nu, så förfest på Scandic funkar skitbra. Ska vi säga 20.30? 😉

Karlsson
        Deltagare

Nu är det inte långt kvar… 🙂

SPiKE
          Deltagare

Och idag har jag inre tjänst så jag kan gå på´t redan nu. När kan du vara här Klasa? :+

Klasagasa
            Deltagare

Och idag har jag inre tjänst så jag kan gå på´t redan nu. När kan du vara här Klasa? :+

Henke! Jag är redan uppe och påt, så det kan omöjligtvis vara några problem! TAXI!!!

555_STI
              Deltagare

Henke! Jag är redan uppe och påt, så det kan omöjligtvis vara några problem! TAXI!!!

Lol 🙂

NU! är det klart med allt. Alla har beställt/betalt, maten är fixat. osv osv 🙂

Jag tänkte vi kan träffas imorgon kl 15:00 ute i Ryd vid Macdonalds och ta fika och köra en liten sväng för ni som vill 🙂

Nån som inte kan den tid och vill ha min telefonnummer så vi kan träffas sen? 🙂

challe
                Deltagare

Är det trafikplats ryd vi ska sikta på eller? Det fanns ingen mcDonalds ryd på deras hemsida

C/ på väg i bilen och har snart knäckt första….

Snowman
                  Deltagare

Är det trafikplats ryd vi ska sikta på eller? Det fanns ingen mcDonalds ryd på deras hemsida C/ på väg i bilen och har snart knäckt första….

McDonalds Vallarondellen heter det enl. McDonalds hemsida

-Markus

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.