SSC Allmänt snack Allmänt småprat Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 202 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Pasi_k: KN och griml0ck kan säkert hjälpa dig med den saken. 😉

All hjälp som kan fås tas.. 😀
      Har ju bättrat mig 3 sekunder under förra året , så lite mer rätt kör jag nog 😀

http://video.google.com/videoplay?docid=-4278276091214032588&q=superstage

http://video.google.com/videoplay?docid=-6415528333027378047&q=superstage

Fast tips behövs för att få til ldet bättre.

/P som håller på att lära sig ratta bilen 😀

Blocken
      Deltagare

Jepp kan nog intyga på det, har åkt med båda, helt olika körstilar, men grymt duktiga båda två :-)När jag blir stor ska jag köra som Grimlock/KN 😀

Grimlock åker man åttor runt! 😉 😛

/BLack

…………………..
        ThaiPerr!

Blocken
        Deltagare

STACKE! Ring mig!

0707-575704

Mvh AB

…………………..
          ThaiPerr!

Niklas
          Deltagare

Blocken: Jag tror inte att han vill köpa Saab. 😀 😉 :+ 😛 :*

SecretAgentMan
            Deltagare

Jepp kan nog intyga på det, har åkt med båda, helt olika körstilar, men grymt duktiga båda två :-)När jag blir stor ska jag köra som Grimlock/KN 😀

Grimlock åker man åttor runt! 😉 :P/BLack

…och BloCC åker man ledigt ifrån. 😀 😛

/OT

pannan
              Deltagare

Grimlock åker man åttor runt! 😉 :P/BLack…………………..ThaiPerr!

Åkte inte jag en 8:a kring dig sist också 😉 Fast på Mantorp var du fasen knug 🙂

Davve
                Deltagare

Vore kul med ett bättre sammarbete mellan klubbarna istället.. kanske Emmaboda och ett gemensamt grillparty där alla har det roligt istället för att vara rivaler.

Ännu en SS mellan klubbarna är väl det perfekta sammarbetet? Så vitt jag vet är alltid EVO-killarna välkomna till tillställningar i SSI’s regi, ja förutom klubbens årsträffar då.Att EVO-klubben skulle vara rivaler tror jag inte många i SSI tycker, och det finns många EVO-förare som har samma uppfattning om SSIarna…dvs att vi vänner och har skoj tillsammans.

Klart att det är bra för sammarbetet.. Förra året va det ju tävlingsintsällning från många och det va mycket grupperat ”evo folk på en sidan och SSI på den andra”. Jag tycker evo´n är riktigt frän bil och skulle vilka klämma och känna lite på bilarna och prata allmänt över en iskall öl på kvällen :). Du förstår säkert vad jag är ute efter? 😉

Niklas
                  Deltagare

Davve: Om du klämmer på Stackes EVO så klämmer jag på Stacke själv. Tänk dig honom med smör på… :9

/N – onsdagsgay

STIred
                    Deltagare

Davve: Om du klämmer på Stackes EVO så klämmer jag på Stacke själv. Tänk dig honom med smör på… :9/N – onsdagsgay

Alien: Denna gången lovar jag hålla mig helt utanför sånahär diskussioner 😀 Kanske Pontus tråd skulle vart kvar ett litet tag till 😉

Blocken: Som jag sa helt olika körstilar på Grimlock och KN, men tyckte Grimlock var grymt duktig på åka brett iaf, jag tror nog det kan gå riktigt fort med om han vill 🙂

Niklas
                      Deltagare

Ja jävlar, trodde aldrig jag skulle vilja åka ner till Emmaboda igen (världens ände). Men nu är man sugen igen. Ligger i träningsläger för operation ”Övertala doktorn” men han klagar och säger att klänningen är på kemtvätt…typ. Undanflykter hit och dit. 😛

När kör vi? Jag kan inte på lördag. 😀

griml0ck
                        Deltagare

Fort känns mindre o mindre viktigt just nu, bara de går brett så är jag har jag ett leende från ena örat till andra 😀 Om de går fort så ere väl bara ett plus 😛

blocken verkar ha gått vilse i leksaksbutiken: din mamma söker dig i receptionen!

:* J

jeppe
                          Deltagare

Klar ! 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😛

FeA
                            Deltagare

Fanken va skoj!! :7

Jag är så klar man bara kan bli!

Rallystacke
                              Deltagare

Vore

.Att EVO-klubben skulle vara rivaler tror jag inte många i SSI tycker, och det finns många EVO-förare som har samma uppfattning om SSIarna…dvs att vi vänner och har skoj tillsammans.

Absolut! Inget tjabbel här inte:-)
                                Lite huggande mellan klubbarna är bara kul ju (så länge det är på rimlig nivå..)

dragster
                                Deltagare

Är klar för att köra också. 🙂
                                  Skulle vilja få ner tiden under 1.30 i år. Borde gå då man hunnit utvecklas en del under det gångna året förarmässigt.
                                  Sen är ju inte bilen helt orginal länge. 😛

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 202 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.