SSC Annonser Säljes – Delar reservdelsbil, komplett eller i delar!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 43 totalt)
  • Författare
    painkiller
    Deltagare

Det gäller min sti -99 kombi. http://www.blocket.se/vi/18947733.htm?ca=9_s&last=1

Den säljes som den står för 50k, bara att hämta!! Men jag har redan fått mejl angående delar, så får jag tillräckligt med delar sålda så säljes den i delar istället! =) skicka PM om ni är intresserade av något, det är en wrx Sti kombi från 1999(japan), allting funkar som det ska förutom bottendelen, och det var inga spån alls i oljan när jag filtrerade den, så turbon är i kanonskick, samt TMIC mm, sitter ny exedykoppling mm, växellåda å allt funkar kanon, men jag har en aning svårt att hissa upp bilen, så jag ser helst att någon som har plats att skruva hämtar hela bilen…som sagt, 50000kr…går att diskutera eftersom jag behöver pengar! Danne 0768410321

goldog
      Deltagare

Jag har typ reserverat en hel del redan isåfall! 🙂

huvlås-balken
        huven
        fronten komplet
        vänster framskärm
        nedre kylarbalken
        innerskärmen vänster
        vänstra infästningsplåten till vänster lykta
        lyktor vänster sida

Så försök inte klippa grejer från fronten oskar! 😛

Davve
        Deltagare

pm

grevtech
          Deltagare

är det bara jag som reagerar över raden i blocket annonsen: redtop engine med 280hk original, riktigt varvvillig och hållbar!.
            och raden i den här annonsen att bottendelen är tack och hejdå??

painkiller
            Deltagare

vidareutveckla gärna vad du menar? jag har väll alldrig försökt dölja det faktum att vevlagerna blivit kassa, annonsen på blocket lades ut typ 1 vecka innan den började knacka! då var ju bilen mig veterligen i fullgott skick.. nu knackar den, därför gör jag så att jag säljer den i delar. vevlagerras är inte för ovanligt…tyvärr sånt som händer, fast jag alldrig kört bana, konbana eller liknande med bilen, den började knacka påväg hrm från jobbet.. har inte ”kört skiten” ur den…

painkiller
              Deltagare

det är väll föresten ett känt faktum att STI håller bättre än GT? sen pajjar saker ändå..tyvärr,,

hellebjork
                Deltagare

vidareutveckla gärna vad du menar? jag har väll alldrig försökt dölja det faktum att vevlagerna blivit kassa, annonsen på blocket lades ut typ 1 vecka innan den började knacka! då var ju bilen mig veterligen i fullgott skick.. nu knackar den, därför gör jag så att jag säljer den i delar. vevlagerras är inte för ovanligt…tyvärr sånt som händer, fast jag alldrig kört bana, konbana eller liknande med bilen, den började knacka påväg hrm från jobbet.. har inte ”kört skiten” ur den…

Han menar nog bara det att det står att den är riktigt hållbar sen i denna annonsen är den trasig. Men det är väl igentligen inget konstigt med det, även hållbara saker går sönder ibland.

painkiller
                  Deltagare

jo visserligen, men motorn i sti är hållbar från början…allt är visserligen relativt..! vet att stakar och kolvar å vev mm ska vara bättre..men lagren kanske inte håller samma mått??

painkiller
                    Deltagare

ingen som är sugen på turbon eller TMIC? finns även KN inductionkit med tillhörande rengöringskit..!

rod718
                      Deltagare

Hej!
                        Vad är det för turbo, och vad kostar den?
                        Björn Luleå

painkiller
                        Deltagare

det är en IHI VF35, funkar klockrent! ska vi säga 5k?

goldog
                          Deltagare

Kom igen o börja plocka isär nu så kommer jag o hämtar mina grejer i veckan! 😀

Lirkus
                            Deltagare

Hehe håller med föregående skribent ;9

painkiller
                              Deltagare

ni hemska människor vill härja och antasta min skadade stackars sti…;( :+ men men, nermonteringen börjar officielt imorgon! 🙂 så ni kommer få mejl när era grejer är nermonterade, och jag håller er vid era ord…vill inte skruva bort saker i onödan! 😉 Danne

Lirkus
                                Deltagare

Jaså det blev såpass många som ville ha prylar 🙂
                                  Kanon det ju.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.