SSC Allmänt snack Allmänt småprat Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 202 totalt)
  • Författare
    andreaswrx
    Deltagare

Subaru vs Mitsu:
      GT är mest lik osv…
      GT=
      STi Type R=
      STi Type RA=
      STi ’01-02=EVO VII har ju haft båda så!
      STi ’03-04=EVO VII-EVO VIII
      STi ’05= EVO VIII
      STi ’06-07= EVO IX

griml0ck
      Deltagare

GT =
        STi 6 Type R = EVO VI
        STi 6 Type RA = EVO VI RS
        STi ’01-02 = EVO VII
        STi ’03-04 = EVO VII-EVO VIII
        STi ’05 = EVO VIII
        STi ’06-07 = EVO IX

GT:n har väl ingen motsvarighet hos mitsu.. eller?

Rallystacke
        Deltagare

Stacke, vet du när i tiden det kan tänkas bli? Vår, sommar, höst/U

Nope, sitter och knåpar ihop ett mejl till BS just nu. Ska försöka få innan sommaren enl. en del önskemål från olika håll…
          Men jag TROR tyvärr att BS har ganska fullt i sin kalender redan nu så då får man ju ta vad som finns om dom nu vill ha dit oss igen…

STIred
          Deltagare

neeej inte innan sommarn ;( … början på semptember o framåt 😉

jeppe
            Deltagare

Jag är fortfarande klar ! 😀
              Datum ?

Rallystacke
              Deltagare

Jag är fortfarande klar ! 😀 Datum ?

Inväntar svar från BS… Tar nog en vecka kanske.

Blocken
                Deltagare

Jag är fortfarande klar ! 😀 Datum ?

Inväntar svar från BS… Tar nog en vecka kanske.

Det finns en tid söndagen den 2e september, ska vi ha den lär vi boka den på måndag kl 08:00;00 PRICK 🙂

/Bläck

…………………..
                  ThaiPerr!

Rallystacke
                  Deltagare

Det är kanske inte ett dåligt datum?
                    Men BS måste ju ha intresse av reportage med… (hoppas hoppas)

simo
                    Deltagare

Är de så att BS inte vill va med kan man ju alltid hyra den av dem.

/U

abd
                      Deltagare

Jösses va’ insnöade ni är! Jag kanske överreagerar, blir nästan förbannad när jag läser några inlägg… jag vet, jag ska tagga ner – det är ju bara på lek…I mina ögon ser original-/standardutförande ut så som bilen kom ifrån rullande banden i Japan. Att sedan jämföra GT mot Evo vet vi ju alla att det är som att jämföra äpplen och korv? Varför blir vi aldrig av med denna j-la diskussion?/Black…………………..ThaiPerr!

Lugn och fin, lite skoj tål vi väl. Var inget fel på stämningen på förra ”duellen” tycker jag, att det taggas upp lite med glimten i öget på forumen är väl bara kul? 🙂

Rallystacke
                        Deltagare

Är de så att BS inte vill va med kan man ju alltid hyra den av dem./U

Absolut!

STIred
                          Deltagare

Det finns en tid söndagen den 2e september, ska vi ha den lär vi boka den på måndag kl 08:00;00 PRICK

Jaaaaa Blocken du är bäst :7 :* Hoppas kvarniskokarn fixar sin racer tills dess med

/r

STIred
                            Deltagare

Blocken: Titta så glad jag blev när jag hörde 2a sept 😀 :*

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/crap/happy2.thumb.gif

Subarumicke
                              Deltagare

Är ni sugna på att försöka slå oss i Evoklubben i år?Vi har diskuterat det lite löst inom klubben och det verkar finnas stor intresse på en ”reunion”!Är ni i Imprezaklubben sugna?I så fall tänkte jag att vi från båda klubbarna kan sätta lite gafflar i sidorna på folket på BS för att dom ska göra reportage igen och så…

Tycker att du bör lägga denna samandrabbning på hösten, då har man hela den tråkiga vintern på sig att häckla evo åkarna 😉

Rallystacke
                                Deltagare

Är ni sugna på att försöka slå oss i Evoklubben i år?Vi har diskuterat det lite löst inom klubben och det verkar finnas stor intresse på en ”reunion”!Är ni i Imprezaklubben sugna?I så fall tänkte jag att vi från båda klubbarna kan sätta lite gafflar i sidorna på folket på BS för att dom ska göra reportage igen och så…

Tycker att du bör lägga denna samandrabbning på hösten, då har man hela den tråkiga vintern på sig att häckla evo åkarna 😉

hahaha, drömma går ju…
                                  Har aldrig skett kommer aldrig o ske 😉

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 202 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.