• Detta ämne har 19 svar, 1,449 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av SecretAgentMan.
Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #37315
    Wanderer
    Deltagare

      Borde det inte bara vara att skruva bort innerdörren och sedan kunna nå allt därifrån ?

      Har också fått lite repor på bilen och funderar på att (om det är en lätt uppgift) demontera och göra ren dessa kuddar varje gång man invändigt gör ren bilen eller när man vet att det sitter en massa skit där.

      Typ efter lite lek på grusvägar och dyl 🙂

      #37313
      Snart_subba
      Deltagare

        >Jag skulle vilja påstå att det är ett “normalt” slitage med tanke på
        >konstruktionen helt enkelt.

        Synd att du inte såg mina rutor för det såg allt annat än normalt ut.
        Hade en Bmw innan med karmlösa rutor, årsmodell -92, fanns inga tendenser
        till sådana repor.

        M

        ———————————–
        Kan göra ett komplett rostskydd på en Subaru Impreza för 3000:-
        Prudukten heter Noxudol och är samma medel som Volvo o Saab andvänder från fabrik. Intresserade? Mejla!
        ———————————–

        #37309
        SecretAgentMan
        Deltagare

          Hela grejen är ju att kuddarna repar ju inte, grusiga kuddar och lister gör det…
          Levereras bilen med grus i kuddarna från bilhandlaren? 😉 Nehej inte det nej.

          Det är bara att plocka bort dörrsidan, så kommer man åt kuddarna, men man åker på lite pill med justering efteråt.

          /J

          Banträffsansvarig SSI
          Stolt ägare till Silverpilen

          #37324
          Niklas
          Deltagare

            >Det är bara att plocka bort dörrsidan, så kommer man åt kuddarna, men
            >man åker på lite pill med justering efteråt.

            Tack, då har jag svaret. Tog ett tag men det gick att få fram tillslut…

            http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig: Göteborg

            #37310
            SecretAgentMan
            Deltagare

              …nu har jag ju bara haft bort dörrsidan på bakre dörren, i syfte att justera nyss nämnda kudde – där vet jag att man kommer åt, och kan plocka bort – fram var det ett tag sedan jag pillade – där får ni kika själva. 😉

              /J

              Banträffsansvarig SSI
              Stolt ägare till Silverpilen

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.