SSC Allmänt snack Allmänt småprat Reportage om 5årsträffen i tidningar

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Snackade med Bosse på Sportbilen.se idag, han berättade att hans reportage/bilder från träffen kommer i tidningen Street Extreme i början på september.

När kan man se reportage/bilder i Automotor Sport? Har den tidningen redan kommit ut eller är det också i augusti/september som tidningen med reportaget kommer?

Davve
      Deltagare

Enligt en kompis så är 5 års träffen med i nya Street Xtream… Ska genast köpa den… Den kommer troligen ut till butikerna idag.

Niklas
        Deltagare

Det tvivlar jag på eftersom fotografen (Bosse) sa att det skulle komma ut i september. Han frågade efter namn på ägarna till bilarna han fotograferade i förrgår, så snabbt kan det väl inte ha gått i press.

Davve
          Deltagare

Det är sant! Nr 9 kommer ut imorgon & på sida 74 så skall det finnas nått.

Strat
            Deltagare

Hmm… sida 74? Vad som kommer i nästa nummer?

😀 😛

Davve
              Deltagare

Ringde till kompisen & Strat har helt rätt… Det var bara en bild på 5års träffen.. Mer kommer i nr 10.

Strat
                Deltagare

Ojdå, jag som bara försökte vara rolig. Förlåt 🙂

Niklas
                  Deltagare

Septembernumret (nr 9 varjefall) av StreetXtreme finns ute nu, eller varjefall framsidan på deras hemsida. Ser inte ut att vara något om träffen i den, varjefall hamnade vi inte på framsidan.

Inget i senaste AMS heller och verkar inte vara något i nästa nummer (28e augusti) heller. Eller var jag blind?

Yonaz
                    Deltagare

Hoppas skiten försvinner i ett svart hål. Har inte en blekaste vad jag babbla om (till reportern) 😀
                      Troligtvis hade jag glömt att ta mitt valium på morgonen :+

Niklas
                      Deltagare

Det var väl det vanliga. Vilken höjd du brukar gå in på i en tävling. Hur det känns att ta OS guld och på vilken höjd ribban skall ligga kvar på för att du skall känna att du gjort ditt i din höjdhoppskarriär. Typ. 😉

Yonaz
                        Deltagare

http://www.swespy.com/forum/images/smilies/jump.gif

Skrämmande ibland, jag har varit dunder-förkyld i tre dagar.
                          Läs löpet på Aftonbladet idag http://www.swespy.com/forum/images/smilies/eek.gif

Länk: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,687166,00.html

btw: Ailen, jag har skickat epost till däjj!

/J

OzO
                          Deltagare

Skrämmande ibland, jag har varit dunder-förkyld i tre dagar. Läs löpet på Aftonbladet idag

Otroligt… och ändå så vägrade du spela XBox med resten av grabbarna pga din bacillskräck?? 😉 Har Holm funderat på mask á la M Jackson?

_______________________________________________________________________________
                            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                            Deltagare

Annars har jag en andningsvärmare i Subarublå färg, den är rätt tuff. 🙂

Manor
                              Deltagare

När kan man se reportage/bilder i Automotor Sport? Har den tidningen redan kommit ut eller är det också i augusti/september som tidningen med reportaget kommer?

Jag prenumererar på Auto Motor & Sport och det har inte synts något om 5-års jubileumet än.

mvh Mats N

Manor
                                Deltagare

Ojdå, jag som bara försökte vara rolig. Förlåt 🙂

Jag tyckte det var roligt 😀

Jag med…jag skrattar fortfarande :D.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.