SSC Allmänt snack Allmänt småprat Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 202 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

griml0ck: Med tanke på hur långt in på året vi har kommit och att inget har annonserats så är det nog ganska stor risk för att det INTE blir något sådant i SSI’s egen regi.

Jaså du? 😉

/AB

…………………..
      ThaiPerr!

Niklas
      Deltagare

Ja jag skall inte säga inte då mina ben ser ut som kycklingben utan mycket kött på men tidigare har vi inte kunnat anordna två stora banträffar samma år. 🙂

Vi kan ju hoppas att jag har fel.

HAEN
        Deltagare

Jag är klar jag me.Ska bli kul och spöa evosarna:D Klart vi ska dra ihop ett team till detta evenemang.

Hoppas på fler konkörningar iår.Jag har ju inte fått provat min sti än i konbana,fast jag ägt den i 2 år.

Rallystacke
          Deltagare

Håller med! Mer sammarbete hade varit guld! I evoklubben är det ju tyvärr inte så jättestort banköraintresse.. Ni har ju lite mer aktiviteter på den fronten…Det där med VS är ju bara för att hetsa lite }( samt för att BS ska få upp ögonen för det. Låter ju inte lika intressant om vi bara ska träffas och köra utan ”duell”…

Förstår det… Behöver ju inte åka bana.. Snacka skit och lite konbana på valfritt ställe.Var lite trist att ni bara dök upp med en bil på Rally SM i Hässleholm.Nog OT:Jag är Intresserad iallafall.. 😀

Ja, givetvis inte bara banåka. Konbana o tjöta funkar med 🙂

Rallystacke
            Deltagare

Så intresset är svalt i EVOklubben? Då kör vi Imprezaklubben vs Stacke alltså. :DFan, det värsta är om vi ställer upp med samma startfält igen så vinner du. Jävla smålänning. :+ :*

haha, nääääee. Så illa är det inte. Men det brukar inte va mer än en 10 bilar som kör aktivt. Kanske några felr i år men däromkring.

Och du, prata inte om att vinna. Allt kan hända. Kanske kör sämre i år. Börjar ju bli gammal nu :+

Mats
              Deltagare

Ett perfekt tillfälle att köra konbana:
                http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=17885&mesg_id=17885&page=

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

Rallystacke
                Deltagare

Kul att ni är intresserade i alla fall!
                  Jag ska ta kontakt med BS då..!

Pasi_k
                  Deltagare

Ja, givetvis inte bara banåka. Konbana o tjöta funkar med 🙂

Synd att ditt SYD är där uppe i Norr.. 😉
                    Men vi får väl fixa till nått under året så vi inte behöver så och spotta på varandra.. 😛

Klar till SS om nå´n missat.. 😉
                    (om jag är värdig att hålla fanan högt)

HAEN
                    Deltagare

Hoppas man får vara med och köra denna gång då,för förra gången fick man alldrig någon bekräftelse.x(

Mats
                      Deltagare

Hoppas man får vara med och köra denna gång då,för förra gången fick man alldrig någon bekräftelse.x(

Gällde detta mig eller Rallystacke?? 🙁
                        För på vårgårda får du garanterat vara med. Bara o anmäla sig vettu. 😉

Mats GBG
                        Regionsansvarig Göteborg

Rallystacke
                        Deltagare

Gällde detta mig eller Rallystacke?? 🙁 För på vårgårda får du garanterat vara med. Bara o anmäla sig vettu. 😉 Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Inte mig hoppas jag. Jag var ju inte ansvarig för Imprezaklubbens förare…

Pasi_k
                          Deltagare

Beror väl på OM du var/är betalande medlem eller inte?
                            Fast förra gången var det väl bara att anmäla sig så var det grönt?

Niklas
                            Deltagare

HAEN: Förra gången skulle det väljas ut 10 bilar, jag minns inte om startfältet var fullt eller inte för SSI’s sida men om du vill vara med men inte fått ett svar så får du väl ligga på och jaga folket tills du vet vilket. Klubben är ingen public service utan sköts idiellt. Men du kan ju vara ansvarig för SSI’s sida denna gången då och hålla koll på allt och se till att inga blir sura och gnäller i efterhand på forumet. 😉 😛

/N – van arrangör som vet hur mycket tid och kraft som krävs för att göra alla glada

HAEN
                              Deltagare

Evo klubben tog ut sina bästa bilar ock bästa förare.Men vi ska bara ha vanliga bilar med lite dekaler på,de tycker jag är helt fel.

Ska vi vinna mot evosarna så måste vi ta fram alla bra bilar med snabba förare men de funkar inte så idenna klubb kanske?

Niklas
                                Deltagare

HAEN: Om jag inte minns helt fel så var det inga potenta bilar som ställde upp. Det var nog till och med så att de som ville vara med fick vara med och det säger en del om antalet intressenter (i en klubb med så pass många medlemmar som SSI har) när det ändå var ett begränsat antal platser.

Men du kan väl bygga ihop en bil som slår Stacke så ställer du upp och sen passar du på att bjuda in några stycken håriga Imprezor från England som kan få turistmedlemskap i SSI för en dag. 😀

Att ha en tävling mellan Imprezaklubben som består till större delen av GT och WRX (inte STI) och EVO-klubben så är det snett redan där om man ser till prestandan i bilarna. Så att bara sikta på att vinna är väldigt konstig inställning tycker jag. Jag var nere och tittade och snackade sist, det var jävligt skoj att se potenta förare och bilar. Ett roligt jippo snarare än en tävling på liv och död.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 202 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.