SSC Allmänt snack Träffar Regionträff ÖST Söndag 12:e Oktober @ Sviestad Linköping

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=8&SektId=112

Sista bankörning för säsongen i Linköping! Jag brukar var helt själv på Såna SSI sviestad träffar, förutom Spike! men man kan försöka iaf 😉

Vi kan träffas där och om nån annan dyker upp så kan vi ta en hamburgare/kaffe och snacka lite Impreza! Nån som är sugen?

SPiKE
      Deltagare

Jag är på.

555_STI
        Deltagare

bra bra! skall var kul att se vridmonster!!

bobban
          Deltagare

jag kommer och tittar lite med ”svampen”

😮

Nikke McRae
            Deltagare

Funderar på att åka in och nöta lite med R-däcken en sista gång för i år.
              Om det inte vore så dyrt att komma ut på banan, 500 spänn+100 licens! 😛
              För de är väl inte anslutna till SMA?

Men är vädret och humöret på topp så kommer jag nog! 🙂

555_STI
              Deltagare

Tyvärr så om man inte har SBF licens så är det 100kr för PR licens.

Men får många bra varv 😛

Snowman
                Deltagare

Låter trevligt 🙂 Får se om vi kommer, borde nog köpa Peltor till lilltjejen först, finns det med intercom tro…?

Blir sköj o se monstren på E85 som sagt!

Väl mött, om jag hinner sätta lite tapet o måla lite innan, dom kommer med en Nibe 1235 markvärmepump på måndag :7

/Markus

bobban
                  Deltagare

(dom kommer med en Nibe 1235 markvärmepump på måndag :7 /Markus)

lite skadad då najs med lite ny värme till huset
                    hoppas du kommer att bli nöjd med pumpen

tjing rörmokarn i nkpg

Snowman
                    Deltagare

(dom kommer med en Nibe 1235 markvärmepump på måndag :7 /Markus)

lite skadad då najs med lite ny värme till huset hoppas du kommer att bli nöjd med pumpen tjing rörmokarn i nkpg

Jaapp! Hoppas det! Kommer sänka värmekostnaden till 1/3 enl. säljaren, hoppas han har rätt, hehe.. Däremot ser tomten ut som om hiroshimabomben slagit ner ;( Nån som har nån mirakelmaskin att hyra ut/låna ut i vår? Som fräser o fixar så det blir slätt igen.. :9

/Markus – har skaffat mig ytterligare jobb hemma :+

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.