Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    stockis
    Deltagare

Inte för att detta är ett bilspel men ändå. Någon som spelat detta superba spel till Gamecube? Ryser när jag blåser skallen av zombies med hagelbrakaren 🙂 Hoppas det finns fler här som gillar kultspelet Resident evil

pannan
      Deltagare

Resident Evil spelen är bland de bättre spel som släppts på spelkonsollerna. Kommer ihåg 1:an på PS när hundarna hoppade in genom fönstrena, har nog aldrig haft sådan gåshud åt ett datorspel 😀 Tyvärr har jag så dåliga nerver då det gäller datorspel så både ps och Resident Evil fick min far av mig *s* han klarade spelet utan problem och köpte sedan de efterföljande spelen på ps och klarade dem om och om igen. När PS2:an kom köpte jag även den och gav till min far då jag inte pallade att spela Silent Hill 2 *s* han klarade det spelet också och köpte Resident Evil spelen som fanns till 2:an med. Och de har han också lyckats klara.

Så summan av kardemumman är att jag inte har några nerver *s* och att min far är en bättre tv spelare än mig 😀

SecretAgentMan
        Deltagare

….hur blev RE motorrelaterat? 😮

/J

stockis
          Deltagare

Sen när man åkte i en gammal rysk lastbil och pepprade sönder zombies 😉 ha ha

gotte51
            Deltagare

Resident Evil spelen är bland de bättre spel som släppts på spelkonsollerna. Kommer ihåg 1:an på PS när hundarna hoppade in genom fönstrena, har nog aldrig haft sådan gåshud åt ett datorspel 😀

Där håller jag med dig! Jag å polarna hoppade högt i taket när byrackorna kom infarandes genom fönstren hö hö hö! 😀

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.