Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 91 totalt)
  • Författare
    Practos
    Deltagare

-prova ställa om diffarna eller kör med lancer eller corollan, de har bättre grundinställning. Jag kan lägga upp min inställning för subban ikväll ifall någon vill prova.

SecretAgentMan
      Deltagare

…jag är nere under 2.40 nu i alla fall. 😀

/J – kör med pillad xsara

SecretAgentMan
        Deltagare

2.37,14 – xsara – med ett par duktiga missar och tvåhjulsåka. Jäklarns sicken kul bana när det börjar gå undan – gå på returen mellan husen är bra hårigt, stumt på 6:an och lite halvställ! 😮

/J

Andreas_GT
          Deltagare

oj så att jag skrev en aning fel =/

Min tid va 2.44.55 – impreza och inget annat

Practos
            Deltagare

Bara för att hålla liv i tråden så körde jag 2.31.96 😉

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi169/Kopia_av_23196impctambr.avi

SecretAgentMan
              Deltagare

…dags att byta bana för länge sedan, jag har smällt för många xsaror – teamet är trött på min körstil. 😀

/J

Practos
                Deltagare

>…dags att byta bana för länge sedan, jag har smällt för
                  >många xsaror – teamet är trött på min körstil. 😀
                  >
                  >/J

Pick one !

Nikke McRae
                  Deltagare

Ja, kör nån bana så hänger jag på också. (hrm Noiker kanske)

Har förresten byggt en egen bil till spelet. En impreza så klart.
                    Jag har föreställt mig hur Tobias Johansson’s Impreza kommer se ut och gjort den. Hoppas nu inte han går och köper en vit rackare. 😉

Bild och bilen finns att ladda hem den här: http://www.bhmotorsports.com/download/8383

Grusdraparn
                    Deltagare

>Ja, kör nån bana så hänger jag på också. (hrm Noiker kanske)
                      >
                      >Har förresten byggt en egen bil till spelet. En impreza så
                      >klart.
                      >Jag har föreställt mig hur Tobias Johansson’s Impreza kommer
                      >se ut och gjort den. Hoppas nu inte han går och köper en vit
                      >rackare. 😉
                      >
                      >Bild och bilen finns att ladda hem den här:
                      >http://www.bhmotorsports.com/download/8383

Hehe snyggt! Då har man varit ute och kört med Tobias Johansson’s WRC-kärra 😉

Vad använde du för program till grafiken?

/K – som faktist tycker det hade varit läckert med vita WRC-imprezor i stall Olsberg

Nikke McRae
                      Deltagare

Ja, man är till och med före Tobias att test köra den. 🙂

Paintshop Pro och även Photoshop fungerar. Fixa bara ett DDS plugin till dem så kan du fiffla med texturerna. Samma plugin fungerar till båda programmen.

Grusdraparn
                        Deltagare

DDS plugin, tackar-tackar! Det skall snarast införskaffas, sen kan man skapa ett eget stall. 😀

/Klas

Practos
                          Deltagare

>Ja, kör nån bana så hänger jag på också. (hrm Noiker kanske)
                            >

då får ni smiska mig, hata den bananen…

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi169/rbr_054.sized.jpg

;(

SecretAgentMan
                            Deltagare

Sorry Henrik!

Antingen har man varit nedgrävd till öronen i excel, lr så har det varit aktiviteter, jag har helt tappat av i RBR. 😀

/J – skall se om man ens kan komma i närheten…

Nikke McRae
                              Deltagare

Hur är det möjlig? Du ligger ju 7 sek före mig redan på första spliten!? Vad mer kan man göra än att köra plattan i metallen på 6:ans växel nästan ända fram till första spliten?? Får du ner gaspedalen ännu längre?? 😮

Practos
                                Deltagare

>Hur är det möjlig? Du ligger ju 7 sek före mig redan på
                                  >första spliten!? Vad mer kan man göra än att köra plattan i
                                  >metallen på 6:ans växel nästan ända fram till första spliten??
                                  >Får du ner gaspedalen ännu längre?? 😮

…och då ligger jag ändå 6 sec efter gällande rekordet på nätet till första mellantid 😮
                                  Plattan i mattan första kilometern sen får man inte tappa tid i första inbromsningen när man hamnar på lösare underlag, lätt att man åker snyggt och brett men det är int snabbt 😉

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 91 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.