SSC Allmänt snack Träffar Regionsträff Västerås 23/4-06

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Hejsan Hoppsan!

Regionsträff i Västerås den 23/4-06 kl 1100 på McDonalds/Hälla.

//Daniel – Varit nere på Elmia och kollat.

ddtox
      Deltagare

Kommer ! 🙂

Förresten..är du ny regions chef? eller vart tog Marie vägen? Missat något kanske?

/Leffe

daniel83
        Deltagare

Jag är ny regions ”chef”.

Varför Marie slutade får hon förklara så att det blir rätt.

Du är hjärtligt välkommen!

//Daniel

Janne248
          Deltagare

Kommer ! :-)Förresten..är du ny regions chef? eller vart tog Marie vägen? Missat något kanske?/Leffe

Japp, Daniel är ny regionsansvarig från April 2006.

Läs här för mer information!

MarieT
            Deltagare

Kommer ! :-)Förresten..är du ny regions chef? eller vart tog Marie vägen? Missat något kanske?/Leffe

Jag insåg att dygnet bara har 24 timmar och veckan bara sju dagar, varav helgen endast två(!). Förfärligt… 😉
              Jag känner att jag vill spendera mer tid med familjen, därför lämnade jag ansvaret vidare. Men det förhindrar
              väl inte ett och annat framtida gästspel med Tallrallyn och isåka…

/Marie

Patrik K
              Deltagare

Jag kommer *thumbs up*

Är i Stockholm på Lördagen men ska se till att försöka vara hemma, så ”sign me up”

// Patrik

ddtox
                Deltagare

Japp, Daniel är ny regionsansvarig från April 2006.Läs här för mer information!

Aha på så vis. Märker att man måste kolla in här, så man inte missar nått. Men hoppas Daniel får det bra här, som vår nye regions ansvarige 🙂

/Leffe

ddtox
                  Deltagare

Jag insåg att dygnet bara har 24 timmar och veckan bara sju dagar, varav helgen endast två(!). Förfärligt… 😉 Jag känner att jag vill spendera mer tid med familjen, därför lämnade jag ansvaret vidare. Men det förhindrar väl inte ett och annat framtida gästspel med Tallrallyn och isåka…/Marie

Jag förstår dig Marie. Familjen måste ju naturligtvis gå i första hand 🙂 Men hoppas att vi får se dig nån gång iaf :)’

/Leffe

ddtox
                    Deltagare

En liten update! Sambon vill följa med. För det finns väl plats för 1 till ? 😉

/L:et

daniel83
                      Deltagare

Alla får komma.
                        Finns inget tak.

//Daniel

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.