• Detta ämne har 4 svar, 1,028 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av johan_gt.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    johan_gt
    Deltagare

Hejsan!
      Någon här som kan rekommendera en bra subaru verkstad inte allt för långt ifrån Halmstad.
      Läste i en gammal tråd att Tommy Nilsson i vinslöv var riktigt bra, stämmer detta?

Grovsnus
      Deltagare

Har själv bara goda erfarenheter från Gp bil i halmstad.
        Kan dock varna lite för bilopalen i falkenberg. Det krävdes 3 mekaniker för att byta batteri i fjärren, ändå lyckades de ta ett batteri som var dubbelt så tjockt som original och med annan spänning….
        Skulle inte låta dem skruva på min bil

SSC #1596
        Oyp_Oyp

johan_gt
        Deltagare

Har själv bara goda erfarenheter från Gp bil i halmstad.
          Kan dock varna lite för bilopalen i falkenberg. Det krävdes 3 mekaniker för att byta batteri i fjärren, ändå lyckades de ta ett batteri som var dubbelt så tjockt som original och med annan spänning….
          Skulle inte låta dem skruva på min bil

Jag har dock inga bra erfarenheter ifrån försäljarna på GP bil, men kanske de inne på verkstaden är duktiga?

Larsk
          Deltagare

Hejsan!
            Någon här som kan rekommendera en bra subaru verkstad inte allt för långt ifrån Halmstad.
            Läste i en gammal tråd att Tommy Nilsson i vinslöv var riktigt bra, stämmer detta?

Jeg åker 10 mil från syd til Tommy med båda min STI og min Legacy, og er mycket tilfreds. 🙂

johan_gt
            Deltagare

Jeg åker 10 mil från syd til Tommy med båda min STI og min Legacy, og er mycket tilfreds. 🙂

Blir nog hos Tommy då, verkar vara värt den lilla extra vägen dit.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.