SSC Allmänt snack Allmänt småprat Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 202 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Hahahaha…det är nog inte bara jag som börjar oroa mig för din hälsa kokar-raul! 😀 Vi får nog se till att du håller dig hemma från den kanadickiska fulspriten. 😀

/J – har en uppsättning iridium-femmor sparade, alldeles nya. 😀

STIred
      Deltagare

Hahahaha…det är nog inte bara jag som börjar oroa mig för din hälsa kokar-raul! 😀 Vi får nog se till att du håller dig hemma från den kanadickiska fulspriten. :D/J – har en uppsättning iridium-femmor sparade, alldeles nya. 😀

.:D Tackar redan på förhand för stiften 😀

simo
        Deltagare

Haha, helt rätt, Kjell Hansson har en grupp A-kokare ja, men jag tog nog No1’s inlägg som ett skojfriskt tilltag – det gjorde du nog också K&N ;)Anses Stackes bil också som en Grupp A-bil med den utrustningen och effekten?Ska vi köra nåt seriöst battle så måste vi indelas i klasser. Man kan inte jämföra GT mot Evo osv… Vilken Evo är din GT lik, KN? Vilken Evo ska jag möta osv…?/Black

Hoppas då innerligt att Micke kommer, så jag hoppas att NoOne inte skämta allt för mycket 😉 🙂

Med tanke på tiderna så borde man kanske jämför mig med Nelzon, har för mig att det var 2 hundadelar till hans fördel….nästa gång då j_vlar
          Tror det finns en Evo för dig oxå 🙂

/U

Rallystacke
          Deltagare

Va sa de? Blev det den 2:a Sept?/U

Dom har inte ens svarat än! 🙁 ;(

Jorå, han har fått ditt mail. Ring honom om du hinner, annars be mig. :)/Black

Hade du haft tid o ringa i dag så hade et varit bra..!
            Sitter i skolan från kl 08,00-15,00 i dag..

Rallystacke
            Deltagare

Hoppas detta inte går över medlemmarnas huvud…

Hörrni, lugna sig lite – ingen anmälningstråd finns, inte ens ett datum… inget är väl spikat?Det är väl självklart att medlemsbilar ska gå först? Rally- & racebilar är väl knappast aktuellt?Stacke – har du hört nåt?/Black…………………..ThaiPerr!

Nope, dött som graven

Subarumicke
              Deltagare

är det på G med något datum? när det är dags så tycker jag alla som vill får komma dit, och köra tex.. 2 ggr kval, sedan så får de fem snabbaste Imprezorna möta de fem snabbaste evo bilarna, med det systemet så blir det ingen kompis relaterad deltagar lista, må snabbaste bil få köra sen kan man ha typ någon form av grillning mm.. det viktigaste är inte att vinna bara att komma först 😀

Blocken
                Deltagare

Hur vore det att bara komma och köra och sätta sin egen tid, utan reportage i Bilsport och utan att jämföra med någon ”Originalbil” med slicks, bur och lastbilsturbo…?

Utmärkt tillfälle att köra både Evoklubben och SSI. Vill man jämföra så är det upp till varje förare?

Mvh Blocken

…………………..
                  ThaiPerr!

STIred
                  Deltagare

Hur vore det att bara komma och köra och sätta sin egen tid, utan reportage i Bilsport och utan att jämföra med någon ”Originalbil” med slicks, bur och lastbilsturbo…?Utmärkt tillfälle att köra både Evoklubben och SSI. Vill man jämföra så är det upp till varje förare?Mvh Blocken…………………..

Visst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉

Så tycker jag iaf 😉

/r

Pasi_k
                    Deltagare

Visst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉 Så tycker jag iaf ;-)/r

Håller med till 100%
                      Tävlar bara mot mig själv…

Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛

Subarumicke
                      Deltagare

Visst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉 Så tycker jag iaf ;-)/r

Håller med till 100%Tävlar bara mot mig själv…Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛

Va tävlar mot sig själv 😉 Man åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉

Måste trigga upp stämningen en aning

STIred
                        Deltagare

Man åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉 Måste trigga upp stämningen en aning

Ok kan nog ställa upp på det med, sen kvittar det om BS är med eller inte 😀 Blir det nån körning överhuvudtaget föresten eller är det nerlagt?

/r – får börja ta lite körlektioner av KN snart tror jag 😉

Rallystacke
                          Deltagare

Håller med till 100%Tävlar bara mot mig själv…Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛

Va tävlar mot sig själv 😉 Man åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉 Måste trigga upp stämningen en aning

Haha, nu har du kastat handsken Micke!
                            Är du så sugen på att bli förnedrad efter såna ord.. hehe 😛 }(

Jag säger inget förrän vi har mötts. Då får tiden tala 😉 😀

abd
                            Deltagare

Vad händer, fanns det något intresse i att köra mot några standard-evos? :+

Lefty
                              Deltagare

Anters, har du en standard-evo? 😀

Rallystacke
                                Deltagare

Vad händer, fanns det något intresse i att köra mot några standard-evos? :+

Väntar svar från BS. Varit tvördött länge nu. Får la ta och jaga på dom lite…:(

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 202 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.