Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    edbe
    Deltagare

Finns det P1 eller sti läpp som originaltillbehör att beställa från subaru? Vet någon i så fall reservdelsnumret på dessa?

Min främre stötfångare ( som har p1 läpp) ska bytas ut försäkring och jag antar att dom inte brukar beställa grejer från scoobyworld.uk då :p

Andra tips på hur jag kan lösa det smidigt annars är välkommet. Funderar faktiskt på att kanske köra utan läpp 🙂

Sternborn
      Deltagare

Här är vad som står på lappen som sitter på min kartong till min sti läpp:
        F UND SPOIL ASSY
        57796FA530NN

Detta är en Subaru original sti läpp
        vet ej om det är en v5 eller v6 men vad jag vet så ser dom likadana ut.

Hoppas det kan vara till någon hjälp! 🙂

Sternborn
        Deltagare

Finns ingen V5, läppen satt endast på V6 dvs årsmodell 00. 🙂

Den kallades iaf STI5 front lip spoiler på scoobyworld där jag köpte den ifrån men som du säger så är det ju en sån som sitter på v6 bilarna

http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=40_65&products_id=1093

edbe
          Deltagare

Här är vad som står på lappen som sitter på min kartong till min sti läpp:
            F UND SPOIL ASSY
            57796FA530NN

Detta är en Subaru original sti läpp
            vet ej om det är en v5 eller v6 men vad jag vet så ser dom likadana ut.

Hoppas det kan vara till någon hjälp! 🙂

Perfekt. Ska kolla med Subaru om dom kan beställa hem en sådann.

Sternborn
            Deltagare

Perfekt. Ska kolla med Subaru om dom kan beställa hem en sådann.

Om dom kan så får du gärna meddela mig, för jag måste oxå ha en ny läpp som försäkringsbolaget ska betala.

edbe
              Deltagare

Om dom kan så får du gärna meddela mig, för jag måste oxå ha en ny läpp som försäkringsbolaget ska betala.

:O du har ju precis monterat den! Jobbigt 🙁 hör av mig när jag fått svar.

edbe
                Deltagare

Svaret jag fick från subaruverkstaden i Sundsvall:

“Det verkar stämma.
                  Finns ej i Sverige, vet ej när den kommer hem pga oroligheterna i Japan.
                  Kostar 1766:- inkl moms.”

Sternborn
                  Deltagare

Ok ja jag kan tänka mig att det är lite klurigt att få saker från japan i dessa tider..
                    Tack för att du kollade upp det får se hur jag gör, går ju säkert att handla från england i värsta fall 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.