SSC Allmänt snack Träffar Regionsträff Stockholm 20/2

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Glöm inte träffen på Söndag! Brostugan kl 13.00 är det som gäller. Ta med stora plånkan om det ska fikas 😉

pannan
      Deltagare

Jag kommer 🙂

Plogen
        Deltagare

Förhoppningsvis kommer jag, var ett tag sen som jag var med och fikade 😉

Plogen
          Deltagare

Och jag glömde, för er som inte vet; jag tar med mig en 2,5 liters Sti -04 }( }( :+

skytiskapilen
            Deltagare

Fasiken att man jobbar, skulle vara kul att se den Johan!

/Andreas

– Original Gangster –

pannan
              Deltagare

Hur långa brukar träffarna vara? Skall nämligen ut på en liten happening på Tullinge på förmiddagen och få en förarkurs 😀

Strat
                Deltagare

>Hur långa brukar träffarna vara? Skall nämligen ut på en
                  >liten happening på Tullinge på förmiddagen och få en förarkurs
                  >:D

Helt upp till var och en. Man kan vända på parkeringen, vinka och dra, eller stanna och samla smulor från de sista som lämnar fiket.

Edit: Jag trött. Du borta före träff. Inte efter. En timme brukar det iaf hålla igång.

🙂

Ser dessvärre ut som att jag inte kan komma… Mitt uppe i lägenhetsbyte, och jag har ganska precis tusen grejer att göra.

christopher
                  Deltagare
                    Guailo
                    Deltagare

Hej!
                      Jag gör ett ryck och försöker dyka upp på Söndag, vid Brostugan.

/Peter

Mr Walle
                      Deltagare

Känns som sthlms regionen har dött lite:-(
                        tycker det har vart dålig uppslutning en längre tid nu (även jag är x3mt dålig)vad kan detta bero på? saknar alla Larsa så mycket att de inte tycker det är värt det:D
                        ex träffen på speedworks en bra träff på ett ställe där många handlar sina grejor
                        men jätte dålig uppslutning!
                        kanske inte så informativt och planerat under träffen från speedwoks sida men ändå trevligt
                        den sortens träffar gillar jag och aktivitets träffar är ju alltid kul
                        givetvis ska det fikas också
                        jag förstår att alla har andra saker för sig ibland men det skulle vara kul om vi kunde få lite fart i sthlm igen

mvh
                        /walle som ska jobba imorgon:+

maxan
                        Deltagare

>Och jag glömde, för er som inte vet; jag tar med mig en 2,5
                          >liters Sti -04 }( }( :+

Ja, jag hörde det idag av Svenne på Hymfenstymfen att du importerad ny bil från Irland som i sin tur kom från USA..

Grattis(?) eller något sådant, den skulle gå bra iallafall om jag tolkade det rätt 😉
                          Subaru – AWD – All Well Driven

Plogen
                          Deltagare

Jag måste tyvärr lämna återbud… Jag skulle slänga ut syrran ur lägenheten igår, men då åkte jag till Möklinta isället 🙂 Så jag skyller också på lägenhetsbyte

:+

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.