Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    abacus
    Deltagare

Mina original plastmattor i bilen är ganska så solkiga och matta någon som har en idé hur man kan fräscha upp dom?

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

.zip
      Deltagare

Turtle black chrome borde funka.

Skickat från min GT-I9100

Mattemaz
        Deltagare

Black Chrome kan nog bli halt. Testa vanlig grön såpa.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

adam.b.w
          Deltagare

Grönsåpa håller jag med om. Annars om dom är matta i färgen så prova att värma fösiktigt med värme picka.

abacus
            Deltagare

Körde med såpa och ljummet vatten. Testade med varmluftspistol blev ingen skillnad förutom lite gummi lukt i garaget. Satte sedan på lite black crome och smetade ut med en svamp och torkade av med en trasa, blev kanon och inte det minsta halt.

adam.b.w
              Deltagare

Körde med såpa och ljummet vatten. Testade med varmluftspistol blev ingen skillnad förutom lite gummi lukt i garaget. Satte sedan på lite black crome och smetade ut med en svamp och torkade av med en trasa, blev kanon och inte det minsta halt.

Okej annars brukar ju matta plast detaljer gå att väckabtill luv med lite bärme men inte gummi mattor.

Nathan
                Deltagare

Here it is, fun to watch too.

https://www.youtube.com/watch?v=dNMAmhGrxR8

Manor
                  Deltagare

Mina original plastmattor i bilen är ganska så solkiga och matta någon som har en idé hur man kan fräscha upp dom?

Medlet du vill ha heter Selaclean Gummifornyer och sälj bl.a av Bollnäs Bilvård. Det finns inget annat medel som jag har testat som fungerar så bra som detta.
                    http://shop.bollnasbilvard.se/selaclean-gummifornyare-500ml-p-779.aspx

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.