› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??
- Detta ämne har 201 svar, 11,597 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
b20mannen.
-
FörfattareInlägg
-
28 mars, 2007 kl. 15:39 #112388
SecretAgentMan
DeltagareHahahaha…det är nog inte bara jag som börjar oroa mig för din hälsa kokar-raul! 😀 Vi får nog se till att du håller dig hemma från den kanadickiska fulspriten. 😀
/J – har en uppsättning iridium-femmor sparade, alldeles nya. 😀
28 mars, 2007 kl. 17:46 #112519STIred
DeltagareHahahaha…det är nog inte bara jag som börjar oroa mig för din hälsa kokar-raul! 😀 Vi får nog se till att du håller dig hemma från den kanadickiska fulspriten. :D/J – har en uppsättning iridium-femmor sparade, alldeles nya. 😀
.:D Tackar redan på förhand för stiften 😀
29 mars, 2007 kl. 07:51 #112448simo
DeltagareHaha, helt rätt, Kjell Hansson har en grupp A-kokare ja, men jag tog nog No1’s inlägg som ett skojfriskt tilltag – det gjorde du nog också K&N ;)Anses Stackes bil också som en Grupp A-bil med den utrustningen och effekten?Ska vi köra nåt seriöst battle så måste vi indelas i klasser. Man kan inte jämföra GT mot Evo osv… Vilken Evo är din GT lik, KN? Vilken Evo ska jag möta osv…?/Black
Hoppas då innerligt att Micke kommer, så jag hoppas att NoOne inte skämta allt för mycket 😉 🙂
Med tanke på tiderna så borde man kanske jämför mig med Nelzon, har för mig att det var 2 hundadelar till hans fördel….nästa gång då j_vlar
Tror det finns en Evo för dig oxå 🙂/U
30 mars, 2007 kl. 05:49 #112493Rallystacke
DeltagareVa sa de? Blev det den 2:a Sept?/U
Dom har inte ens svarat än! 🙁 ;(
Jorå, han har fått ditt mail. Ring honom om du hinner, annars be mig. :)/Black
Hade du haft tid o ringa i dag så hade et varit bra..!
Sitter i skolan från kl 08,00-15,00 i dag..30 mars, 2007 kl. 05:52 #112494Rallystacke
DeltagareHoppas detta inte går över medlemmarnas huvud…
Hörrni, lugna sig lite – ingen anmälningstråd finns, inte ens ett datum… inget är väl spikat?Det är väl självklart att medlemsbilar ska gå först? Rally- & racebilar är väl knappast aktuellt?Stacke – har du hört nåt?/Black…………………..Thai–Perr!
Nope, dött som graven
1 april, 2007 kl. 13:33 #112395Subarumicke
Deltagareär det på G med något datum? när det är dags så tycker jag alla som vill får komma dit, och köra tex.. 2 ggr kval, sedan så får de fem snabbaste Imprezorna möta de fem snabbaste evo bilarna, med det systemet så blir det ingen kompis relaterad deltagar lista, må snabbaste bil få köra sen kan man ha typ någon form av grillning mm.. det viktigaste är inte att vinna bara att komma först 😀
4 april, 2007 kl. 19:56 #112412Blocken
DeltagareHur vore det att bara komma och köra och sätta sin egen tid, utan reportage i Bilsport och utan att jämföra med någon ”Originalbil” med slicks, bur och lastbilsturbo…?
Utmärkt tillfälle att köra både Evoklubben och SSI. Vill man jämföra så är det upp till varje förare?
Mvh Blocken
4 april, 2007 kl. 20:23 #112520STIred
DeltagareHur vore det att bara komma och köra och sätta sin egen tid, utan reportage i Bilsport och utan att jämföra med någon ”Originalbil” med slicks, bur och lastbilsturbo…?Utmärkt tillfälle att köra både Evoklubben och SSI. Vill man jämföra så är det upp till varje förare?Mvh Blocken…………………..
Visst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉
Så tycker jag iaf 😉
/r
5 april, 2007 kl. 05:37 #112544Pasi_k
DeltagareVisst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉 Så tycker jag iaf ;-)/r
Håller med till 100%
Tävlar bara mot mig själv…Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛
16 april, 2007 kl. 16:39 #112396Subarumicke
DeltagareVisst går det bra, jag skiter i BS. Viktiga är o köra bara. Om det nu är så att man bara är där själv och ingen annan tittar på så kvittar det för mig. Så länge jag har nån möjlighet o klocka mig själv så är jag nöjd 😉 Så tycker jag iaf ;-)/r
Håller med till 100%Tävlar bara mot mig själv…Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛
Va tävlar mot sig själv 😉 Man åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉
Måste trigga upp stämningen en aning
16 april, 2007 kl. 23:23 #112521STIred
DeltagareMan åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉 Måste trigga upp stämningen en aning
Ok kan nog ställa upp på det med, sen kvittar det om BS är med eller inte 😀 Blir det nån körning överhuvudtaget föresten eller är det nerlagt?
/r – får börja ta lite körlektioner av KN snart tror jag 😉
18 april, 2007 kl. 07:44 #112495Rallystacke
Håller med till 100%Tävlar bara mot mig själv…Att träffa andra ”galningar” på samma gång är bara positivt.. 😛
Va tävlar mot sig själv 😉 Man åker dit för att sopa bana med evo fjollorna 😀 stacke får döpa om sig till stacketet i stället så från körd kommer han bli 😉 Måste trigga upp stämningen en aning
Haha, nu har du kastat handsken Micke!
Är du så sugen på att bli förnedrad efter såna ord.. hehe 😛 }(Jag säger inget förrän vi har mötts. Då får tiden tala 😉 😀
4 maj, 2007 kl. 14:26 #112425abd
DeltagareVad händer, fanns det något intresse i att köra mot några standard-evos? :+
4 maj, 2007 kl. 14:30 #112457Lefty
DeltagareAnters, har du en standard-evo? 😀
5 maj, 2007 kl. 06:46 #112496Rallystacke
DeltagareVad händer, fanns det något intresse i att köra mot några standard-evos? :+
Väntar svar från BS. Varit tvördött länge nu. Får la ta och jaga på dom lite…:(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.