Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33059
    Lundberg
    Deltagare

      Hej kompisar!!

      Jag måste bara få skriva av mig lite. För jag är så himla glad att det finns företag som verkligen bryr sig om sina kunder!

      Jag beställde guldiga Rota T2R fälgar ifrån Gand.nu till min STI. Dom kollade upp alla uppgifter om bilen så att fälgarna skulle passa min bil perfekt!

      Dom hade till och med koll på den snabba leveransen hela vägen och meddelade mig om att posten hade försökt lämnat fälgarna hos mig men jag var inte hemma och jag har portkod.
      (Posten skiter ju som vanligt ut sig och ringer inte…:confused:)

      Iallafall så när vi skulle balansera däcken på däckfirman så såg vi att två av fälgarna inte var helt runda runt om, utan kanten var något böjd. Vilket resulterade i att vi fick lägga på extra mycket vikter i dom fälgarna för att få balans.
      Med största sannolikhet så har dom blivit fraktskadade för enligt rota kontrolleras ju fälgarna innan dom går ur fabriken.

      Det är ju ingenting som påverkar bilen i sig men det kändes lite sisådär att det hade blivit som det blivit. Så jag filmade fälgarna när dom satt i balansmaskinen och skickade till Gand.

      Och därifrån var det inget snack om saken. Dom löste det här ärendet direkt utan snack!! Jag fick välja på att få 2st nya fälgar eller en ekonomisk kompensation.
      I det här fallet så orkade jag inte hålla på att krångla mer med returer och omkrängning av däck osv så jag fick tillbaka en del utav summan jag hade betalat för fälgarna.

      Ni kan ju bara tänka er hur vissa företag hade ställt sig mot en kund om kunden säger att fälgarna var defekta när dom sitter på bilen.
      Man hade ju fått ett helvete som kund rent ut sagt.

      Så därför rekommenderar jag verkligen Gand.nu om ni ska köpa nya fälgar till era skönheter!! För dom vet verkligen hur man tar hand om sina kunder.

      En nöjd kund kommer tillbaka !!! d—0.o—b

      #273222
      edbe
      Deltagare

        Hej kompisar!!

        Jag måste bara få skriva av mig lite. För jag är så himla glad att det finns företag som verkligen bryr sig om sina kunder!

        Jag beställde guldiga Rota T2R fälgar ifrån Gand.nu till min STI. Dom kollade upp alla uppgifter om bilen så att fälgarna skulle passa min bil perfekt!

        Dom hade till och med koll på den snabba leveransen hela vägen och meddelade mig om att posten hade försökt lämnat fälgarna hos mig men jag var inte hemma och jag har portkod.

        (Posten skiter ju som vanligt ut sig och ringer inte…:confused:)

        Iallafall så när vi skulle balansera däcken på däckfirman så såg vi att två av fälgarna inte var helt runda runt om, utan kanten var något böjd. Vilket resulterade i att vi fick lägga på extra mycket vikter i dom fälgarna för att få balans.

        Med största sannolikhet så har dom blivit fraktskadade för enligt rota kontrolleras ju fälgarna innan dom går ur fabriken.

        Det är ju ingenting som påverkar bilen i sig men det kändes lite sisådär att det hade blivit som det blivit. Så jag filmade fälgarna när dom satt i balansmaskinen och skickade till Gand.

        Och därifrån var det inget snack om saken. Dom löste det här ärendet direkt utan snack!! Jag fick välja på att få 2st nya fälgar eller en ekonomisk kompensation.

        I det här fallet så orkade jag inte hålla på att krångla mer med returer och omkrängning av däck osv så jag fick tillbaka en del utav summan jag hade betalat för fälgarna.

        Ni kan ju bara tänka er hur vissa företag hade ställt sig mot en kund om kunden säger att fälgarna var defekta när dom sitter på bilen.

        Man hade ju fått ett helvete som kund rent ut sagt.

        Så därför rekommenderar jag verkligen Gand.nu om ni ska köpa nya fälgar till era skönheter!! För dom vet verkligen hur man tar hand om sina kunder.

        En nöjd kund kommer tillbaka !!! d—0.o—b

        Kul att höra att det finns företag som är måna om sina kunder!

        Sent from my iPhone using Tapatalk

      Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.