Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 91 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Go’kväll gott folk!

Eftersom detta ytterst håriga spel inbjuder till fortåka, och lite allmän tidsjakt (och jag vet att flera av er därute kör) så är det läge för lite ssi-race!

Ett recept som funkat tidigare är att köra en bana en vecka, och vinnaren väljer nästa bana – då har alla tid på sig, och vi slipper krångla med onlinemecket.

Jag börjar. 😀

Chirdonhead II (20/12-27/12)

3.38,56 – Citroen Xsara

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

…en snabb koll på black hole motorsport och lite hotlaps…ger en fingervisning om att det måste kapas upp mot 20 sekunder… 😮

/J

Niklas
        Deltagare

Eftersom du kör en Xsara har vi andra beslutat att ignorera denna tråd! }(

Har de lyckats fixa västerbromsningen? När jag körde spelet då det släppts försvann gaspådraget då man bromsade vilket gjorde det nästintill omöjligt att klara träningspasset med motorbroms samt att få en bra ingång till kurvorna på banorna.

Grusdraparn
          Deltagare

Vänsterbroms är inga problems, du måste ju bara ställa in din ratt och spelet så att du får gas och broms som två skilda axlar.

In å ändra nu så du kan göra lite goa tider! 🙂

/K – som inte kommer kunna köra förrän februari nån gång…mycket nu…

Niklas
            Deltagare

Det var en bugg i spelet som utvecklarna själva bekräftat men det skulle komma en patch.

Strat
              Deltagare

Jag har ju för seg dattamaskin… ;(

————————————–
                /Claes
                Regionsansvarig Stockholm
                Min RalliPil

SecretAgentMan
                Deltagare

Det löser vi, jag trimmar sådana med. 😉 😀
                  V-broms rockar, likaså gasuppsläpp och scandinavian flicks – spelet *är* precis klockrent.

Kanske lite svårt bara för de värsta xboxfjollorna… 😉 :+ 😀

/J

SecretAgentMan
                  Deltagare

>Det var en bugg i spelet som utvecklarna själva bekräftat men
                    >det skulle komma en patch.
                    Jag kör med separata axlar, och har inte reagerat över något problem när det pillas lite på vänsterbromsen (mycket vänsterbroms blir det..).

/J

Niklas
                    Deltagare

Nähä, men det kanske beror på att du inte har den konfigurationen som har problem. Jag sitter väl inte och hittar på att något är fel och att de dessutom gjort en patch för att fixa detta.

PATCH 1.01
                      – Fixes Thrustmaster compatibility issues. Users will need the latest Thrustmaster drivers (10.0.5)
                      from http://www.thrustmaster.com.
                      • Including FORCE FEEDBACK with various Thrustmaster wheels*
                      • XP Users of affected hardware with ‘ServicePack2’ MUST update to the latest Unified Wheel
                      Drivers available at http://www.thrustmaster.com

http://race-zone.gamigo.de/index.phmplateid=download&file=160

PATCH 1.02

http://race-zone.gamigo.de/index.php?templateid=download&file=170

Man kanske skulle ta hem och prova igen, fast man har ju så dåligt med tid att spela.

God jul alla RBR-fans. 😛

SecretAgentMan
                      Deltagare

>Jag börjar. 😀
                        >
                        >Chirdonhead II (20/12-27/12)
                        >
                        >3.38,56 – Citroen Xsara
                        >
                        >/J

För att återgå till topic

3,33.60 – Xsaran

😀

/J

Andreas_GT
                        Deltagare

kom i mål på 3,48,20 med imprezan. gaahh jag som trodde jag va bra på det här spelet 😀

får öva mer…

SecretAgentMan
                          Deltagare

..vi är helt sjukt avhängda i alla fall – iofs krånglade jag en del och körde lite safe på slutet, så det går att kapa mer – men det är klart klurigt att åka skitfort, på gränsen och hålla sig på vägen i detta spelet. 😀

/J

Andreas_GT
                            Deltagare

haha så där ja 3,31,86 – impreza 🙂

Andreas_GT
                              Deltagare

>..vi är helt sjukt avhängda i alla fall – iofs krånglade jag
                                >en del och körde lite safe på slutet, så det går att kapa mer
                                >- men det är klart klurigt att åka skitfort, på gränsen och
                                >hålla sig på vägen i detta spelet. 😀
                                >
                                >/J

Japp och det är det som är tjusningen med spelet. minsta lilla mistag så ligger man där ute i skogen helt plöttsligt, precis som i verkliga livet 😉

Practos
                                Deltagare

Hem å träna gubbar:
                                  3.21.04 med imprezan och rikigt taskiga dämparinställningar (bilen skuttade som f_n)

😉

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 91 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.