SSC Allmänt snack Allmänt småprat Revansch SS Imprezaklubben mot Evoklubben??

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 202 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Lyssna inte på gamla pensionärer från Åkersberga.

Minns bestämt att om det var någon som gasade så var det Thorlake och AdamK. Själv är jag helt oskyldig.

Rallystacke
      Deltagare

Att åka 1.26 är full möjligt med en GT, även med amatörer bakom ratten, med för att vinna denna drabbningen kommer det att krävas 1.22-1.23 tider

Nja, tror tyvärr inte det krävs så bra tid för att vinna. Under 1,24 är det nog inte många (någon?) i någon av klubbarna som klarar.

simo
        Deltagare

Ska inte du förbättra din tid? 😉
          1.22 kanske e lite lätt överdrivet…men jag hoppas att vi får se en 23 tid iaf

/U

Rallystacke
          Deltagare

Ska inte du förbättra din tid? ;)1.22 kanske e lite lätt överdrivet…men jag hoppas att vi får se en 23 tid iaf/U

Mål har man ju 🙂
            Men jag tror att det är omöjligt för mig att bättra min egen tid. Körde allt vad jag pallade när jag satte 1,24,66. Under 1,24 är JÄVLIGT svårt att sätta tror jag. Vill vill man ju men det vet i sjutton om jag löser…

STIred
            Deltagare

Glömde säga att jag också gärna hänger på, beror dock mycket på vilket datum det blir då jag är borta större delen av sommaren…. Tidig höst hade varit nice. Om jag förstått det rätt så måste man boka SS god tid innan, så då finns ju chansen.

Lär ju gå rättså mycket snabbare än sist klubben var där i så fall 😉

specialized
              Deltagare

Glömde säga att jag också gärna hänger på, beror dock mycket på vilket datum det blir då jag är borta större delen av sommaren…. Tidig höst hade varit nice. Om jag förstått det rätt så måste man boka SS god tid innan, så då finns ju chansen.Lär ju gå rättså mycket snabbare än sist klubben var där i så fall 😉

Vill du ha lite massage mellan körningarna så¨fixar jag det vettu 😉

Kanske kommer ned och kollar..kör dock ej om tiderna ska jämföras med andras…eller med Evo`s arna….se signatur 😉

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                ———————————-
                SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

STIred
                Deltagare

Kanske kommer ned och kollar..kör dock ej..se signatur 😉

Blir det av att man åker ner så får du åka med några varv… no problem 🙂 Vi får se dock vilket datum det blir först.

Edit: massage e alltid nice 😉

specialized
                  Deltagare

Kanske kommer ned och kollar..kör dock ej..se signatur 😉

Blir det av att man åker ner så får du åka med några varv… no problem 🙂 Vi får se dock vilket datum det blir först.Edit: massage e alltid nice 😉

Värt bara att åka ned för att få åka en sväng i ditt röda monster ju isf 🙂

Sen är ju massagen och myyset bara bonus 😉 :*

———————————-

Niklas
                    Deltagare

kör dock ej om tiderna ska jämföras med andras…

Hela idén med en duell är att bäst vinner. Sen hur seriöst man tar det är upp till var och en men den som håller i klockan (BS) kommer ta det seriöst och lägga upp det i tidningen och visa upp vem som snabbast.

Sist var det lite som när Kramer (i Seinfelt) går i karateskola med ett gäng 10-åringar. Han är bäst i klassan…no ####. 🙂

simo
                      Deltagare

Mattias, vi kör specialized-training på Vårgårda flygfält så ska du nog få fart på grejerna 🙂

/U

specialized
                        Deltagare

kör dock ej om tiderna ska jämföras med andras…

Hela idén med en duell är att bäst vinner. Sen hur seriöst man tar det är upp till var och en men den som håller i klockan (BS) kommer ta det seriöst och lägga upp det i tidningen och visa upp vem som snabbast.Sist var det lite som när Kramer (i Seinfelt) går i karateskola med ett gäng 10-åringar. Han är bäst i klassan…no ####. 🙂

Vad jag menar är att jag inte vill delta i fall det ska tas ut begränsat med bilar, dvs de snabbaste ekipagen..där platsar inte jag med min 1,38 tid =( Har dock aaaningen vassare väghållning nu men det hjälper ju inte när chaufören är lika sopig som innan 😀

———————————-

STIred
                          Deltagare

Ska inte du förbättra din tid? ;)1.22 kanske e lite lätt överdrivet…men jag hoppas att vi får se en 23 tid iaf/U

Tror Ulrik kan köra en riktigt låg tid med rätt bil och utan passagerare 😉 Gullabo satte väl runt 1.25 med Jons bil eller minns jag fel? Och då var den ändå bara hyfsat moderat trimmad. Drygt ett par hundra hästar till på det och ännu bättre väghållning än vad hans bil hade så tror jag det kan gå ritigt fort som sagt 😉

Edit: åka med eller utan passagerare gjorde ca 1s skillnad, iaf när jag själv körde i somras 😉 Sen åkte jag iofs inte tillräckligt många varv för o kunna säga att skillnaden var statistiskt signifikant eler ej…

Pasi_k
                            Deltagare

Vad jag menar är att jag inte vill delta i fall det ska tas ut begränsat med bilar, dvs de snabbaste ekipagen..där platsar inte jag med min 1,38 tid =( Har dock aaaningen vassare väghållning nu men det hjälper ju inte när chaufören är lika sopig som innan :DMvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857———————————-SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Kan ju se hur intresset är iallafall..?

Jag har inte så bra tid heller , MEN jag kör gärna ändå.
                              1:33:4

simo
                              Deltagare

Tror Ulrik kan köra en riktigt låg tid med rätt bil och utan passagerare 😉 Gullabo satte väl runt 1.25 med Jons bil eller minns jag fel? Och då var den ändå bara hyfsat moderat trimmad. Drygt ett par hundra hästar till på det och ännu bättre väghållning än vad hans bil hade så tror jag det kan gå ritigt fort som sagt ;-)Edit: åka med eller utan passagerare gjorde ca 1s skillnad, iaf när jag själv körde i somras 😉 Sen åkte jag iofs inte tillräckligt många varv för o kunna säga att skillnaden var statistiskt signifikant eler ej…

Om ett sådant tillfälle skulle ges så skulle jag naturligtvis ge det ett försök 🙂

/U

STIred
                                Deltagare

Vad jag menar är att jag inte vill delta i fall det ska tas ut begränsat med bilar, dvs de snabbaste ekipagen..där platsar inte jag med min 1,38 tid =( Har dock aaaningen vassare väghållning nu men det hjälper ju inte när chaufören är lika sopig som innan :DMvh.Mattias –

Det roligaste hade varit om alla som åker ner fått köra om de vill. Sen kan man ju typ ta ut 5 bilar/förare ur varje klubb som ska ”battla” om man nu vill och om nu BS vill ha några tider o publicera, men det hade varit kul om man kan fortsätta köra även efteråt så att fler än bara 5 i varje klubb får vara med.

Edit: en tvådagarsgrej hade ju inte varit fel heller, fast kanske lite mycket begärt. 1a dan kan alla som åker ner köra, känna lite på banan, kan man sitta snacka lite skit på kvällen, sen dag två blir det tidtagning för BS.

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 202 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.